Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging! (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,

Graag mn nick naar Boutjes



Geregeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

willen jullie mijn nickname wijzigen van Total90 naar Woekie.


Total90 had betrekking op mijn streefgewicht en dat ga ik niet meer halen :') _O-
Woekie is de vrije spelling van ewok andersom uit star wars.

alvast dank!



Graag gedaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat ik iets niet goed doe, maar ik heb op 6 juni jl. gevraagd om bovenstaande nickname te veranderen. Maar vooralsnog zie ik geen reaktie.
Wat heb je nog nodig om mijn nickname te doen veranderen?
 
Ik denk dat ik iets niet goed doe, maar ik heb op 6 juni jl. gevraagd om bovenstaande nickname te veranderen. Maar vooralsnog zie ik geen reaktie.
Wat heb je nog nodig om mijn nickname te doen veranderen?

Je hebt deze gebruikersnaam 28 weken.

En nu ongeduldig zijn als het niet binnen 3 dagen aangepast is :?

Er komt straks vast iemand van de Crew langs om hem aan te passen. Even geduld nog :)
 
dank je wel voor je reaktie. Ik zag bij de andere aanvragen dat dit vaak binnen 1 dag geregeld was, vandaar dat ik dacht dat ik zelf iets verkeerd deed. Dit was niet ongeduldig bedoeld, maar goed te horen dat het in behandeling is :)
 
dank je wel voor je reaktie. Ik zag bij de andere aanvragen dat dit vaak binnen 1 dag geregeld was, vandaar dat ik dacht dat ik zelf iets verkeerd deed. Dit was niet ongeduldig bedoeld, maar goed te horen dat het in behandeling is :)

Ja, dat zijn die overijverige Mod's die nog een wit voetje willen halen. Dat heb ik niet nodig, ik schoffeer toch alles en iedereen *D

Maar het is aangepast hoor ;)
 
Sorry oma......

Mag mijn Nickname "Pcx bestuurdert" in "moter bestuurdert" (schrijfwijze is bewust) verandert worden? , dan kan ik nog eens wat anders kopen en wat langer met een toepasselijke Nickname posten




Geregeld.

Mijn dank is groot :}
 
Laatst bewerkt:
Graag veranderen in: Sutorīmu

De 'i' is een kleine letter i met een macron => ALT 0299.

Alvast bedankt!


OK, alleen rare i is te moeilijk voor de software
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan