ASCOT #zoveel

in mijn zoektocht naar een snelheidsmeter kwam ik deze tegen:
wel een erg leuke, maar kost ook weer een paar centen..
mst_speedster_black_01_on_800.jpg


iemand een idee waar ik iets vergelijkbaars kan krijgen, er hoeven nog niet eens lampjes in te zitten..
 
Even een sproeier update:

Na wat afstel perikelen ben ik uiteindelijk uitgekomen op 2x pilotsproeier #42 en 2x hoofdsproeier # 130 en loopt The royal Ascot als een zonnetje.

Misschien kan het nog wel iets beter, ik heb hem niet op een vermogensbank gehad en ook geen Lambdasonde toegepast.
Puur op gevoel, geur en geluid dus :)
Voor mij is het zo goed genoeg.
 
Ik had volgens mij ook een 130 erin. En de luchtschroef ver uitgedraaid (als ik het me goed herinner). Liep prima, alleen bij 90+ op constante snelheid had ie last van een aan-uit effect.
 
Ik had volgens mij ook een 130 erin. En de luchtschroef ver uitgedraaid (als ik het me goed herinner). Liep prima, alleen bij 90+ op constante snelheid had ie last van een aan-uit effect.

Dat had mijne ook, daarom heb ik die pilot sproeiers vergroot en dat werd meteen beter. Nog een maatje groter en het was goed. Ook de luchtschroeven hoeven nu niet zo ver meer uitgedraaid te worden.
 
Kijk dat is nog eens info waar ik wat aan heb,
Bij roukema gehaald?

Nog een bestel nummer bij of... vragen naar sproeier voor carbs in een vt500?
 
Uh.. via een relais licht.. starter etc..

zijn van die waterdichte schakelaars.. vandalisme bestendig (dus van toepassing op mijzelf... O-) )
die als je ze "aanraakt" in of uit gaan of "contact" maken..
 
Laatst bewerkt:
ander nieuws..

ik ben van het ascot forum geschopt omdat de "eigenaar" wilde dat ik foto's via zijn website moest uploaden..
ik denk... doe ik een linkje van hier erbij, mocht het niet goed gaan....

_O-

einde oefening...

Sorry Guest, you are banned from using this forum!
This ban is not set to expire.

gelukkig hebben we het motor forum nog...
*O*
 
oma even de kast (of kist) injagen..

vandaag maar even een poging doen om een begin te maken met de dempers,
moet even kijken hoe ik de binnendemper vast ga zetten, lassen of met popnagels,
dat laatste maakt het uiteraard demontabel, maar wil ik dat..(??)

en het is in de garage iets koeler dan daarbuiten..
146641011845635_28288571_1920.jpg
 
Heb het niet verder uitgeplozen maar de kreet:" Sorry Guest, you are banned from using this forum! This ban is not set to expire." lijkt een "systeemfout" te zijn die op website's kan voorkomen.

Google de opmerking maar eens.
Misschien valt het mee. (en word je weer in gratie aangenomen) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan