Kawasaki Ninja 300 (Deel I)

Laatste tijd veel te weinig gereden :$ , maar gister even flink genoten van het weer *O*
2rwopdu.jpg
 
Laatste tijd veel te weinig gereden :$ , maar gister even flink genoten van het weer *O*
[afbeelding]
Dat moeten we dan even inhalen ^^. Gelukkig duikt het vanaf nu niet echt meer onder het vriespunt. :9~

Maar niet echt hey, 3 van ons komen sowieso uit de randstad, zover ik weet komt op Wize na praktisch iedereen uit het zuiden inderdaad. Welke kant op zit jij dan? ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat moeten we dan even inhalen ^^. Gelukkig duikt het vanaf nu niet echt meer onder het vriespunt. :9~

Maar niet echt hey, 3 van ons komen sowieso uit de randstad, zover ik weet komt op Wize na praktisch iedereen uit het zuiden inderdaad. Welke kant op zit jij dan? ;)

.....
 
Laatst bewerkt:
Allen,

Voor mijn vriendin zijn wij op zoek naar een andere motor met enkel eisen.
- licht in gewicht <170kg heeft de voorkeur
- beter windbescherming dan een naked
- ABS / injectie (ivm geen gekut met choke ed)

zij heeft de sterke voorkeur voor een digitale teller (ja vrouwen....)

Na wat zoeken kwam ik tot de conclusie dat wellicht een ninja 300 best een goede optie is :)
ik zal dit topic eens doorlezen.
 
Hallo mede Ninja 300 eigenaren,

Ik ben sinds december in het bezit van mijn Ninja 300 en ben inmiddels begonnen met wat uiterlijke aanpassingen hieronder even een opsomming (foto´s komen binnenkort)

  • Originele spiegels wrapped in carbon
  • Geintigreerde achterlicht unit (met knipperlichten)
  • Korte kentekenplaathouder

Over de uitlaat zit ik nog te twijfelen, ik houd echt van de GP style uitlaten.
Iemand suggesties voor een uitlaat met donkere sound?
 
Hoi Andries toen ik een uitlaat ging kiezen heb ik een video gemaakt met alle verschillende soorten en hun geluiden. zal eens kijken of ik deze nog op de pc heb staan en dan hier delen.

Zelf uit eindelijk gekozen voor een Akra Carbon
 
Hoi Andries toen ik een uitlaat ging kiezen heb ik een video gemaakt met alle verschillende soorten en hun geluiden. zal eens kijken of ik deze nog op de pc heb staan en dan hier delen.

Zelf uit eindelijk gekozen voor een Akra Carbon

Niets tegen Akra, maar bijna iedereen heeft deze, ben zelf meer fan van de kleine GP style dempers
 
Niets tegen Akra, maar bijna iedereen heeft deze, ben zelf meer fan van de kleine GP style dempers
Dat iedereen hem heeft is niet zonder reden. :9 Hij klinkt gewoon goed.
Zag ooit een keer een tyga uitlaat voorbij komen, is dat niet wat je zoekt?
 
Eigenlijk zocht ik meer zoeits,
51FItnMleOL._SX425_.jpg

maxresdefault.jpg

Ninja%20300%20Close.jpg


Alleen de SC Project CRT exhaust is niet verkrijgbaar voor de Ninnja 300, de andere uitlaten moeten allemaal uit Amerika geïmporteerd worden en heb hier 0,0 ervaring mee.

Graag zoveel zoveel mogelijk input van andere Ninja 300 rijders :}
 
Zoiets?

maxresdefault.jpg


Leovince GP Corsa, moet vanuit europa te bestellen zijn.

Noord-Holland Noord.
En SL, vandaar. Had al een beetje dat vermoeden. Als ik een volgende meeting plan ofiets, zal ik er wat meer rekening mee houden ^^. :Y
 
Laatst bewerkt:
Heey,

Nee sorry. wel uit italie. heb dit gedaan via bolski.nl

Heb gekeken voor je op hun site maar hun hebben alleen 2brothers uitlaten uit USA.

Zelf ben ik ook weg van die GP style dempers. alleen kon deze niet goed vinden voor mijn ninja.
heb toen een ninja gekocht met akra erop.
 
Iemand ervaring met uitlaten importeren uit de USA?

Uitlaten niet specifiek, maar genoeg andere zaken. Als het buiten Europa moet komen zou ik alvast rekenen op invoerkosten. Ik zou ebay.nl/de/co.uk even goed in de gaten houden. Vaak zijn er genoeg leuke onderdelen voor de Ninja 300 te vinden in Europa.

Iets om ook nog even naar te kijken is E-keur. Ondanks dat hier niet heel streng op wordt gecontroleerd in NL doen andere landen dit nog wel eens (Duitsland bijvoorbeeld). Met de zoekfunctie kan je nog wel wat topics vinden over E-keur.

Hieronder volgen nog wat uitlaat opties.

Coffman
Ninja-300-Green.jpg


Area P
ninja-300-high-mount-carbon-fiber-muffler.jpg


Leovince GP Corsa
bike_zpseb0c196f.jpg


R6 uitlaat, custom :9~
IMG-20130331-01469copy_zps67a341b5.jpg


Custom :9~
11011026_908232395875279_7226177658714250940_o.jpg


Zoiets?En SL, vandaar. Had al een beetje dat vermoeden. Als ik een volgende meeting plan ofiets, zal ik er wat meer rekening mee houden ^^. :Y

Hoeft niet hoor :)
 
Laatst bewerkt:
Uiteindelijk toch gekozen om de MGP Growler te gaan importeren vanuit de USA.

Aankomende week de kleine kentekenplaat houder + achterlicht met geintigreerde knipperlichten installeren. En dan als slotstuk de carbon gewrapte spiegels erop.

Foto's volgen nog
 
De MGP Growler erop gezet afgelopen weekend, en wat maakt dat ding een heerlijk geluid!
Kleine plofjes bij gaslos rond 4/5k toeren.
En de mensen kunnen me nu tenminste in de verte horen aankomen hehe *D
 
Yoooo ninja 300 rijders!

Ik heb ook eindelijk me ninja 300 klaarstaan (foto) en mag vrijdag eindelijk officieel de weg op.. *D
Ben benieuwd of jullie deze zomer nog in zijn voor een ritje..? zou gaaf zijn om een keer met wat ninja 300's een mooi ritje te maken.
Het begint weer lekker weer te worden dus ik zeg laat het topic maar weer tot leven komen!
Ik heb gelijk een vraagje.. waar en hoe kan ik het beste groene velgringen aanschaffen en aanbrengen op mijn velgen?

full
 
Yoooo ninja 300 rijders!

Ik heb ook eindelijk me ninja 300 klaarstaan (foto) en mag vrijdag eindelijk officieel de weg op.. *D
Ben benieuwd of jullie deze zomer nog in zijn voor een ritje..? zou gaaf zijn om een keer met wat ninja 300's een mooi ritje te maken.
Het begint weer lekker weer te worden dus ik zeg laat het topic maar weer tot leven komen!
Ik heb gelijk een vraagje.. waar en hoe kan ik het beste groene velgringen aanschaffen en aanbrengen op mijn velgen?

[afbeelding]

Ik heb mijn stickers gekocht bij Motorsticker.com | For a lasting impression en deze er gewoon zelf opgezet.
De velgen eerst goed schoonmaken zodat er geen viezigheid meer zit, en dan zelf erop plakken, half uurtje werk ofzo.

En natuurlijk welkom bij de club. *O*
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reactie!
Ik ga de stickers denk ik vanavond nog bestellen!
Ik las ook iets over blanke lak er overheen spuiten nadat de stickers erop zitten.. Tegen beschadeging en loslaten van de stickers. Hebben jullie dit ook gedaan of is dit niet nodig?
Ik kom uit omgeving utrecht! Uit benschop dorpje tussen ijsselstein en lopik in.
 
Welkom dude!

Ik heb die stickers laten doen bij de garage toen hij toch terug moest voor een beurt >_<

Heb je toevallig de 22ste vrij?P Waarschijnlijk doen we een ritje.
 
Oh oke dat is wel relaxt. Ik ga het wel gewoon zelf proberen denk ik! En 22e zou denk ik wel kunnen! Ga dit weekend eerst zelf maar is even wat ervaring op doen.. Hou me hier maar op de hoogte als er een ritje komt! 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan