Wie? Wat? Waterland! #24: Weekenden Worden Weggereden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Lebrat, het gaat vandaag niets worden, maar stuur mij even een persoonlijk berichtje met je telefoonnummer, dan voeg ik je even toe aan de woensdag app
 
Hey Bryan, dat klinkt goed, stuur mij even een PB'tje met je telefoonnummer, dan gooi ik je in de groep.

Gr.
LoSBoL
 
Das ff een partij lang geleden! Maar de kwaak is de deur uit. (was goed stukXD) En er is een nieuw beestje voor in de plaats gekomen.

Ze heet:

Ducati 1098S, roepnaam Duuk.

full

full

full



Vandaag weer sinds lange tijd een ritje met mister Erwin gereden en het schijnt dat ik het toch echt heb gemist :)
 
Das ff een partij lang geleden! Maar de kwaak is de deur uit. (was goed stukXD) En er is een nieuw beestje voor in de plaats gekomen.

Ze heet:

Ducati 1098S, roepnaam Duuk.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Vandaag weer sinds lange tijd een ritje met mister Erwin gereden en het schijnt dat ik het toch echt heb gemist :)

Wow. Serieuze fiets. Veel plezier ermee. Iets zegt me dat het gaat lukken.
 
Das ff een partij lang geleden! Maar de kwaak is de deur uit. (was goed stukXD) En er is een nieuw beestje voor in de plaats gekomen.

Ze heet:

Ducati 1098S, roepnaam Duuk.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Vandaag weer sinds lange tijd een ritje met mister Erwin gereden en het schijnt dat ik het toch echt heb gemist :)

Super gaaf ding! Weet je zeker dat het geen 1198 is? :+

Laatst een keer een (soort van) gehaktbalritje gedaan met mijn broertje (748) en mijn neef (1198), ritje van anderhalf uur en de heren liepen aan alle kanten te zeuren over polsen, schouders en nek... Nergens last van op mijn ZRX :W Hoe ervaar jij dat?
 
Tnnx iedereen voor de toffe reacties! :D

Hahaha, ja echt geen 1198. Wel vergelijkbaar snel. 171Pk om 141nm :)

Qua houding vind ik het serieus wel meevallen. Ben zelf best lang (198) en zithouding is eigenlijk perfect. Door mijn lengte denk ik dat ik niet erg veel "leun" op mn polsen.

Het enige wat ontbrak was natuurlijk een soort van "Knal Filmpje"... dus bij deze XD

https://www.youtube.com/watch?v=WkVVwv6f3j4
 
Dat is een grap!
Zo lijkt het alsof hij supersnel is maar dat is hij helemaal niet! :X :+
Is dat net zoals bij mij, staat 650 op maar is toch wat anders.
(maar ik durf niet zo'n filmpje te laten zien met de km teller in beeld, dat schrikt jullie alleen maar af.)
:+
 
Is er animo voor een gehaktbal ritje as woensdag. :]
(Ik begin maar op tijd met vragen, zodat eenieder de schok kan verwerken dat er weer een ritje wordt georganiseerd in het WWW topic)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan