MF Flevoland Topic LXVIII

Net mijn motor opgehaald bij den Paus / Home en mijn fiets was nog bekeken aldaardoor DeputyDuc.
Blijkbaar :] rijden :] we meer dan hier vertoeven.


Meeting? :z
 
Ik denk omdat alles tegenwoordig via whatsapp gaat.....ik kan me niet voorstellen dat er in de polder zo weinig met motoren wordt gespeuld.
 
Ik ben tegenwoordig ook een Flevolander (Lelystedeling). Een tijdje alweer eigenlijk..

Mij zal je niet of nauwelijks op de weg tegenkomen, mijn KTM 525 EXC is geen wegfiets.

Dus; Hallo!
 
Hallo allemaal :W

Hier een nieuwe mf'er uit Almere (wel met een A2 motor , maar je moet ergens beginnen :] )

Kwam dit topic per toeval tegen alleen jammer dat het niet zo actief is zijn er andere manieren hoe rijders uit flevoland(Almere) meetings houden of afspreken?

Zou het erg leuk vinden om een keer mee te rijden!

Gr sander
 
Heftige crematie was het.
Jammer dat niemand gisteren op spot1-5 was. Heb uren gewacht op een ieder.
Moet even naar de pope, waar zit Vatigáááánstad tegenwoordig?
 
Hey ouwe ;)

Vatigáááááááánstad zit tegenwoordig hier: Argonweg 57, 1362 AC Almere.
 
Ik drink alleen bier. Nou ja, heel soms ook wel eens bier, als er alleen maar bier is. Maar als er meer dan alleen bier is, dan drink ik bier.
 
Ik zie i.h.a. alleen een paar doorrijders (meeste met twee brandende dimlichten) in de polder, verder begrijpt men niet dat de motorkleding tegenwoordig ietwat beter is dan toen ik begon (leer, waxcoat-Bellstaff, plakplastic of geel zeiljack; wol & kranten om warm te blijven), zonder Gore-tex, Schoeller PCM, pinlocks enz.


Raymond :W , alles fris?
 
Terug
Bovenaan Onderaan