Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

het is inderdaad bij roadrunner hij heeft geratteld voor hij uit viel alleen toen hij bij roadrunner aan ging niet meer.hij zei dat het een ketting kon zijn in het motorblok.ook kan de kleppen niet goed afgesteld zijn.iets wat ze binnenin niet goed aan hebben gedraaid. voor de rest als de startmotor ingedruk word klinkt hij als altijd alleen het blok gaat niet aan.ik rij altijd binnen door en bijna nooit via snelwegen. binnen de bebouwde kom redelijk de toegestaande snelheid buiten de bebouwde kom maximaal 110. ik trok hem door in het rode maar ree er nooit langdurig in.
 
je hebt hem daarheen gebracht voor grote beur? hebben hun toen je kleppen gesteld? dan hebben hun toch mogelijk iets niet goed aangedraait zoals jij het nu omschrijft wat de monteur heeft gezegt. zal lekker garantie claimen/eisen en anders je rechtsbijstand informeren (6)
 
de beurt heb ik helaas niet bij hun gedaan. bij motorport zelhelm daar heb ik het laten doen omdat zei een honda dealer zijn. echt enorm spijt van. ik heb geen rechtsbijstand helaas dus ja dat word het helaas ook niet.
 
tjah wat is wijsheid...

1.probeer eens remmenreiniger in de carburateur te spuiten en dan te starten? kijken of die dan wilt lopen.

2.probeer hem eens te starten en als die niet aanslaat de bougie er uit draaien kijken of die nat wordt?

3.probeer een andere bougie?

4.cilinderkop demonteren kijken of er wat is te zien.

naar de sloop ermee, ik bied gratis vrijwaring
 
de beurt heb ik helaas niet bij hun gedaan. bij motorport zelhelm daar heb ik het laten doen omdat zei een honda dealer zijn. echt enorm spijt van. ik heb geen rechtsbijstand helaas dus ja dat word het helaas ook niet.


Wat Koen al zei, gelijk naar motoport zelhelm en flink amok maken, vrouwelijke charmes in de strijd gooien, traantje wegpinken enz.
Als ze het niet willen oplossen gewoon zeggen dat je het hele verhaal op de forums enz gaat zetten.

Ander neem je Koen mee, die heeft altijd praatjes voor 2 ;)

Het zou kunnen dat na het kleppen stellen een contramoertje niet goed is aangedraaid en losgekomen. Kun je makkelijk controleren volgens mij door de doppen aan de zijkant op de cylinderkop eraf te halen.

enne meer dan 700 voor een grote beurt is erg veel voor zo'n simpel motortje of heb je oom nieuwe banden en of ketting laten monteren.
 
Gewoon even bellen met die mensen van motoport zelhelm !
En uitleggen wat er aan de hand is , blijf een beetje gissen wat er met dat brommertje mis is .(kans bestaat dat zij niet eens schuldig zijn aan het euvel)
En dan heeft Amok maken en dreigen geen zin.
 
Gewoon even bellen met die mensen van motoport zelhelm !
En uitleggen wat er aan de hand is , blijf een beetje gissen wat er met dat brommertje mis is .(kans bestaat dat zij niet eens schuldig zijn aan het euvel)
En dan heeft Amok maken en dreigen geen zin.

Damn...zelfs bij Trasos komt wijsheid met de jaren O-) :X })
 
Wat Koen al zei, gelijk naar motoport zelhelm en flink amok maken, vrouwelijke charmes in de strijd gooien, traantje wegpinken enz.
Als ze het niet willen oplossen gewoon zeggen dat je het hele verhaal op de forums enz gaat zetten.

Ander neem je Koen mee, die heeft altijd praatjes voor 2 ;)

Het zou kunnen dat na het kleppen stellen een contramoertje niet goed is aangedraaid en losgekomen. Kun je makkelijk controleren volgens mij door de doppen aan de zijkant op de cylinderkop eraf te halen.

enne meer dan 700 voor een grote beurt is erg veel voor zo'n simpel motortje of heb je oom nieuwe banden en of ketting laten monteren.

_O- er bestaat een winkel waar ze weglopen als ze mijn gezicht zien :Y

Heb daar al eens de ingang van de winkel geblokkeerd omdat ze mijn zo goed hadden geholpen met de service, mezelf zelfs gemengd tussen verkoper en potientiële klanten. :W *O* meerdere verlieten de winkel.




OT
Melissa? al een update over je motor?
 
Laatst bewerkt:
Wat Koen al zei, gelijk naar motoport zelhelm en flink amok maken, vrouwelijke charmes in de strijd gooien, traantje wegpinken enz.
Als ze het niet willen oplossen gewoon zeggen dat je het hele verhaal op de forums enz gaat zetten.

Ander neem je Koen mee, die heeft altijd praatjes voor 2 ;)

Het zou kunnen dat na het kleppen stellen een contramoertje niet goed is aangedraaid en losgekomen. Kun je makkelijk controleren volgens mij door de doppen aan de zijkant op de cylinderkop eraf te halen.

enne meer dan 700 voor een grote beurt is erg veel voor zo'n simpel motortje of heb je oom nieuwe banden en of ketting laten monteren.

grote beurd, 1 band, kettingset en een spaakwiel stellen. (volgens mij vergeet ik niks)
 
Update van mijn nx: Er is nog niks aan gedaan. Heb motorport vorige week niet te pakken gekregen. Probeer het as dinsdag weer. Heb mijn hyosung verkocht en hoop as weekend een nieuwe motor te halen.

Als ik meer weet laat ik het weten.

Groeten Melissa
 
grote beurd, 1 band, kettingset en een spaakwiel stellen. (volgens mij vergeet ik niks)
grote beurt....... houd oa in: olie-oliefilter,brandstoffilter,carburateurs synchroniseren,klepspeling meten indien nodig stellen,luchtfilter,bougie(s),remolie verversen en eventueel hydraulische koppeling.


Kettingset en band zijn slijtage delen. ca 300€
spaken is een reparatie, ca 30/50€ (afhankelijk van het stel werk)
 
grote beurt....... houd oa in: olie-oliefilter,brandstoffilter,carburateurs synchroniseren,klepspeling meten indien nodig stellen,luchtfilter,bougie(s),remolie verversen en eventueel hydraulische koppeling.


Kettingset en band zijn slijtage delen. ca 300€
spaken is een reparatie, ca 30/50€ (afhankelijk van het stel werk)

alles bij elkaar kwam op 617,84 uit, en daar reken ze nog btw over heen dus uiteindelijk werd het 747,60 (voor wat ik achter af gezien een beetje belachelijk vind voor wat ze gedaan hebben. (bandje stellen 'spaken' was 75 euro) (incl 238euro uurloon)
 
Laatst bewerkt:
Nee dat niet maar ik heb het vorige week een keer geprobeerd maar niet aan toe gekomen daarna......
Dus morgen nog een keer proberen.
Groetjes Melissa
 
En, hoe is het uiteindelijk afgelopen?

Zijn er nog mensen morgen bij Free Your Mind te vinden? Belooft erg warm te worden :P
 
Ik heb motorport zelhelm net aan de lijn gehad ze gaan het overleggen met road runner of ze hem op kunnen halen en dan gaan ze kijken wat er aan de hand is. Road Runner is er helaas nog steeds niet aan begonnen dus wie weet kan motorport er iets aan vinden wat kapot is.

Ik heb inmiddels mijn hyosung verkocht en er een yzf 125 voor terug gekocht dus kan genieten van dit warme weer.

Melissa
 
Snelle vraag aan de fietsers, is het snelfietspad (Rijnwaalpad) tussen arnhem en Nijmegen ook toegankelijk voor brommers?
 
Aardig dood hier :P zijn er mensen die zondag naar 'Ride of the century' gaan? Locatie onbekend, maar dat zal wel ergens midden Nederland zijn :P Zo'n facebook evenement/grote ride-out waar op het laatste moment de locatie van bekend wordt gemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan