Andrea Iannone: Deel 1

JA ducati verlost van VAL. Er zijn heel veel dingen voor meneer aangepakt. En meneer in met de staart tussen de benen weg gedropen.

Klagen kon hij maar al te goed. Maar zijn belofte bij binnen komst dat hij en zijn mannen en de beste fiets van zouden maken ... dat was om te janken.

Meneer maakte de juiste keuze om niet verder te gaan met een fabriek die er jaren over zou doen een competitieve fiets te maken. Hij heeft de volle twee jaar uitgezeten, in tegenstelling tot andere coureurs die langzamer en langzamer werden en vaak vóór einde contract al thuis zaten (of op een andere fiets). De twee Ducati-jaren hebben Rossi - en daarmee ook Stoner - veel respect gebracht.

Het leerde Ducati de meest wijze les van de afgelopen vijf jaar: met talent alleen ging die motor niet gered worden. Zowel Rossi als Stoner moesten met lede ogen toezien hoe zij minder en minder competitief werden, hoe langer ze in het rood gekleed gingen.

Pas toen Ducati eindelijk accepteerde dat het poppetje er bovenop niet de cruciale zwakke schakel was, maar de fabriek zelf, is de ommekeer gekomen.

Overigens, die belofte die jij noemt, is er nooit geweest. ;)
 
Hoe je het ook bekijkt,iedereen(incl.VR zelf)dachten hij zou dat hok wel even aan het sturen krijgen.
In die zin zeker een afgang.

Maar het gaat hier over Iannone en niet VR.
 
Da's er één uit de Pramac tijd, volgens mij. Toffe plaat, uit een periode dat al wel duidelijk werd dat Iannone de GP14 ontgroeid was! :Y
 
Dus toch iannone niet meer bij Ducati. Dan hij maar naar Suzuki. Verder heeft hij weinig keus denk ik...
 
Laatst bewerkt:
Is dat al zeker?

Jammer. Vind hem beter (iig spectaculairder) dan de andere Andrea.

Ben alleen bang dat hij dit seizoen mss een beetje zijn eigen ramen heeft ingegooid door teveel crashes
 
oh, dat wordt dan Aleix waarschijnlijk. Dat kan nog vonken geven.
 
Blij voor de Maniac, die Suzuki wordt steeds beter. Als ze volgend jaar die vleugels verbieden zal Ducati het meeste terugvallen denk ik.
 
Mooi zo. Ianone onder de pannen. Hopelijk gaat die Suzuki presteren!
 
Iannone heeft nu niets meer te verliezen. Denk niet dat Dovi dit seizoen nog voor hem gaat eindigen haha. Het zou in ieder geval vet zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan