Roughneckk's zelfbouw en verbouw projecten

Snap niet hoe het tijd kan schelen, als je er niet op kijkt kost het ook geen tijd :+ Als je er wel op kijkt doe je dat waarschijnlijk met een reden/doel en heb je er ook iets aan. Dan ben je er natuurlijk wel tijd aan het besteden, maar waarschijnlijk moest je die toch uitgeven aan iets om je doel/reden te vinden/halen.
 
Laatst bewerkt:
... en een hoop inspiratie...

Hij kan het natuurlijk ook open zetten voor iedereen dan is het ook oppelost.....open of dicht maakt trouwens sowieso geen reet uit op Sjeesboek want het is zo lek als kweet niet wat....
 
Laatst bewerkt:
Snap niet hoe het tijd kan schelen, als je er niet op kijkt kost het ook geen tijd :+ Als je er wel op kijkt doe je dat waarschijnlijk met een reden/doel en heb je er ook iets aan. Dan ben je er natuurlijk wel tijd aan het besteden, maar waarschijnlijk moest je die toch uitgeven aan iets om je doel/reden te vinden/halen.


Tjonge jonge ` we hebben hier een flirosloof.. :P
 
Leuk om dit allemaal te lezen, wat Bow zegt is waar dat ik hier veel azijn pisser vind zitten maar niet in het street/zelfbouw gedeelte en ook helemaal niet dat ze mijn werk hier afkraken, in tegendeel. Maar je leest soms dingen van je denkt sjonge jonge moet dat zo, zeg altijd zijn geen domme vragen maar domme antwoorden. Maar zit nu veel meer op facebook omdat ik daar toch een grotere doelgroep bereik. Maar nu ik het zo allemaal lees zal ik een kijken of ik hier meer tijd kan vrij maken om wat te plaatsen.

gr Marcel
 
Marcel wat je hier post kan ik wel volgen. Ik doe ook niet aan sociale media. Maar buiten dat ik je werk wel interessant vind om te volgen weet ik al wat je kan met aluminium. Ik klop nog wel een keertje aan voor een klusje
 
full

full
:Y :Y
 
Gaat lekker, als je het niet meer weet hoe je iets moet plaatsen. Het is ook weer schandalig lang geleden dat ik iets hier post hebt
 
Terug
Bovenaan Onderaan