Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

Toen ik nog op mijn A1 motor reed net 5 dagen voor ik een jaar mijn motorrijbewijs had gelazerd door een flitsauto, had haast om naar werk te gaan en dacht ach kan wel en ja dan krijg je dit...
hoe is dit ook mogelijk met een A1 motor _O-

Hieronder zoals ik het destijds stuurde in het 11kw topic
Hierbij presenteer ik u een foto ter waarde van €329,- euro inclusief verzendkosten.
16a9lqs.jpg


je zou het niet geloven maar ik heb het gepresteerd om met een A1 motor 30 kilometer te hard te rijden,
zo dom dom dom normaal hou ik mij wel enig zins aan de snelheid maar ik was te laat voor werk. -O- ;(

Gelukkig koste het net geen punten voor mijn beginnersrijbewijs,
heb er wel van geleerd dus dit gaat niet nog eens gebeuren.

Mijn enige boete ooit en zo wil ik het ook houden!
 
Laatst bewerkt:
ach..

83 gereden waar je 50 mocht. €1000 schoon aan de haak, rijverbod van 4 maanden EN ik moet nog €200 betalen omdat ik dat rijverbod heb gekregen. Zal mij benieuwen hoeveel rekeningen er nog komen. Ze verhalen nog net niet het energieverbruik van de flitskast op je.
4 maandjes verder en ik heb weer een flinke verzameld. Via OVJ dus ff afwachten, maar de zomervakantie wordt moeilijk di jaar geloof ik :')
 
4 maandjes verder en ik heb weer een flinke verzameld. Via OVJ dus ff afwachten, maar de zomervakantie wordt moeilijk di jaar geloof ik :')

Zo duur tegenwoordig?!

Ik had in 2012 een boete voor 93 waar ik 50 mocht en die was 500... aangevochten en nooit hoeven te betalen gelukkig :P
 
4 maandjes verder en ik heb weer een flinke verzameld. Via OVJ dus ff afwachten, maar de zomervakantie wordt moeilijk di jaar geloof ik :')

Scheisse. Te snel? Is je rbw niet ingenomen? Anders dikke kans dat dat alsnog gebeurt, gezien je voorgeschiedenis...Sinds ik 4 maanden m'n rbw kwijt geweest ben, ben ik zo mak als een lammetje in het verkeer. Echt geen zin meer in dat dat nog een keer gebeurd.
 
Die boete van €1000 was in Zwitserland dus daar zal de OVJ niet naar kijken.

M'n historie in Nederland is niet schrikbarend verder dus ik zie t wel.
 
38 te hard op de a4 om kwart voor 7 in de avond.
Je mag na Leiden 130 vanaf 7 uur, maar ik was ietsjes te vroeg:(
Duur grapje, 327 euro...
 
gaat lekker dit jaar inderdaad, nondeju :')

al heb ik deze 619 en 200 wel in 1 handeling bij elkaar gereden. Alleen de 200 is nog niet verstuurd of de envelop is inmiddels onderweg :+
 
Laatst bewerkt:
Aha, ik dacht al dat er ergens een topic moest zijn waar je je boetes kwijt kan. Gelukkig hebben we de foto's nog!

23/04/2016: 76km/h werd 73km/h waar 60km/h mocht. €116

flitsfoto-f602af50-b1ef-42c1-a0e1-6d1f6b29084f_zpsflwhysu1.jpeg


13/06/2016: 65km/h werd 62km/h waar 50km/h mocht. €111

flitsfoto-9e7b7e09-27e4-4df2-a578-b9202133a80e_zpsrugm5qii.jpeg


:] :W
 
Oh jeetje, ik reed te hard, buiten de bebouwde kom in Dl.
59 waar ik 50 mocht.
Dat kost dus €10 )en geen administratiekosten...

wel ik kreeg net post uit Frankrijk.

gecorrigeerd 2 km te hard..... ook geen administratiekosten.

Maar wel 45 euro.... mmmhh Volgens mij is Frankrijk dan duurder dan Nederland ;(

was trouwens in gebied waar je 90 mocht
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een leuke casus:

in het PV staat over 3000 meter een volgafstand van 100 meter aangehouden en daar binnen is de meting gedaan die tot een bekeuring heeft geleid, MAAR nou heb ik op maps de afstand bekeken waar de KLPD-auto de weg op kwam en de afrit waar ze het PV hebben opgemaakt.

1600 meter, maw ze komen zo'n 1400 meter te kort voor hetgeen beschreven in het PV.

Mag dit zomaar? Lijkt me niet toch, heb in ieder geval bezwaar ingediend met een uiteenzetting hiervan.
 
Maar wel 45 euro.... mmmhh Volgens mij is Frankrijk dan duurder dan Nederland ;(

Valt mee, ik werd 2 weken terug na een lasercontrole staande gehouden in Noorwegen. Ik reed na correctie 65km/u waar 50 was toegestaan. Volgens mij hebben ze daar niet iets als binnen of buiten bebouwde kom, de prijzen verschillen per snelheidszone, in mijn geval dus 50km/u. In ieder geval een overschrijding van 15km/u.

Boetebedrag was 2900 Noorse Kroon, omgerekend ruim 310 euro. Ter vergelijking, in Nederland kost dit 130 euro.

Ik hoefde niet direct te betalen, dus afwachten maar of er iets op de mat gaat verschijnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan