Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 10

Vorige week: "met die rode knop (killswitch) start je zeker?"

:+
blikker die eens een keertje op mijn motor mag zitten, nog nooit gedaan.
"Wil je m ook even starten, voor het geluid en het gevoel?"

"Ja gaaf man"

"Nou, de sleutel zit er in, ga je gang."

En dan proberen met de sleutel nog net even één standje verder te gaan, zoals in een auto :+

"Hij doet het niet.... :/ " _O-
 
Leuk topic.
Wellicht is deze al eerder gepost.
Ik blijf hem nog steeds leuk vinden:
Als ze vragen welke motor ik heb, is mijn standaard antwoord:
Een engelse, hij heeft het stuur aan de andere kant. :+
 
Misschien blondgedrag maar ik snap m niet... :$

_O- Je weet dat in Engeland de auto's het stuur rechts hebben (dus aan de andere kant)

Als je een engelse motor hebt zou je dus het stuur ook aan de andere kant moeten hebben ;)

De meeste hebben daarna wel door dat dat niet kan.
-------------
2e wat ik er vaker ingooi.
Als het over betaald parkeren gaat.

Ik: Oh nooit last van, of het nu hartje Amsterdam is, of hartje Rotterdam ik parkeer altijd gratis.
Andere: Heb je abbonement of betaald de baas ofzo:?
Ik: Nee motor.
Andere: Ja maar, dan moet je toch ook betalen?
Ik: Waar moet ik het kaartje dan laten, achter de voorruit wordt wat lastig he.
 
Laatst bewerkt:
_O- Je weet dat in Engeland de auto's het stuur rechts hebben (dus aan de andere kant)

Als je een engelse motor hebt zou je dus het stuur ook aan de andere kant moeten hebben ;)

De meeste hebben daarna wel door dat dat niet kan.


Wil ik graag mijn visie op los laten.

Laten we voor de verandering het gashendel en rem eens aan de linkerkant van het stuur zetten. De koppeling uiteraard rechts.

Moet jij eens opletten. Topic "brokken" gaat ineens sky high in de comments.
 
Een BMW wel.. eigenlijk best handig toch?
Hoef je je nooit af te vragen waarom ie nu weer niet start als de kill switch niet goed staat.

Bijna.
Bij een BMW K is de killswitch gecombineerd met de startknop. Op groen drukken om te startten en de rode schakelaar omgooien om de motor uit te zetten.
Heel logisch eigenlijk.
s-l225.jpg
 
ik rijd zelf in een koekblik met het stuur rechts. went op zich erg snel. ik kreeg op Facebook in de Saab 9000-rijdersgroep een keer de lachwekkende vraag van een mede-9000rijder:

'je hebt het stuur aan de rechter kant van de auto. zit bij jouw auto dan ook de eerste versnelling 'rechtsvoor' in het schakelpatroon?'

_O-

het antwoord is uiteraard 'nee'.


s-l225.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wil ik graag mijn visie op los laten.

Laten we voor de verandering het gashendel en rem eens aan de linkerkant van het stuur zetten. De koppeling uiteraard rechts.

Moet jij eens opletten. Topic "brokken" gaat ineens sky high in de comments.


Hier in de buurt reed vroeger een jongen rond op een scooter, op zich niet zo bijzonder ware het niet dat hij maar 1 arm heeft, alleen de linker.
Hij had dus het gas en de voorrem aan de linkerkant van het stuur geplaatst, heel vreemd gezicht omdat het gashendel dan ook andersom werkt.
 
Zonder tig topics door te spitten.
Welke antwoorden worden er zoal gegeven op de opmerking van koekblikkers: Ik rij geen motor want dan rij ik mezelf dood.

- Ben je depressief?
- Ben je bang?

Er zijn vast originelere antwoorden.
 
Zonder tig topics door te spitten.
Welke antwoorden worden er zoal gegeven op de opmerking van koekblikkers: Ik rij geen motor want dan rij ik mezelf dood.

- Ben je depressief?
- Ben je bang?

Er zijn vast originelere antwoorden.

De mooiste die ik hier ergens las:
"Daarom heb ik nooit sex. Ik zou mezelf doodn€vken!"
 
Terug
Bovenaan Onderaan