Kwastert's XJ900 Hybrid met EZS RX1, derde hoofdstuk alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vorige week ook een nadeel ontdekt aan een benzinetank zonder bodem. Bij warm weer wordt de neptank onplezierig warm. Onder het rijden merk je er niks van, maar voor een stoplicht is het toch minder.

Maar niks wat niet op te lossen is. Ik heb een stuk aluflex folie in de tank gedrukt.

En nu maar afwachten op warm weer; uitproberen of het wat uitmaakt.

full
 
dit keer geen racegaten :9 deze lekker houden voor de dagen die wat frisser zijn. en een andere met racegaten :Y
 
Hee Robert, ik kom hier ook even buurten. Heb inmiddels een zijspan aangeschaft *D

Maar ben nog op bandenorientatietocht :+ gebruik hij nu een scooter band voor?

Ik heb een 15inch achterveld die er nog in moet, eml velg 15 inch aan de bak en 16inch 2,5j voorvelg (complete 80er jaren gpz900fork) voor. aan de bak zit al een autoband. Achter wil ik zo dik mogelijk en ben me voor de voorkant aan het oriënteren....

Heb jij hier een goed idee voor? Of iemand anders?

Gr Ronald. Mag gerust in mijn topic antwoorden. Ronald aan de bak..

Zou super zijn. :z
 
robert? wie is robert?
Maar als jij een goed idee hebt hou ik me aanbevolen. Tis allemaal nieuw voor mij, en heb het idee dat men elkaar hier vooral positief probeert bij te staan *D
Das soms wel eens anders op het forum helaas.

Gr Ronald
 
Oh, dat is Kenny Roberts, maar die leest zelf denk ik niet mee.

Kwastert zelluf wil nog wel eens mee lezen.


en die is zelluf ook heel erg positief ingesteld, dus dat gaat vast goed komen.

ik heb geen verstand van scooterbanden (maar ik heb dan ook geen scooter... ook geen rijdend zijspan momenteel trouwens.... :X )
 
nog niet haha. als jij maar weer mobiel bent dan..... het verhaal gelezen, geen ouwe koeien maar tjonge mooie klappert..

ma ik wil dus een beetje dikke banden maar zit ook met wat ik heb. das dus het verhaal.
 
Hallo, Hier Roberts Kwastert _O-

Ik had het zo nooit bekeken, maar Roberts is inderdaad Kenny. Kenny Senior ;)

Maar de naam op het forum is Kwastert, in het echt Arjan :}
 
haha. Hee Arjan.

ik heb jou span staan bewonderen op koningzelfbouw. de foto's laatst..
inmiddels zelf aan het zijpanrijden begonnen en loop natuurlijk tegen vragen aan.
heb in ehe zijn topic iets over scooterbanden gelezen meende ik??

vertel ??
 
haha. Hee Arjan.

ik heb jou span staan bewonderen op koningzelfbouw. de foto's laatst..
inmiddels zelf aan het zijpanrijden begonnen en loop natuurlijk tegen vragen aan.
heb in ehe zijn topic iets over scooterbanden gelezen meende ik??

vertel ??

In je eigen topic *D
 
Ehmmmm arjan, nou heb ik me laten vertellen dat jij met carburateur en brandstofpomp rijdt? (tank in de bak)

Hoe heb je dat gedaan of beter gezegd in welk deel van je topic heb je dat omschreven?

In de bak van slijptol zit een tank met brandstof pomp.....

Wil je me een linkje doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan