De Motobliekers 11 - meer gezelligheid dan kilometers..

Hier ook al wel lekker aan het rijden geweest. Paar keer voor mijn werk, maar ook al lekker een paar keer een tour ritje ;) Hopelijk binnenkort met mooi weer een ritje naar Assen ;)
 
Hier ook al wel lekker aan het rijden geweest. Paar keer voor mijn werk, maar ook al lekker een paar keer een tour ritje ;) Hopelijk binnenkort met mooi weer een ritje naar Assen ;)

Het mooie weer was ver te zoeken -O-

Maar wel met de motor naar Assen geweest en een bijzondere dag gehad met veel vallen, waaronder helaas ook VR46 -O-
 
@ronk.. maar ik wissel ze niet zo vaak hè :+

weekendje was leuk, zowel warm als nat. Voor het eerst door een rivier gereden met een E nummer :9
 
Luxepaarden -O- gewoon @home hier.

Wel een 'nieuwe' motor erbij...de GSX400E uit 1987.
1hfh36.jpg

Lekker fun rijden met een lekker geluid (compleet laser systeem) en verder gewoon no-nonsense.
Wil wat onderhoud uitvoeren (kettingset al binnen, nog wat nieuwe onderdelen als lagers/keerringen onderweg) en aanpassen (ander stuur, knipperlichten, bar-end spiegels, etc).
 
Laatst bewerkt:
Ik rij weer met de opvolger de GS500.
2 cilinder rijden is veel leuker vind ik dan een 4 cilinder.

Maar leuk ding Richard.
Ziet er zo op de foto nog netjes uit.
Het heeft beiden wel wat, 2 en 4 cilinder. Deze motor maakt ondanks de lage cilinderinhoud een donkerdere brom. Hij ziet er in het echt ook nog erg netjes uit, niet de gemiddelde 30 jaar oude motor.

Tussen de GSX400E en de GS500E heeft qua opvolger eerst nog de GS450E gezeten (1988-1989), die heb ik ook al eens gehad. Lijkt sprekend op de GSX400E, slechts kleine details zijn anders. Het onderblok is al die jaren gewoon hetzelfde gebleven.

GSX400E 1982-1988
1982_GSX400EZ_red_600.jpg


GS450E 1988-1989
2u55hz6.jpg


GS500E 1989-20xx
1991_GS500E_red_450.jpg
 
Gezellig *O*

- het is best vermoeiend hoor, je iedere dag insmeren met factor 50 _O-


Heb die GS450 ooit als leenfiets meegekregen, jeetje.. voor mn gevoel remden mn schoenen op de grond harder, maar wellicht zaten er
nog de orginele remleidingen op :9

Maar een twin heeft idd wel meer een 'karakter' dan een 4 cylinder naaimachine :Y

Daarintegen als ik bij die 1.3 aan de gashendel ga hangen.. damn.. dan schrik ik toch nog steeds wel een beetje :$
 
Laatst bewerkt:
@richard, leuk! met de motor is het leven een stuk leuker :Y

@ronk, korte brug ? ?

na lang wikken en wegen mn gts in de verkoop gegooid.

Gisteren, om de foto's te maken haar weer na een jaar (denk ik) gestart.. accu erin, contact aan.. 3-4 seconden starten en lopen, alsof ze vorige week nog gestart was. Moet wel zeggen dat ik zo'n brandstof conserveringsbusje erin heb gegooid en compleet afgetankt met shell premium brandstof.
 
Die monteur van jou heeft goed werk geleverd. :+
*O*

@richard, leuk! met de motor is het leven een stuk leuker :Y
Het leven is met motorrijden leuker bedoel je. :+
Ik(/wij) heb afgelopen winter genoeg tijd met mijn motor doorgebracht, maar dan om te sleutelen. Daar vind ik toch niks leuks aan.
Maar ik moet toch dringend op zoek naar meer vrije tijd (het wordt juist alleen maar minder) om te rijden, woon-werk gaat vanaf volgende maand namelijk weer wat lastiger worden. En een jochie van bijna 4 achterop meenemen lijkt mij nog niet zo'n goed plan :+
 
@richard: haha, ja je kan niet alles meer als je een kindje hebt.. Maar er komt vanzelf weer een tijd dat het wel kan :+

@ron ooh op die manier, ben toch geen gorcummer hè :9 haha

GtS verkoop gaat goed *O* momenteel een bod van 600 euro en das best wel netjes :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan