ASCOT #zoveel

Heb het niet verder uitgeplozen maar de kreet:" Sorry Guest, you are banned from using this forum! This ban is not set to expire." lijkt een "systeemfout" te zijn die op website's kan voorkomen.

Google de opmerking maar eens.
Misschien valt het mee. (en word je weer in gratie aangenomen) ;)


...lijkt me sterk... O-)

nope:
Ascot Forum

An Error Has Occurred!
Sorry Guest, you are banned from using this forum!
This ban is not set to expire.

:P
 
Als je de zin:

Sorry Guest, you are banned from using this forum! This ban is not set to expire

op Google intikt

dan krijg je ongeveer 9.500 resultaten afkomstig van bijna evenzovele sites. (met uitleg)


Misschien sta jij er ook wel tussen. :+
 
Als je de zin:

Sorry Guest, you are banned from using this forum! This ban is not set to expire

op Google intikt

dan krijg je ongeveer 9.500 resultaten afkomstig van bijna evenzovele sites. (met uitleg)


Misschien sta jij er ook wel tussen. :+


maar ik kan daar niet (meer) inloggen..
dus denk ik dat t anders is..
kan jij daar mijn draadje zien?
kan er niet meer bij komen, mogelijk via mijn IP-adres geblokkeerd..

wel bijzonder,
heb daar nooit eerder problemen gehad, dus ik ga er serieus vanuit dat ik geblokkeerd ben..
 
Laatst bewerkt:
Hoi Patrick.

Nee, helaas, ik kan je draadje daar niet zien.
Ben geen member. (kende het forum niet)

Wel jammer dat je er niet meer in kunt loggen.

Alex
 
K*T site welke op basis van IP v4 adressen aan het blokkeren is, waarschijnlijk.

Als je weet hoeveel vrije IP v4 adressen er wereldwijd nog zijn (0,0 ??) én op welke basis er IP v4 adressen uitgekeerd worden aan onder andere mobile devices pér Internet Service Provider (ISP)..... Véél kans dat een gebruiker van bijv. Vodafone @ Random lást krijgt van de "perm-ban" van een andere Vodafone abonnee.

Dit geldt overigens voor ALLE providers!! Vodafone was alleen even een voorbeeldje.....
 
Laatst bewerkt:
anders kan ik er mogelijk nog dit van maken:

V50,%20VT500%20Shaftesbury%20roundabout%201986%202%20web.jpg

VT500%201998%209.jpg



_O-
 
Haha zeg maar niks heb te veel ervaring met Kadetten en scooters en vagi...euhh laat maar 8-)
Wel een apart ding..wist niet dat ze ook met VT500 blokken zijn gebouwd, ken ze wel met CX500 blokken...
 
goed, frame aangepast..
morgen eens kijken of de brommert op z'n pootjes kan staan..
 
Laatst bewerkt:
spatbordje in de aanbieding:


past helaas niet op mijn voorkantje, band is te breed.. B|

komt van een RC8..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan