Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

Iedereen mag zijn mening uitspreken *D

Helaas kan ik donderdagavond niet moet werken kwam anders eventjes kijken })

Kijk wel goed in de bosjes want als die agenten klaar zijn met naaien dan naaien ze jou :P :+
 
Hallo :W

Na mijn studie (TUe) heb ik eigenlijk nooit meer op FF gereden. Nu woon ik weer redelijk dichtbij en werk in ehv.
Als ik met de motor naar het werk ben geweest kom ik binnenkort ook weer wat bochtjes oefenen in de avond.
Waarschijnlijk zie je dan deze motoren;

GrMZS36R.jpg
 
A.s. donderdag ben ik weer in de buurt. Als het fatsoenlijk weer is zal ik nog eens voordoen hoe het moet *D .
Heb je die KTM nu nog steeds? Wel erg lang 1 motor voor jouw doen :P

Afgelopen zaterdag heb ik ff op een 690 Duke R gereden, ik vond het eigenlijk maar niks _O-


In ander nieuws: Geef ff 12.000 Euro plus de rest en een paar maanden aan vakantiedagen, dan gaan we dit doen *D
Zuid Amerika MotorKaravaan 2017 - met Ride-on MotorTours
 
Ik ben ook gepakt vorige week.. Eigen schuld dikke bult.. Ben wel "gematst" en ze hebben de constatering naar 45 te hard gezet..
Ben benieuwd
 
Ik ben ook gepakt vorige week.. Eigen schuld dikke bult.. Ben wel "gematst" en ze hebben de constatering naar 45 te hard gezet..
Ben benieuwd


Idd gematst *O* volgen mij ben ( kans op ? ) je de motor ook kwijt bent met een 75 km overschrijding ?

Elke motorrijder gaat te snel maak zelf wekelijks wel kans op een 50 km overschrijding en dan druk ik mezelf nog tam uit })
 
Laatst bewerkt:
Daarom.. Ja en amen gezegd en de boete geaccepteerd.. Zelfs nog hardop gelachen met de agenten.

Ooit kwam die boete wel.. Jammer dat t zo snel is 😅
 
Maar echt ik snap niet waarom er zo hard gereden moet worden ?

De meeste trekken op tot 120 km/uur en remmen af tot 70 km voor de bochten.

Rij gewoon 70 km/uur en neem de bochten zonder te remmen ;)

De wouten staan voor JLul en wij hebben de meeste lol :)
 
Laatst bewerkt:
buiten het feit dat ik volledig terecht ben opgeschreven staan ze er voornamelijk om een punt te maken en teegn omwonende te kunnen zeggen dat ze er nu echt iets aan doen..

kneedown met 70 kmpu of zonder kneedown 5 rondjes maken zijn denk ik al voldoende om dan maar een artikel 5 mee naar huis te krijgen..

overigens de snelheid was meer omdat ik na de linksom ook meteen rechts om wilde maken.. dan moet je wat snelheid meenemen om die lekker te kunnen pakken.

dure grap dat wel :+
 
Maar echt ik snap niet waarom er zo hard gereden moet worden ?
Jij snapt wel meer niet.. geeft niet *D .
De meeste trekken op tot 120 km/uur en remmen af tot 70 km voor de bochten.

Rij gewoon 70 km/uur en neem de bochten zonder te remmen ;)

De wouten staan voor JLul en wij hebben de meeste lol :)

Er is weinig zo mooi om vol gas aan te komen rijden, dan volle bak in de remmen (elke keer dat rempunt een beetje aanscherpen) en ondertussen dankbaar gebruik maken van de slipperclutch om terug te schakelen terwijl je achterwiel een beetje heen en weer slingert. Dan zo rap mogelijk die motor op één oor leggen richting de apex om daarna maximaal uit te accelereren tot de volgende bocht.

Op het rechte stuk een wheelie en in die flauwe rechterbocht ook ff een kneedown planten (evt met kd 'de pits' insturen voor de bonuspunten).

Als je 't nu nog niet snapt dan kan je misschien dat motorrijden maar beter voor gezien houden en voortaan de bus pakken ofzo :') .
 
Laatst bewerkt:
Jij snapt wel meer niet.. geeft niet *D .Er is weinig zo mooi om vol gas aan te komen rijden, dan volle bak in de remmen (elke keer dat rempunt een beetje aanscherpen) en ondertussen dankbaar gebruik maken van de slipperclutch om terug te schakelen terwijl je achterwiel een beetje heen en weer slingert. Dan zo rap mogelijk die motor op één oor leggen richting de apex om daarna maximaal uit te accelereren tot de volgende bocht.
U
Op het rechte stuk een wheelie en in die flauwe rechterbocht ook ff een kneedown planten (evt met kd 'de pits' insturen voor de bonuspunten).

Als je 't nu nog niet snapt dan kan je misschien dat motorrijden maar beter voor gezien houden en voortaan de bus pakken ofzo :') .



Ok :+
 
~Isdatzo schreef op 17 augustus 2016 @ 17:49


Er is weinig zo mooi om vol gas aan te komen rijden, dan volle bak in de remmen (elke keer dat rempunt een beetje aanscherpen) en ondertussen dankbaar gebruik maken van de slipperclutch om terug te schakelen terwijl je achterwiel een beetje heen en weer slingert. Dan zo rap mogelijk die motor op één oor leggen richting de apex om daarna maximaal uit te accelereren tot de volgende bocht.

Op het rechte stuk een wheelie en in die flauwe rechterbocht ook ff een kneedown planten (evt met kd 'de pits' insturen voor de bonuspunten).

Als je 't nu nog niet snapt dan kan je misschien dat motorrijden maar beter voor gezien houden en voortaan de bus pakken ofzo :') .


Precies dat.. Awesome!
 
Hoe hebben ze je weten te pakken Rick? undercover of meteen volgas over ff geknald zonder een controlerondje te doen? :9

Gelukkig zullen ze mij niet tuk hebben, ik rijd altijd netjes 50.
 
Hoe hebben ze je weten te pakken Rick? undercover of meteen volgas over ff geknald zonder een controlerondje te doen? :9

Gelukkig zullen ze mij niet tuk hebben, ik rijd altijd netjes 50.

beide niet eigenlijk..

lag in de bocht.. kom uit, leg m naar rechts ( kneedown in de zijstraat was extra punten :+ ) en zag toen een auto in de verte dus ging op rustig.. en dat werdt mn geluk. uiteindelijk lampjes en sirene om het te vieren.
 
beide niet eigenlijk..

lag in de bocht.. kom uit, leg m naar rechts ( kneedown in de zijstraat was extra punten :+ ) en zag toen een auto in de verte dus ging op rustig.. en dat werdt mn geluk. uiteindelijk lampjes en sirene om het te vieren.

Een KD is gevaarlijk :+

Was het onherkenbare wouten auto B|

Je moet ook uitkijken men rijdt er ook vaak met 2 wouten motoren onherkenbaar. Niemand komt dan op het idee dat het politie zou kunnen zijn zoals ik destijds met 120km/uur gemeten over 150 mtr :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan