Racen/vrij rijden op een ZX-10R!

Nog mensen hier die morgen en/of overmorgen met msh op assen rijden.

Ben helaas alleen me camera vergeten om te kijken hoe ik nu een beetje rij maar wel aanwezig don en vrijdag op assen.
 
Eindelijk onder de 2.00 gereden ☺ 1.58.1 en morgen nog de hele dag.
Ben benieuwd motor voelt goed aan me nieuwe pak ook.☺
 
Nice, lekker bezig! *D

Leuk je nog even gesproken te hebben, helaas weinig tijd gehad verser die dag door de korte sessies achter elkaar en jet zeer warme weer, pfff bleef maar drinken.
Nog een goede dag gehad verder?

Uiteindelijk een 1.56.17 gereden in de laatste sessie niet verkeerd dacht ik zo, rest allemaal rond de 1.57's, zo kom je niet onder de 2.00 en zo kom je er niet meer boven haha.

Waren geslaagden dagen op assen.
 
Was inderdaad leuk om jou ook even gesproken te hebben. Hetzelfde hier, ook niet echt tijd meer gehad om langs te komen.

Mooie tijden heb je gereden!!

Was voor mij de eerst keer op een droog Assen (enige andere keer op Assen was in stromende regen en voor het eerst op regenbanden. Toen door schuiver ook maar 2 sessie's kunnen rijden). Snelste tijd was ergens in de 2.03, niet heel spectaculair maar moet nog een beetje de juiste lijnen zien te vinden, vooral in de eerste sector, daar laat ik echt heel veel liggen. Wel een hele gave baan!
 
Laatst bewerkt:
Ik rij momenteel een zx10r 2008 en heb wat problemen met rijhoogte en vering.

Nu kom ik met rechterbochten, mat het afdekkapje van mijn uitlaat tegen de grond. Wat kan ik hier tegen doen, en hoe doe ik dit? Rijhoogte achter verhogen door veervoorspanning te vergroten, of zijn er andere manieren?

Daarnaast ben ik opzoek naar een goede basisastelling(sags?) voor mij vering en demping voor het circuit. Kan iemand mij hier een stukje mee opweg helpen :)?
 
Laatst bewerkt:
Ik rij momenteel een zx10r 2008 en heb wat problemen met rijhoogte en vering.

Nu kom ik met rechterbochten, mat het afdekkapje van mijn uitlaat tegen de grond. Wat kan ik hier tegen doen, en hoe doe ik dit? Rijhoogte achter verhogen door veervoorspanning te vergroten, of zijn er andere manieren?

Daarnaast ben ik opzoek naar een goede basisastelling(sags?) voor mij vering en demping voor het circuit. Kan iemand mij hier een stukje mee opweg helpen :)?

meer naast je motor gaan hangen en de motor rechterop houden dat is ook belangrijk,hoeveel heb je nog op je banden over? daarnaast zou ik als ik jou was even langs Hyperpro gaan die kunnen je alles vertellen over vering en ze voor je afstellen, zij weten ook wel of het verstandig is andere vering te nemen en welke of wat dan ook.
 
Ik zou zelf ook Hyperpro aanraden. Mijn circuitfiets heeft een TTX waarvan de vering is gedaan door TRS en na klachten over een over de grond schrapende kuip en sterk wheelieende fiets heeft hij de vering gereviseerd, wat eigenlijk niet echt nodig was, en er een veer op gezet die ongeveer dezelfde stijfheid heeft als de vorige (van 95 naar 100). Resultaat is dat ie natuurlijk nog steeds over de grond heen schraapt maar ik minder geld op mijn rekening heb en eigenlijk nog een keer naar een andere vering man moet.

Mijn straatfiets zit een hyperpro 3D shock achter op (met lineaire veer) en die is minimaal net zo goed afgeveerd en daarvan schraapt er niets over de grond.
 
Is rustig hier de laatste tijd.
Iedereen nog wel lekker aan het racen?

Heb hier voor komende donderdag de ""van Zon sprintrace"op Zolder in de planning staan, zijn er nog meer mensen van hier daar heen gaan?
 
Laatst bewerkt:
Is rustig hier de laatste tijd.
Iedereen nog wel lekker aan het racen?

Heb hier voor komende donderdag de ""van Zon sprintrace"op Zolder in de planning staan, zijn er nog meer mensen van hier daar heen gaan?
:Y 15 juli op Assen voor het eerst.

Snelste tijd was een 2:04.9. Niet slecht lijkt mij voor de eerste keer op Assen *O*

3 september weer woohoo :]

[img=800]https://dl.dropboxusercontent.com/u/24163496/DO%20NOT%20REMOVE/16AR2-7753.JPG[/img]
 
Laatst bewerkt:
:] :]
full
 
Nice, vind die koplamp stickers zo gaaf, zijn helaas niet voor een 05 model verkrijgbaar.

Is dit model ook al standaard met qc, anti hop enz?
 
Nog in de WSBK kleuren ook, gaaf! Heb je veel moeten aanpassen om de ZX10R circuit waardig te maken?

Niet heel veel, ik kocht deze zo met WSBK racekuip (CRC) en kit ECU en kabelboom en een hoop lightech en valtermoto goodies (rearset en hendels enzo).
Enige echte investering was de originele vering vervangen (door k-tech).
 
Terug
Bovenaan Onderaan