De Zeelandiarun

Gelukkig zat hij nu veilig op een trike O-)

Mijn privègek is echt niet veel veiliger als een ander zijn/haar gek. Span/Trike/Auto, 't maakt 'm niets uit om zo nu en dan iets uit te vreten waardoor je 'm met alle plezier een ram voor z'n kop wil geven. En geloof me nou maar, ik heb nog maar 47 jaar ervaring met 'm. ;)
 
En nog een filmpje gevonden op Omroep Zeeland.

http://www.omroepzeeland.nl/video/2016-05-16/1003560/zeelandiarun-2016


@ Dun Braojur; welk nr. of span reed jij dan? Je staat namelijk niet in de lijst, dus ik neem aan dat je je een beetje laat aangemeld hebt.
@Bosso: excuses voor de late reactie ... heb met de solo een ongeluk gehad in duitsland en heb daar 14 dagen in het ziekenhuis gelegen ...

Ik reed op uitnodiging op de Ural van FJRbiker, en had inschrijvingsnummer 33 ... was één van de eerste inschrijvers volgens de organisatie ...

FJRbiker reed zelf (voor de 27-de keer mee geloof ik) op een zwart Goldwing-span en ik mocht zijn Ural lenen voor deze dag.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij rijd hij op 3:38 in het filmpje :+
op een Rus.


Gespot!
720.jpg


Sorry voor de beroerde foto, mijn camera had kuren.
 
Laatst bewerkt:
Ai, beterschap!
Gaat het weer een beetje?

Thnxx!!

Tjah ... wat zal ik zeggen ... kan mezelf echt niks meer harinneren, maar heb mijn milt gescheurd en sleutelbeen verbrijzeld doordat ik op lage snelheid ben "omgevallen" nadat ik mijn voorganger licht aantikte, en mijn motor op mijn lichaam heb gehad. Met spoed met de traumaheli naar ziekenhuis Trier, en door het oog van de naald gekropen ... fysiek herstel ik redelijk snel thuis, maar het besef lijkt nu pas te komen. Het gemis van mijn milt vind ik nog erg spannend, maar kan volgende week dinsdag al terecht bij een Nederlandse internist (ben gelukkig mrsa-negatief bevonden).

Al met al: niet voor herhaling vatbaar zeg maar!
 
Thnxx!!

Tjah ... wat zal ik zeggen ... kan mezelf echt niks meer harinneren, maar heb mijn milt gescheurd en sleutelbeen verbrijzeld doordat ik op lage snelheid ben "omgevallen" nadat ik mijn voorganger licht aantikte, en mijn motor op mijn lichaam heb gehad. Met spoed met de traumaheli naar ziekenhuis Trier, en door het oog van de naald gekropen ... fysiek herstel ik redelijk snel thuis, maar het besef lijkt nu pas te komen. Het gemis van mijn milt vind ik nog erg spannend, maar kan volgende week dinsdag al terecht bij een Nederlandse internist (ben gelukkig mrsa-negatief bevonden).

Al met al: niet voor herhaling vatbaar zeg maar!

Je lijkt mijn collega'tje wel, ook pasgeleden in Dtsland met lage snelheid gevallen, die had alleen wat meer "geluk", bovenbeen gebroken.

Sterkte met het herstel !!!
 
Laatst bewerkt:
De 2e zaterdag van mei is het weer zover. Dit jaar dus op 13 mei!

Dit jaar met een vrijwel geheel nieuw organisatie team.

FF wat beelden van vorig jaar om in de stemming te komen.
 
Gisteravond hadden we weer eens een vergadering. de laatste stand van zaken is: 87 zijspannen en/of trike's en 130 aangemelde doelgroepers. Toch hebben we besloten dat we niet door de 100 voertuigen gaan, daar we dit niet meer kunnen behappen op het Stadhuisplein. Eigenlijk is 90 nog het ideale maximum aantal. Maar dit is geen wet van Meden en Perzen.

Verder is er weer een mooie route uitgestippeld, en hebben we de fotostop iets veranderd. 1e foto doet de deelnemers van de run, 2e foto doet alle EVR's en de derde foto loopt vrij rond om vrije foto's van en rond de run te maken op het plein en bij de fotostop.
 
Laatst bewerkt:
@Bosso; Horen de rijders nog of ze wel of niet ingedeeld worden en wanneer?

Mijn stelling is altijd, áls ik een rijdend span heb wil ik wel meedoen en heb me dus een tijd geleden opgegeven. Nog niets van gehoord verder.
Maakt me verder weinig uit, maar ivm planning is het wel handig. Het weekend vrijhouden en dan niet mee hoeven te rijden is ook sneu.

Grtz Erik
(Vlissingen)
 
Rijders worden bij mijn weten nooit afgewezen, dus aangemeld = meerijden. Of je moet wel heel erg te bont gemaakt hebben in voorgaande jaren.
 
Oké, in je vorige post is het aantal rijders een beetje wazig (*&=87?) Ik dacht dat er mss teveel waren.
Maar nu ik het nogmaals lees, denk ik dat ik je geheimschriftcode gekraakt heb ;-)
 
Het terrein is in volle opbouw, we hebben mooi weer. Dus wat kan er nog misgaan?

Laatste stand van zaken: 94 of 95 aangemelde rijders, wat een flinke colonne oplevert.
 
Het terrein is in volle opbouw, we hebben mooi weer. Dus wat kan er nog misgaan?

Laatste stand van zaken: 94 of 95 aangemelde rijders, wat een flinke colonne oplevert.

Kom zo wel ff buurten en meteen mijn nummertje halen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan