Kawasaki VN 800 Topic

Je krijgt een set van 12 sproeiers waarbij je zelf de maten kunt kiezen die je wilt hebben. Dat geef je op in de omschrijving als je ze besteld.

Deze maten hebben ze beschikbaar: 72.75.78.80.82.85.88.90.92.95.98.100.102.105.108.110.112.115.118.120.122.125.128.130.132.135.138.140. 142.145.148.150.152.155.158.160.162.165.168.170.172.175.178.180.182.185.188.190.

Ik heb twaalf opvolgende gekocht vanaf maat 145. (dus t/m maat 175)
Keurige kwaliteit met zelfs een Keihin logo in de sproeiers. Of dat echt is of namaak is natuurlijk een tweede.
Als je enkele sproeiers wilt kopen kun je ook andere aanbieders vinden in NL, maar die vragen al snel drie euro per sproeier...
Ik snap m nu. Tnx. :)
 
De laatste tijd ben ik een beetje aan 't kijken naar iets anders. Even meer vermogen voor de snelweg, injectie en een andere zithouding waren mijn eisen. Na een rit op een V-strom 1000 uit 2002 was ik overtuigd, dit moet 'm worden! Nog steeds een V-twin, maar daarmee is dan ook alles gezegd. :)

Heb de tassenrekjes wel van m'n fiets geschroefd. Voor de tassen kreeg ik niks extra en die hebben toch inclusief kliksysteem best wel wat gekost en zijn nog geen jaar oud. Dus mocht iemand interesse hebben? Zie o.a. pagina 59 voor een foto. Ik zal binnenkort eens wat knappe foto's maken.

Heb ook de originele achterveer nog in de schuur liggen. :+
 
Vanmiddag foto's gemaakt van de tassen en de boel op MP geplaatst: http://link.marktplaats.nl/m1030819726

De tassen zijn nog geen jaar oud en gekocht voor 250 euro. Set 9920 van motortassen.nl, extra verstevigd voor het ophang-systeem.
Het ophangsysteem kostte nog eens 170 euro.

Vraagprijs 250 euro voor alles, wie biedt minder!? :+
 
Mooi weer gelijk meepakken :-)

fe6cf76b5a9c9abd5b9c606733d87c43


70bfce96ce563c25f51bb1deeb81b1be


Het project is nu nagenoeg klaar; tijd om te gaan genieten met rijden!
 
Ziet er goed uit! Lekker dijkies rijden met dat ding! Hoewel ik met deze toch zou wachten tot alle pekel is weggespoeld. ;)
 
360.jpg


ik ben niet zo van glim glim maar heb mijn driftertje eindelijk zoals ik hem hebben wilde
incluis home made fatpipes van rvs maarja daar zie je niks van ook die zijn nu matzwart
simpel te maken en kost geen zak,en hebben echt een vette zware sound
op de foto is die piep nog niet geheel klaar 1 bevestiging beugel moest nog ff op maat gemaakt worden en vast gelast zodat het zij kapje er ook weer op past
inmiddels klaar
het enigste chrome wat die heeft zijn nu de fenderstruts die zitten er pas een week op en komen van een vn classic mooi chrome is niet lelijk dus maar ff niks aan gedaan ze dienen enkel als tassen beugel
en ook zijn (harley) zadel zit nu handig gemonteerd nieuwe onderzadel met zelfbouw zadel mount,dus niet meer aan de de orginele mount want dat paste niet meer omdat de fenderstruts aan beide kanten 2cm van de motor af moesten komen omdat een drifter een dikkere kont heeft dan een classic

nou broeders dat was het dan z,n beetje en nu gas op de lollie

360.jpg
 
Wauw, da's duidelijk! Ik keek al op tegen het aanpassen/proberen/aanpassen/proberen... Er zat bij mij zo'n spike luchtfilter op (ja, die puntvormige die veel op ebay staat) en heb de standaard luchtfilter teruggeplaatst. Als ik 'm op de volle choke start loopt ie erg rijk al natuurlijk, als ik dan ook maar beetje gas geef verzuipt ie en meteen uit. Hetzelfde met geen choke en rijdend vol opentrekken.

Ik ga hier mee aan de gang! Bedoel je met de K&N filter deze trouwens?
 
Laatst bewerkt:
Prachtig ding!

[afbeelding]

ik ben niet zo van glim glim maar heb mijn driftertje eindelijk zoals ik hem hebben wilde
incluis home made fatpipes van rvs maarja daar zie je niks van ook die zijn nu matzwart
simpel te maken en kost geen zak,en hebben echt een vette zware sound
op de foto is die piep nog niet geheel klaar 1 bevestiging beugel moest nog ff op maat gemaakt worden en vast gelast zodat het zij kapje er ook weer op past
inmiddels klaar
het enigste chrome wat die heeft zijn nu de fenderstruts die zitten er pas een week op en komen van een vn classic mooi chrome is niet lelijk dus maar ff niks aan gedaan ze dienen enkel als tassen beugel
en ook zijn (harley) zadel zit nu handig gemonteerd nieuwe onderzadel met zelfbouw zadel mount,dus niet meer aan de de orginele mount want dat paste niet meer omdat de fenderstruts aan beide kanten 2cm van de motor af moesten komen omdat een drifter een dikkere kont heeft dan een classic

nou broeders dat was het dan z,n beetje en nu gas op de lollie

[afbeelding]
 
Ik heb er nu een #142 sproeier in geschroefd (standaard luchtfilterhuis + K&N filter en open uitlaat) en dat loopt een stuk beter! Ik zit alleen nog dat als ik vanuit stationair een stoot gas geef dat hij of verzuipt of eerst een dipje in toeren heeft en dan wel oppakt...
 
Mooi weer gelijk meepakken :-)

fe6cf76b5a9c9abd5b9c606733d87c43


70bfce96ce563c25f51bb1deeb81b1be


Het project is nu nagenoeg klaar; tijd om te gaan genieten met rijden!
Twin.

Had vraagje over de luchtfilter.
Ik ben ook van plan om een Dragtron ster luchtfilter te monteren.
Wat doe je met de slangen die achter op de originele filterbak zitten. zie bij jou dat je nog een filter hebt gemonteerd. Is dat een van die slangen??
 
Hallo collega vulcan rijders! Ik heb een vraag de duw gaskabel van mijn vn800A uit 96 is afgebroken en ik wil een nieuwe installeren. Wat was de orginele lengte van de binnenkabel? Ik kan dit nergens vinden!
 
Hallo collega vulcan rijders! Ik heb een vraag de duw gaskabel van mijn vn800A uit 96 is afgebroken en ik wil een nieuwe installeren. Wat was de orginele lengte van de binnenkabel? Ik kan dit nergens vinden!
Gewoon kabel origineel bestellen, is meteen passend en compleet.

Kost ong €17,84
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Twin.

Had vraagje over de luchtfilter.
Ik ben ook van plan om een Dragtron ster luchtfilter te monteren.
Wat doe je met de slangen die achter op de originele filterbak zitten. zie bij jou dat je nog een filter hebt gemonteerd. Is dat een van die slangen??

Je kunt al die slangen toestand verwijderen. Onder de tank zitten op de twee cilinderkoppen aansluitingen om uitlaatgassen te recirculeren via het luchtfilter. Als je de twee aansluitingen op de cilinderkop met elkaar verbindt kun je de rest allemaal weghalen. Enige wat je dan nog moet maken is een carter ontluchting. Er zit een nippel op de achterste cilinder waar je een ontluchtingsslang met filter op moet zetten. Dat is op mijn motor dat rode filtertje aan de linkerkant geworden.
 
:Y
Nieuwe white wall aan de.voorkant en gelijk maar een ander spatbord. Vrouwtje weer helemaal blij. Plannen om er een 16 inch classic wiel maar afgeblazen, dit staat ook wel vet! Ik zou alleen de voorvork nog een cm of 7 willen inkorten.
full
 
Hoi,

Ik zal mezelf eerst ff voorstellen, mijn naam is Sjoerd en ik rij zelf een wildstar. Mijn vriendin heeft een kawa vn 800 classic uit 1998. Nu vinden we allebei de rijwind op lange afstanden erg vermoeiend. Dus aangezien de zomervakantie er weer aankomt zaten we te denken om een scherm op onze motoren te monteren. Ik heb nog een origineel scherm voor de wildstar dus dat zit wel goed. maar voor de kawa hebben we niets.

Mijn vraag gaat dus over wat voor een scherm raden jullie aan. Ze is overigens 182cm lang, wellicht dat dat meeweegt in de keuze voor het scherm.

Hoop dat hier wat ervaringsdeskundigen te vinden zijn.
 
:Y
Nieuwe white wall aan de.voorkant en gelijk maar een ander spatbord. Vrouwtje weer helemaal blij. Plannen om er een 16 inch classic wiel maar afgeblazen, dit staat ook wel vet! Ik zou alleen de voorvork nog een cm of 7 willen inkorten.[afbeelding]
Gaat t dan niet wat voorover hangen?
 
Hoi,

Ik zal mezelf eerst ff voorstellen, mijn naam is Sjoerd en ik rij zelf een wildstar. Mijn vriendin heeft een kawa vn 800 classic uit 1998. Nu vinden we allebei de rijwind op lange afstanden erg vermoeiend. Dus aangezien de zomervakantie er weer aankomt zaten we te denken om een scherm op onze motoren te monteren. Ik heb nog een origineel scherm voor de wildstar dus dat zit wel goed. maar voor de kawa hebben we niets.

Mijn vraag gaat dus over wat voor een scherm raden jullie aan. Ze is overigens 182cm lang, wellicht dat dat meeweegt in de keuze voor het scherm.

Hoop dat hier wat ervaringsdeskundigen te vinden zijn.


Als je nog een scherm zoekt, heb ik er nog 1 liggen waar ik niks mee doe.
Ben zelf 185 cm en de keren dat ik met het scherm reed had ik weinig tot geen last van de wind.

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan