Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

60pk aan het wiel. Gezellig met nog 2 van het forum met de 690's op de bank gestaan. Leuk om te weten welke score je nou haalt met welke aanpassing.
Blauwe lijn is van mij,
full
 
Laatst bewerkt:
Leeft iedereen nog?
Wordt er nog gereden?

2 daagjes in eifel gebied gereden,heerlijk!

Afgelopen nacht is de motor van een vriend van een vriend van mij gestolen oude honda cbr1000f matzwart met rood, stond op de apeldoornseweg. Bj 1998 (schat ik in,)
 
hallo dames en heren,

ik heb een honda nx 125 transity die helaas vorig weekend ermee op hield. is er iemand erg handig met motoren en weet hoe je een motorblok moet open maken en onderzoek kan uit voeren. ik heb net een grote beurt voor de motor gehad van 730 euro. het kan van alles zijn. hij is gewoon uniek in nederland en ben er zo blij mee.

ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

groetjes melissa

Alvast Bedankt. :)
 
melissa, zal je eerst eens kunnen vertellen of de motor nog rond gaat? vast is gelopen? ratelde? etc.

heb je nog wel een vonk? krijgt die nog brandstof? luuk is handig met pizzakoffers monteren :P hij kan ook wel wat dingen nakijken toch?

grote beurt 700+ euro's, wat hebben ze er eigenlijk allemaal voor gedaan? vind het nogal duur.
 
Laatst bewerkt:
ja natuurlijk,
de start motor werkt nog, toen hij weg viel heeft hij daarvoor wel geratteld. en viel hij in een klap uit heb op de koppeling doorgerold en hem in de berm gereden. hij heeft bij de motorzaak in velp nog wel gestart maar viel gelijk uit. de vonk was slap maar toch heeft hij wel gestart.
en ind luke is best handig maar heeft nooit geen motorblok open gemaakt ik zelf ook niet.
voor de rest ben ik bang dat dit me duur komt te staan en dat ik hem weg moet brengen naar de sloop.

dat is die zeker niet waard ondanks de meeste motorijders zeggen dat dit een opgevoerde brommer is en dat ik nooit voor a1 had moeten gaan blabla. ik ben er blij mee en wil hem niet naar de sloop brengen

groeten melissa
 
als de startmotor rond gaat , hoor je dan een ratel? hoor je hetzelfde geluid als altijd? als je de motor in versnelling zet en je duwt hem vooruit hoor je dan compressie?

motorzaak velp? roadrunner? toen hij wel starte, maakte die geluiden uit blok? was de monteur daarbij? heeft hij iets opgenoemd wat het kon zijn?


Beetje meer info. maar denk inderdaad dat je motor economisch total loss zal zijn.
onderdelen 2e hands is lastig zag ik ( effe gespiekt) nieuw zal wel onbetaalbaar zijn omdat het schaars is.

op wat voor wegen rijdt jij met die motor? hoe hard? en hoe lang? mag hopen geen snelweg en niet harder dan 80 voor langere duur. zo''n 125 is leuk voor door de smalle straten van arnhem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan