De Zeelandiarun

Gelukkig zat hij nu veilig op een trike O-)

Mijn privègek is echt niet veel veiliger als een ander zijn/haar gek. Span/Trike/Auto, 't maakt 'm niets uit om zo nu en dan iets uit te vreten waardoor je 'm met alle plezier een ram voor z'n kop wil geven. En geloof me nou maar, ik heb nog maar 47 jaar ervaring met 'm. ;)
 
En nog een filmpje gevonden op Omroep Zeeland.

http://www.omroepzeeland.nl/video/2016-05-16/1003560/zeelandiarun-2016


@ Dun Braojur; welk nr. of span reed jij dan? Je staat namelijk niet in de lijst, dus ik neem aan dat je je een beetje laat aangemeld hebt.
@Bosso: excuses voor de late reactie ... heb met de solo een ongeluk gehad in duitsland en heb daar 14 dagen in het ziekenhuis gelegen ...

Ik reed op uitnodiging op de Ural van FJRbiker, en had inschrijvingsnummer 33 ... was één van de eerste inschrijvers volgens de organisatie ...

FJRbiker reed zelf (voor de 27-de keer mee geloof ik) op een zwart Goldwing-span en ik mocht zijn Ural lenen voor deze dag.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij rijd hij op 3:38 in het filmpje :+
op een Rus.


Gespot!
720.jpg


Sorry voor de beroerde foto, mijn camera had kuren.
 
Laatst bewerkt:
Ai, beterschap!
Gaat het weer een beetje?

Thnxx!!

Tjah ... wat zal ik zeggen ... kan mezelf echt niks meer harinneren, maar heb mijn milt gescheurd en sleutelbeen verbrijzeld doordat ik op lage snelheid ben "omgevallen" nadat ik mijn voorganger licht aantikte, en mijn motor op mijn lichaam heb gehad. Met spoed met de traumaheli naar ziekenhuis Trier, en door het oog van de naald gekropen ... fysiek herstel ik redelijk snel thuis, maar het besef lijkt nu pas te komen. Het gemis van mijn milt vind ik nog erg spannend, maar kan volgende week dinsdag al terecht bij een Nederlandse internist (ben gelukkig mrsa-negatief bevonden).

Al met al: niet voor herhaling vatbaar zeg maar!
 
Thnxx!!