Eindelijk een eigen plek voor de GPz (1100) fans !

Dit is topic-necrofilie ... maar goed, vanaf woensdag in mijn garage naast de Kawa Versys 650 ... *O* :+

Kan niet wachten tot het betere weer zich aandient!

schermafbeelding2013011o.png
 
Laatst bewerkt:
Dag,
Ik heb een GPZ 1100 en een vraag voor andere (ex-) eigenaren:
Ik heb met mijn standaard scherm veel turbulentie ter hoogte van mijn helm. Dit wordt echt storend vanaf 100 km/u.

Heeft iemand ervaring met een verhoogd touringscherm, of zelfs een lager scherm?
Ik wil toch eerst weten wat helpt en wat niet voor ik iets koop.
De helm is alleszins het probleem niet, is een recente Schuberth.

P.S. Geweldig fijne moto, op alle gebied.

Bedankt voor tips
 
Weinig last van turbulentie eerlijk gezegd ... Scherm is voor mij perfect (1m82). Dus helaas, 'k kan je weinig tips geven :S
 
Ik heb net met mijn oude integraalhelm gereden, en daarmee heb ik ook geen last van turbulentie.. Het is dus toch de Schuberth helm die beter is in de volle wind dan achter een scherm, want rechtop staand is alles in orde.
Ik ga een korter scherm zoeken.
Nog veel rijplezier met de uwe!
 
Vreemd dat turbulentie door een helm kan komen ... Maar, ben blij dat je het gevonden hebt!
Eveneens veel veilige kilometers gewenst ... ;)
 
Ik ben sinds een jaar in bezit van een kawa GPZ1100 uit 95..
Wat een lekkere dikke is dit zeg.

Zo houden we het GPZ forum alive.
grt paul
 
Hallo allemaal,

Nu ongeveer 4 maanden in het bezit van een rode gpz 1100. Volledige kofferset en superbike stuur. Super tevreden al trilt mijn stuur wel behoorlijk. Maar dat klusje gaan we in de winter aanpakken. Dus we zijn nu met zijn drieen.

Groet miquel
 
Hallo Miquel,

Alweer een gpz liefhebber erbij,welkom!!
Dat trillende stuur zou ik niet uitstellen tot de winter,zou toch iig willen weten
waardoor die trillingen ontstaan.

gr. gerko
 
Beste GPz-ers. Ik ben misschien een beetje vreemde eend in de bijt, maar;
Ik ben een Martin kawasaki aan het restaureren, en heb van de week een 2dehands GPZ 1100 blok aangeschaft,
wat hier onder gaat komen, en wat mij een prima update lijkt.
Mijn eerste prangende vraag; Wie heeft ervaring en tips, betreffende ombouw van injectie naar carburateurs.
Ik zit aan carburateurs vast, (niet erg) omdat de rest vd electronica op de Martin/ kabelboom niet aanwezig is.
Maar ik zelf heb nog geen ervaring met de GPZ/ dit blok dus tips zijn erg welkom, alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • Gepoetst Frame Martin.jpg
    Gepoetst Frame Martin.jpg
    343,2 KB · Weergaven: 11
Terug
Bovenaan Onderaan