De Motobliekers 11 - meer gezelligheid dan kilometers..

Ik zie wel meer verschillen Ron, zoals de velgen (zwart ipv wit), de bestickering van de achterkuip (geen rood meer), de koplamp (geen chrome meer) en de duo-greep (zilver ipv zwart).

Klopt helemaal.
Origineel vond ik hem mooier.
waarschijnlijk ga ik hem komende winter wrappen.
Dan wordt het weer een geheel.
Kleur weet ik nog niet.

De oude tank was lek daarom is er een nieuwe opgegaan.
 


Ik heb de kabelbreuk gevonden *O* nu nog een permanente bypass maken en ik kan ook weer de weg op. Al nodigt de hagel op dit moment niet echt uit :9
 
Klopt helemaal.
Origineel vond ik hem mooier.
waarschijnlijk ga ik hem komende winter wrappen.
Dan wordt het weer een geheel.
Kleur weet ik nog niet.

De oude tank was lek daarom is er een nieuwe opgegaan.
Mijn wrapfolie komt morgen binnen *O* al ga ik hem niet helemaal wrappen.

Had eerst besteld bij Wrapfolie.nl. Bestelling is niet geleverd. 12x bellen, mailen, zelfs op Facebook achteraan gezeten. Uiteindelijk een 'wacht nog 1 week voor de zekerheid' als reply gekregen. Na een week opnieuw contact gezocht (wéér zoveel moeite) en gemeld dat mijn week wachten er op zat. Reply 'wacht nog 1 week...'. Goed, duidelijk verhaal. Ik bestel nu maar bij de concurrent.
 
Mijn wrapfolie komt morgen binnen *O* al ga ik hem niet helemaal wrappen.

Had eerst besteld bij Wrapfolie.nl. Bestelling is niet geleverd. 12x bellen, mailen, zelfs op Facebook achteraan gezeten. Uiteindelijk een 'wacht nog 1 week voor de zekerheid' als reply gekregen. Na een week opnieuw contact gezocht (wéér zoveel moeite) en gemeld dat mijn week wachten er op zat. Reply 'wacht nog 1 week...'. Goed, duidelijk verhaal. Ik bestel nu maar bij de concurrent.

Die site had ik ook gevonden.
Dus daar maar niet bestellen ?
Ik heb vaak genoeg gezien dat ze aan het wrappen waren. (raceauto's zijn bijna helemaal gewrapped)
Maar zelf doen zal de eerste keer best tegenvallen.
Jij gaat alleen wat striping doen toch ?
 
[~[url="http://i588.photobucket.com/albums/ss321/flittel/13087697_1052223518157234_3655947425631566644_n_zpsg8kxb0mz.jpg~original"]afbeelding~][/URL]

Ik heb de kabelbreuk gevonden *O* nu nog een permanente bypass maken en ik kan ook weer de weg op. Al nodigt de hagel op dit moment niet echt uit :9


ooh wat een voldoening geeft dat als je dat ene %#$%^ draadje gevonden hebt *O*

duimen voor wat beter weer inderdaad!

@ Kiwi, heb ook nog een levering uitstaan bij wrapfolie.nl (voor koekblik) ze hadden mij eerst een verkeerde kleur rood gestuurd en vervolgens een verkeerde zwart (zonder luchtkanaaltjes, dus een ramp om te plakken zonder luchtbellen) Nu nog wachten op de "leverancier van de leverancier" -O-
 
Die site had ik ook gevonden.
Dus daar maar niet bestellen ?
Ik heb vaak genoeg gezien dat ze aan het wrappen waren. (raceauto's zijn bijna helemaal gewrapped)
Maar zelf doen zal de eerste keer best tegenvallen.
Jij gaat alleen wat striping doen toch ?
O.a. voor de striping. Er komt nu 4D zwart carbon + 3D donkerrood carbon + zwart hoogglans binnen. Oh en een rakel.

Heb al een paar zaken gewrapped. Was met AliExpress wrap, dus geen air-pockets. Best lastig daardoor. Mijn heatgun helpt wel.
a99d8f5313c3c669b3ae6a5254950bcd.jpg
 
@ Kiwi, heb ook nog een levering uitstaan bij wrapfolie.nl (voor koekblik) ze hadden mij eerst een verkeerde kleur rood gestuurd en vervolgens een verkeerde zwart (zonder luchtkanaaltjes, dus een ramp om te plakken zonder luchtbellen) Nu nog wachten op de "leverancier van de leverancier" -O-
Nou ik vind de communicatie ver onder de maat. Het was slechts een sample bestelling, dus via brievenbus post. Ze zijn mij niets verplicht als het niet aan komt...maar zo slecht reageren én telkens om uitstel vragen zijn voor mij een no-go. Hoor wel goede verhalen over PremiumVinyls.
 
Vandaag voor de derde keer de carburateurs van Richard weer gemonteerd.
1 druk op de knop en lopen .
Nog netjes ook.
Alleen lekken gvd @#!#$%^ de tussen verbindingen .
Dus weer demonteren.
Alleen met perslucht en zeepsop konden we ontdekken waar ze lekken.
Dus van de week op het werk de carburateurs weer splitsen en de O ringen vervangen.


Mijn Suzuki gaat in ieder geval wel lekker.
Afgelopen week al een aantal keer mee naar het werk geweest.
Gisteren een aantal boodschapjes mee gedaan.
Nieuwe achterband besteld,
Als die er op zit ben ik op het optische na klaar.
Dat komt van de winter wel , nu rijden.
Wie gaat er zondag naar de megameeting ?
 
Vandaag voor de derde keer de carburateurs van Richard weer gemonteerd.
1 druk op de knop en lopen .
Nog netjes ook.
Alleen lekken gvd @#!#$%^ de tussen verbindingen .
Dus weer demonteren.
Alleen met perslucht en zeepsop konden we ontdekken waar ze lekken.
Dus van de week op het werk de carburateurs weer splitsen en de O ringen vervangen.


Mijn Suzuki gaat in ieder geval wel lekker.
Afgelopen week al een aantal keer mee naar het werk geweest.
Gisteren een aantal boodschapjes mee gedaan.
Nieuwe achterband besteld,
Als die er op zit ben ik op het optische na klaar.
Dat komt van de winter wel , nu rijden.
Wie gaat er zondag naar de megameeting ?
Wil wel, maar moederdag :Y
 
moederdag... bos bloemen staat al in de gang klaar.. en samen met mn meisje dit jaar is mijn moeder de gelukkige. Leuk al die ouders enzo die je erbij krijgt, had natuurlijk al twee paar, nu drie hahaha, tijd voor 3 dagen moederdag/vaderdag/kerst :9
 
Blijft toch altijd een hele zoektocht als je op zoek gaat naar nieuwe banden..

En ze zeggen allemaal de beste te zijn :+

T30 evo of de s20/s21 of toch een keer dunlop of michelin proberen... keuzes :Y :Y :Y
 
:W - voor oma

het wordt weer mooier weer :+ - met mn fjr afgelopen zondag een rit voor kika gedaan vanuit huizen - flevopolder etc.. wel een leuk ritje, echter veel regen in de middag. Maar weet nu dat mn handschoenen, helm en laarzen waterdicht zijn :Y maar de rest (broek/jas) duidelijk niet meer '(

Dus als het morgen droog blijft, ga ik haar weer wassen :Y

En net besloten dat ik van Bridgestone T30 GT's naar Michelin Pilot Road 4 GT.. hoop dat dit mezelf meer vertrouwen geeft, want momenteel ben ik even geen vriendjes met haar op rotondes :N
 
Laatst bewerkt:
:W
Ik heb de laatste tijd al zoveel kunnen rijden dat ik moest tanken, en met die 20 liter tank die er op zit betekent dat dat je minstens 300km verder bent. Dat is al meer dan de vorige 2 jaren bij elkaar opgeteld *O*

Ok, er zijn tijden geweest dat ik dit met gemak op een dag deed. Maar het begin is er weer
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben er ook weer wat ritjes opzitten, waaronder naar Renesse met de kids achterop *D (heel leuk!) en pinksterweekend naar Duitsland.

Helaas alweer weken ziek van de hooikoorts, dus in juli maar weer eens opstappen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan