Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Ik ben eigenlijk opzoek naar een originele linker kuip, ook mat zwart. Heeft iemand nog 1?
 
Accu, met een zweefzekering dichtbij de pluspool.

Weet iemand nog een goede waterdichte telefoon hoes/houder en een locatie om deze te monteren op de RSV?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het bij mijn tuono afgetapt van de kentekenplaatverlichting. Staat er tenminste alleen stroom op als het contact aan staat, en mocht er ooit iets mis gaan dan kan je die verlichting het beste missen. De min-pool zit wel op accu aangesloten.
 
Op de accu met zekering naar een waterdichte USB aansluiting bij de kroonplaat. Werkt prima. Ik heb een RAM mount in mijn balhoofd gepropt. Samen met een X-mount doet mijn iPhone6 dat perfect. Moet alleen nog op zoek naar een waterdichte case.
 
ook maar s wat posten hier, ruil deze week mijn bmw R1200s sportboxer in voor een Tuono R van 2007, kan niet wachten. Zitten alleen orginele dempers onder dat kan dus niet. Weet iemand nog een paar open dempers?

ciao
 
Ik gebruik deze mount (Quaclock + case) voor zowel mijn fiets als motor.
Werkt echt super en is minder lelijk dan andere oplossingen.

56498694a6ff0e61d12f6e8082a8baa7a0779389
 
Denk dat hier de startkoppeling is overleden, iemand hier ervaring mee om deze te vervangen?

Ja.

Even uit mijn hoofd heb je naast het standaard gereedschap ook de juiste vliegwieltrekker, loctite en een fatsoenlijke momentsleutel nodig. Olietank eraf halen is makkelijker, combineer het dan met een oliewissel.

Niet te lang mee doorrijden anders mag je ook gaan kijken voor een nieuw vliegwiel en aandrijftandwiel vd startmotor, omdat het rotte lager vreetsporen gaat maken in beide onderdelen en een nieuw lager er dan ook weer in no time uitvliegt.
 
Ja.

Even uit mijn hoofd heb je naast het standaard gereedschap ook de juiste vliegwieltrekker, loctite en een fatsoenlijke momentsleutel nodig. Olietank eraf halen is makkelijker, combineer het dan met een oliewissel.

Niet te lang mee doorrijden anders mag je ook gaan kijken voor een nieuw vliegwiel en aandrijftandwiel vd startmotor, omdat het rotte lager vreetsporen gaat maken in beide onderdelen en een nieuw lager er dan ook weer in no time uitvliegt.

Thanx voor de tip, ga er nu ook niet meer mee rijden.
Nog wel een leuk dagje Zandvoort mee gehad afgelopen maandag.

Ik zie die startkoppelingen nu ook voor een €40 op Ebay aangeboden worden.
Dat lijkt me wel wat of moet je dat echt niet doen?
Ik ben er nog niet uit of ik hem hou of weg wil doen want heb nog een 1098 op het oog die ook wel erg leuk rijdt op het circuit, dus ik wil er op korte termijn niet in investeren, maar hij moet technisch wel goed zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hoe zit de houder op je motor bevestigd? Heb je hier een foto van?

Ik zou dan even een foto voor je moeten maken, als ik het niet vergeet zal ik dat ff doen vanavond.

Bike-Mount-Pro_2048x2048.jpg

Heb bovenstaande mount op een plaatje gemonteerd en dat plaatje weer bevestigd aan het balhoofd (bout met rubber die uitzet en zich vastklemt).

Op mijn racefiets heb ik deze mount, dat is er 1 die rond je stuur wordt bevestigd ipv met elastiekjes:
OFM_1500x1000_1_2048x2048.jpg


Zit er nog aan te denken om voor in de auto de sticker mount te kopen, zodat ik mijn telefoon ook in de auto makkelijk kan vastklikken.

Voor meer info:
Smartphone Mounting For An Active Lifestyle®

Er zit ook een rain cover bij die in principe je telefoon spatwater dicht maakt, zo onder je kuip denk ik dat dat voldoende is, maar durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Thanx voor de tip, ga er nu ook niet meer mee rijden.
Nog wel een leuk dagje Zandvoort mee gehad afgelopen maandag.

Ik zie die startkoppelingen nu ook voor een €40 op Ebay aangeboden worden.
Dat lijkt me wel wat of moet je dat echt niet doen?
Ik ben er nog niet uit of ik hem hou of weg wil doen want heb nog een 1098 op het oog die ook wel erg leuk rijdt op het circuit, dus ik wil er op korte termijn niet in investeren, maar hij moet technisch wel goed zijn.

Heb pas een heel verslag gelezen over het vervangen van de startkoppeling van a tot z. Was dat niet hier? Zetten er een KTM lager in of van de Bmw, moet je wel de rollen omkeren, verder goed te doen!
 
Op de accu met zekering naar een waterdichte USB aansluiting bij de kroonplaat. Werkt prima. Ik heb een RAM mount in mijn balhoofd gepropt. Samen met een X-mount doet mijn iPhone6 dat perfect. Moet alleen nog op zoek naar een waterdichte case.

Die heb ik ook, ideaal. Krijg hem alleen niet helemaal lekker vast omdat er een verdikking in het balhoofd zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan