De Zeelandiarun

--------------------------------------------------------------------------

*O* 95 zijspannen en trike's *O*

En nog steeds op 95. Ik heb er persoonlijk aan gewerkt om er 96 van te maken, maar helaas tijd tekort om de mijne aan 't rijden te krijgen. Geen nood, er zijn nog meer runs van 't jaar om mee te doen.
 
Zo, de Zeelandiarun zit er weer op. De gehele dag droog en redelijk mooi weer gehad, alleen na de laatste stop een buitje. Maar toch weer in het zonnetje gearriveerd op het Stadhuisplein. Prima dagje.

De volgende MF'ers heb ik in ieder geval (even) gesproken.
Motorpsycho (mooie combi!)
Bosso
Bossobroer
Popopeter
Lawaaimakers
Handewasser

Het blauwe Mielko zijspan reed heel kort achter me, na de fotostop. Mielko heb ik echter niet meer gesproken.
De Botsauto zijspan heeft helaas de middagstop niet gehaald, i.v.m. een probleem met de voorvork. Maar dat zal Handewasser (of Mielko) nog wel gedetailleerd melden.
 
Laatst bewerkt:
Was weer een mooi dagje :]

Bosso hartelijk dank voor weer een mooie oorkonde. Ik kan er zo langzamerhand een boek van laten binden :+
Zo ziet iedereen ook nog eens wat Bosso met al die plaatjes doet *D

Oorkonde_Jochem.jpg


Ik haalde Handewasser nog in op de A58 net buiten Vlissingen. Helaas zat hij op de bijrijdersstoel van de bergingsauto. Ik heb nog wel ff naar hem gezwaaid. Ik hoorde dat zijn voorvork gebroken was. Kennelijk toch niet genoeg botsautomuntjes meegenomen _O-

Iedereen tot in mei 2016 voor de 30e Zeelandiarun :]
 
Op Fleesboek circuleert een foto van een setje Honda sleutels die iemand vergeten is bij de Zeelandia, niemand?
 
Dat zou dan goed die van Handewasser kunnen zijn. Die had ze niet meer nodig als ik dit zo lees.
 
Waren ze nu van een zekere V-max geweest met boxer zijspan (leuk ding overigens), en met name van de tankdop....dan was een zekere rijder waarschijnlijk niet op een brug blijven staan??? _O- _O- _O-
 
Ik heb handewasser net bij mij thuis weg gestuurd met een nieuw scharnierpunt.Die moet nog ff rijden voor hij thuis is!
 
Ik heb handewasser net bij mij thuis weg gestuurd met een nieuw scharnierpunt.Die moet nog ff rijden voor hij thuis is!


ja nog maalsbedankt

ik heb probleemloos naar huis kunnen rijden en ben veilig thuisgemkomen

hier de oorzaak

11210342_10203768780091168_386586842_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wij gaan morgen idd met twee zijspannen naar Zeeland. Naar de Brakke Zeeuw. Ik wist helemaal niet dat de Zeelandiarun in hetzelfde weekend was. Is ook niet veel reclame voor gemaakt, er zijn waarschijnlijk voldoende zijspannen.......
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook,maar dat wist je al.

@enigma,ik heb nog steeds dat lichtmetalen smartwiel staan voor je op nog geen 10min rijden van de brakke zeeuw vandaan.
Foto1k0-SGYEYDSN.jpg

Mocht je mee willen rijden.Vrienden van mij organiseren de run,mocht je mee willen rijden dan is dat zo geregeld als je interesse hebt
 
Laatst bewerkt:
Wij gaan morgen idd met twee zijspannen naar Zeeland. Naar de Brakke Zeeuw. Ik wist helemaal niet dat de Zeelandiarun in hetzelfde weekend was. Is ook niet veel reclame voor gemaakt, er zijn waarschijnlijk voldoende zijspannen.......

Ik heb mij ook nog maar sinds enkele dagen aangemeld, had gelijk een passagier.
Dus als je zin hebben, ik denk dat ze nog wel spannen kunnen gebruiken.
 
Mocht je mee willen rijden.Vrienden van mij organiseren de run,mocht je mee willen rijden dan is dat zo geregeld als je interesse hebt

Wilde al net zeggen; ik kan het wel even vragen.
Heb momenteel regelmatig contact met Simon (heb de beste man nog nooit live gezien) aangezien ik een beetje laat was met aanmelden en ik "mijn" passagier mee ga nemen direkt vanuit mijn woonplaats.
 
Wij gaan morgen idd met twee zijspannen naar Zeeland. Naar de Brakke Zeeuw. Ik wist helemaal niet dat de Zeelandiarun in hetzelfde weekend was. Is ook niet veel reclame voor gemaakt, er zijn waarschijnlijk voldoende zijspannen.......

teveel zijspannen heb ik in ruim 20 jaar Zeelandiarun nog niet meegemaakt. Dus jr kan je nog aanmelden op; www.zeelandiarun.nl .
Maar je kan van mij ook het 06-nr van de aanmelding krijgen. Moet je wel je PB aanzetten. :Y
 
Je tent mag/kan gewoon in vlissingen op speeltuin "de lammerenburgt"gratis staan.Na de rit word er voor eten gezorgt,ook de volgende ochtend dacht ik.In de avond bier en disco
De honden kunnen de hele dag op de speeltuin zijn daar :-)

Home
 
Laatst bewerkt:
Nou, volgens mij weer een geslaagde versie achter de rug, met gelukkig maar weinig regen.

Weer een aantal bekenden gezien en Mielko zijn nieuwste creatie bewondert. Ik vin um tof Mielko, erg subtiel zelfs met die koperen onderdelen er op :} . Het uitlaatgeluid is ook mooi 'subtiel' ...... *kuch*..... :+ :+ :+
Onderweg Enigma nog gespot.

En ook ineens stond daar Dun Braojur voor mijn neus. Erg leuk je eens ontmoet te hebben !!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan