" KTM 690 Duke III #2 "

Goedenavond heren!

Ben de trotse eigenaar van een duke eindelijk.
alleen nu wil ik 2 dingen veranderen en dat is het zadel ik wil een ergo seat en een klein windschermpje.

heeft iemand een ergo seat te koop laat het mij dan aub weten.

waar kan ik een windschermpje nieuw bestellen in nederland?
ik kan helaas geen foto plaatsen maar dat winscherpmje wat de meeste hebben bedoel ik dan.


groeten Mitchell
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond heren!

Ben de trotse eigenaar van een duke eindelijk.
alleen nu wil ik 2 dingen veranderen en dat is het zadel ik wil een ergo seat en een klein windschermpje.

heeft iemand een ergo seat te koop laat het mij dan aub weten.

waar kan ik een windschermpje nieuw bestellen in nederland?
ik kan helaas geen foto plaatsen maar dat winscherpmje wat de meeste hebben bedoel ik dan.


groeten Mitchell

Proficiat! Welkom bij de familie. :]

Ergo seat heb ik zelf ook, best wel prettig, vergeleken bij de originele plank. Maar verwacht desondanks geen echt comfort.

KTM windscherm origineel (vind ik het mooist) via de KTM dealer of van Puig via internet/ebay.
 
Goedenavond heren!

Ben de trotse eigenaar van een duke eindelijk.
alleen nu wil ik 2 dingen veranderen en dat is het zadel ik wil een ergo seat en een klein windschermpje.

heeft iemand een ergo seat te koop laat het mij dan aub weten.

waar kan ik een windschermpje nieuw bestellen in nederland?
ik kan helaas geen foto plaatsen maar dat winscherpmje wat de meeste hebben bedoel ik dan.


groeten Mitchell


Welkom, ergo seat ben ik ook al tijden naar opzoek maar ze zijn zeer schaars.
Ruitje was ik voor naar de dealer geweest, ze zijn uit het assortiment gehaald en worden dus niet meer gemaakt. Geen een KTM dealer in NL heeft het ruitje nog. Erg jammer. Dus nu kijken om er een 2e hands te scoren.

Veel plezier met je motor!
Welke kleur is die? Standaard demper?
 
Ik denk dat het windschermpje nog wel in Duitsland te verkrijgen is. De ergo-seat ook wel.

Gewoon googelen. Succes!
 
Iemand nog interesse in een originele KTM (klap)remhendel?

http://www.ktmtwins.com/ktm-69013950044

2406490.JPG_1.jpg


Is heel even gemonteerd geweest en zit in zijn originele doosje. Dus nieuw.

Andres gaat hij op marktplaats.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen,

Na reeds een hele motorloopbaan te hebben gehad. Vorig jaar een Duke 390 gekocht, een ontzettend leuk motortje maar nu de nieuwe Duke V 690 gekocht.

Zijn er reeds al die hem hebben?

Gr. W
 
Hallo Wimper,

Dit is de pagina van de Duke III, wij rijden ook allemaal duke III
Je zal anders bij de pagina van Duke 4 moeten kijken want volgensmij is er geen duke V pagina
 
Hey iedereen,

Sinds zaterdag de trotse eigenaar van een Duke III uit 2010. Nu wil ik graag xenonverlichting hebben, iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!
 
Ergo seat gevonden in belgie alle dealers gemailt en eentje had er nog 1 liggen.

Heeft iemand toevallig nog een carbon achter spatbordje?
 
Hey iedereen,

Sinds zaterdag de trotse eigenaar van een Duke III uit 2010. Nu wil ik graag xenonverlichting hebben, iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!


Ik heb xenon, erg fijn en ziet er dik uit in de avond. Zat er al op toen ik m kocht dus meer kan ik je er niet over vertellen.

Gefeliciteerd met je duke, je gaat geen spijt krijgen :]
 
VRAAGJE:

Iemand met een Akrapovic die zijn DB-killers niet gebruikt, ik ben er naar opzoek maar volgens de KTM dealer worden ze niet meer los verkocht en alleen als complete set bij de demper. Heb ze nodig omdat ik iedere dag door de stad rij en de politie op de loer ligt.

Dus heb je ze liggen en doe je er toch niks mee. IK WIL ZE!

Betaal er een goede prijs voor!
 
VRAAGJE:

Iemand met een Akrapovic die zijn DB-killers niet gebruikt, ik ben er naar opzoek maar volgens de KTM dealer worden ze niet meer los verkocht en alleen als complete set bij de demper. Heb ze nodig omdat ik iedere dag door de stad rij en de politie op de loer ligt.

Dus heb je ze liggen en doe je er toch niks mee. IK WIL ZE!

Betaal er een goede prijs voor!
Pajic racing google maar eens die maken hem waar je bij staat :Y
 
Dank voor de reacties,

Pajic had ik al contact mee maar is anderhalf uur rijden vanaf mij. Dus ga dan Star Twin proberen. is 20 min. Of zeggen jullie Pajic is veel beter en is de reistijd zeker waard?
 
Ik ken alleen Star Twin uit eigen ervaring en die zijn goed. Ik zal wel even van te voren bellen voor de kosten. Je kan het maar duidelijk hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan