De Limbocl@n: Stormlooptopic | deel 161

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y

Net naar Andorra geweest...

Dag 1, verstandskies ontstoken. Gaan rijden. Na 32km, %&#@*&%@ ketting gebroken en koppelingscilinder beschadigd --> lek.
Dag 2, meer pijn aan verstandskies, geprobeerd motor te fixen. Na 20km, toch weer koppeling lek --> einde rijden.
Dag 3, dokter. Antibiotica kuur, pijnstillers en in het appartement van me af staren.
Dag 4, wandeling maken in de bergen. Aangekomen op parkeerplaats bij start, gaat telefoon, maat van me gevallen en sleutelbeen gebroken. Motor in the middle of nowhere Spaanse Pyreneeën. "Repatriëringsactie" 2,5 uur rijden enkel inclusief fors off-road (had de PHEV maar geen 4x4 moeten worden). Daar aangekomen, maat afgevoerd naar een ziekenhuis nabij Barcelona. Nog eens 2 uur rijden van crash site. En 3 uur rijden van Andorra. Al met al om 00:30 terug in het appartement.
Dag 5, 09:30 opgestaan. Auto, aanhanger en bus geladen, 12:30 vertrokken richting NL. 04:45 thuis. Uitladen/afladen en maat met gebroken sleutelbeen naar huis gebracht (2 uur rijden). 07:00 in bed.

Kut. Klote. Moe. Vakantie. Dood. Verderf.
ach komop, je valt niet direct om :+
 
Dan hebben wij een betere vakantie gehad :Y :Y

Achja, wat ik al zei. Deel 1 van de vakantie, Erzgebirgsring, was wél super. Het kan niet altijd feest zijn eh. :+

14067838_1086212994795030_3767187026255959364_o.jpg


14107903_1086220724794257_8787113280854561704_o.jpg


En nog een filmpje: clique :)
 
Iemand in voor rondje eifel, Luxemburg Ardennen? indien ja, hier even aanmelden en uiterlijk 11:00u verzamelen bij tienbaan ;)
 
Was heerlijk weer en lekker rustig op de weg .mss volgende week nog een dagje als het weer het toelaat
 
Africa Twin verkocht, wordt maandag opgehaald.
Dus geen straatfiets meer
 
Laatst bewerkt:
Komt omdat ik nu net weekend heb.
En in het weekend (zaterdag zondag) kom ik niet meer in de Eifel.
Te druk en teveel controlles


Wij zijn laatst ook een rondje boetes wezen scoren. :Y

Staande gehouden door een video motor, m'n maten en m'n vriendin allemaal een prent wegens negeren inhaalverbod. Daarbij >45 te hard op video, maar aangezien dat als niet gevaarlijk beschouwd werd (weg was vroegah 100, nu 50), werd die kwijt gescholden. Gelukkig lag ik te ver voor, dus ik stond er niet op....

Half uur later werd ik gelaserd. En dan rijd ik nog op een SM ook, waarmee je in de regel toch niet echt harder dan 100 gaat, omdat daar geen zak aan is. |( Ik had er niet aan moeten denken dat ik m'n Buell nog had...
 
Had donderdag geluk .zat net in Heimbach op het terras komt er zo n BMW met camera aan die ik net vantevoren tegen was gekomen .
 
Heimbach is no go inderdaad. Dat heeft die agent ons toen ook verteld. Er wordt daar dusdanig geklaagd door de inwoners dat de snelheidsbeperking op alle wegen rondom Heimbach van 100 naar 50 is gegaan en en zeer zwaar gecontroleerd wordt. Ze willen daar geen motorrijders meer. Mede omdat Heimbach er relatief weinig inkomsten van heeft (amper pensions/hotels/campings).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan