'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Welkom!

@Caun: lijkt dat zo, of zit er totaal geen profiel meer op de voorband van je BMW?

Deze foto is van de verkoop, dat was toen inderdaad een slick en achterop was het niet veel beter. Ik heb inmiddels een setje dunlop roadsmart 3 om de velgen.


Laat me raden. Nu ist te warm om te rijden...?
Ik ben heerlijk tussen de file door naar m'n werk gereden.. kevlar broek en leren jack met voldoende ritsen doet wonderen.. natuurlijk is het warm.. maar het blijft genieten :]
 
Avond :W

Vanaf afgelopen maandag al op motor naar het werk geweest.
Maar gisteren was ik er wel klaar mee. Ik was de poort nog
niet uit of ik dreef al in mijn leren huidje :r

Morgen gewoon weer in het koekblik. :$
 
Maandag ben ik ook op de motor naar m'n werk geweest.

Gisteravond en vanavond heb ik wel gereden, maar dan pas toen het al iets was afgekoeld, en dan is het prima te doen met als bijkomend voordeel dat het wat rustiger is op de weg :)
 
Djeessss. ..nieuw topic al :o

Ff bijgelezen.

Btw...die startpost mag ook wel eens opgeschoond worden tazz. ;)

Ff plaatje van mien brommer der in.
full
 
Laatst bewerkt:
Gelijk met aanmelden hier ook een registratieverzoek op de FB-pagina gedaan. Nog geen reactie op gehad. Beheerder met vakantie?😄
 
Mooi weer en er word alleen geluld...
Nog mensen die gaan rijden komende week? Ben toch vrij...😉
 
Helaas KuiMart. Niet vanaf deze kant.

De duc nog even nakijken en klaarmaken (in de vrije uurtjes) voor een weekendje Monschau volgende week!
 
Zaterdag voor het laatst gereden, even naar een kennis in Emlicheim.

Vanavond een aanrijding tussen een motorrijder en een fietser op de Marsweg. Motorrijder iemand van hier?
 
Gelijk met aanmelden hier ook een registratieverzoek op de FB-pagina gedaan. Nog geen reactie op gehad. Beheerder met vakantie?😄

Ik zat idd met m'n ster in Polen :) Maar ik zie ook niet altijd alle verzoeken binnenkomen. Facebook nukken. Is ook niet zo heel actief daar. Moet maar eens verandering in komen :)
 
Zaterdag voor het laatst gereden, even naar een kennis in Emlicheim.

Vanavond een aanrijding tussen een motorrijder en een fietser op de Marsweg. Motorrijder iemand van hier?

Ja iemand van hier, niet heel erg actief meer maar zeker wel een MF038-er. Als hij er de behoefte aan heeft dan zal hij wel reageren. Ik ben gisteren erbij geweest, ik fietste erlangs toen het net gebeurt was. Fietser was overduidelijk fout door zomaar over te steken, motorrijder kon er gewoonweg niet omheen en is vol in de fietser gereden. Fietser met een flinke hoofdwond naar het ziekenhuis afgevoerd en de motorrijder in kwestie ook, dit omdat hij wat verdwaasd was en last had van zijn arm.

Beterschap kerel!!
 
Dat klinkt niet best, idd beterschap!

En de oorzaak, die indruk had ik al. Sowieso een slecht overzichtelijke oversteek daar. Het is opzich een mooi bochtje met de motor, maar ik rijd er nooit zo hard, zoals ik al zei door gebrek aan overzicht en sowieso, die fietsers... Ze houden zich (over het algemeen) aan geen enkele regel en gaan 99.9% van de tijd nog volledig vrijuit ook.
 
Ja iemand van hier, niet heel erg actief meer maar zeker wel een MF038-er. Als hij er de behoefte aan heeft dan zal hij wel reageren. Ik ben gisteren erbij geweest, ik fietste erlangs toen het net gebeurt was. Fietser was overduidelijk fout door zomaar over te steken, motorrijder kon er gewoonweg niet omheen en is vol in de fietser gereden. Fietser met een flinke hoofdwond naar het ziekenhuis afgevoerd en de motorrijder in kwestie ook, dit omdat hij wat verdwaasd was en last had van zijn arm.

Beterschap kerel!!

-O- -O-
Het is de laatste tijd wel erg vaak raak met incidentjes in Zwolle..
 
Sommigen zullen het via Facebook hebben gezien of gelezen, maar ik stop met motorrijden. Daarom is mijn Bandit te koop. Hieronder een opsomming van de feiten en een kopie van de advertentie op Marktplaats met een linkje ernaartoe:

http://link.marktplaats.nl/m1084111675


Te koop wegens beeindiging hobby:
Suzuki Bandit 1200 in uitstekende staat. De motor is een "S" van origine. Ik heb er met originele delen een "N" van gemaakt. Dit is gedaan omdat ik een "N" gewoon mooier vind, niet vanwege schade !!!!!! De motor is absoluut schadevrij en heeft origineel 22250 km gereden. Ik ben de 2e eigenaar en heb de motor gekocht met 7800km !!!
Met heel veel pijn in mijn hart gaat de motor in de verkoop. Je krijgt er alle mogelijke zaken bij die erbij zijn, waaronder een Weissenfels kettingslot, een waterdichte buitenhoes, 2 bokken en verder alle delen die ik er heb afgehaald zodat je eventueel weer terug kunt naar een "S".

De motor heeft de volgende extra's/veranderingen:
-Renthal superbikestuur met Renthal stuurgewichtjes
-Stalen leiding voor voorrem, achterrem en koppeling.
-Radiale rempomp van een GSXR 750
-Knipperlichten voor en achter van een GSXR 600/750 van het modeljaar 2004/2005
-Spiegels van een GSR 750
-Doorzichtige tankpad
-RVS blokboutjes
-Diverse titanium boutjes
-Olietemperatuurmeter in de olievuldopopening (originele vuldop is er bij)
-Stuurklokje
-Bos uitlaat met E-Keur en uitneembare demper (zit erin). Originele uitlaat aanwezig.
-K&N luchtfilter met Tovami naalden en sproeiers (originele spullen aanwezig)
-Een door Mile Pajic verhoogde uitlaat voor meer grondspeling
-Motor heeft aantoonbaar 115 pk aan het achterwiel
-Voetsteunverhogers van Lucas
-Tailrisers (+ 3 cm)
-Wilbers full race achterschokdemper met los reservoir en high en lowspeed dempinginstelling
-Wilbers lineaire racevoorveerset
-Wielen voor en achter zwart gepoedercoat
-Duohandgrepen zwart gepoedercoat
-Chroom airbox afdekkapjes heb ik erbij
-Voor- en achterband zo goed als nieuw. (Metzeler M7RR voor en achter)
-Ketting en tandwielen zijn in goede staat
-Instruktieboekje en gereedschap zijn erbij
-2 sleutels

Waar ik vreselijk van baal is dat er een kras zit op het linker kleurdeel aan de voorzijde onder de buddy. Met het demonteren van de tank is deze op het deel terechtgekomen en deze kras veroorzaakt (zie de foto's). Dat is het enige. Ja, je moet de motor even poetsen, maar ik maak hem nog netjes voor hij weggaat..........

Er mag mee worden gereden, maar alleen als de overeengekomen prijs aan mij wordt betaald. Onzinnigheden houd ik niet van, dus geen rare biedingen of iets dergelijks. Deze motor is prima staat van onderhoud en hier kan iemand nog idioot veel en lang plezier van hebben.
Ik heb deze motor volledig naar mijn wensen opgebouwd omdat ik een zwak heb voor deze motor en vooral dit type. Mensen die mij kennen zullen dit beamen. Ik vind het superleuk om sportjongens het leven op bochtige stukken weg zuur te maken en daar is het een en ander voor nodig. Deze Bandit stuurt als een sportmotor, lichtvoetig en met heel veel grondspeling. De belangrijkste veranderingen hebben plaatsgevonden in 2012 toen ik de motor heb gekocht, dus de vervangingsdelen zitten er nu zo'n 15.000 km op en aan.
Ik wil graag dat deze motor een serieuze nieuwe berijder(ster) krijgt. Hij verdient het en zal je heel veel plezier gaan geven. Voor het mooi zou de koppelingsvloeistof en de achterremvloeistof ververst moeten worden. Als je wil, regel ik dat voor je. Voor meer info kun je me bellen vanaf 19.00u tot 22.00u op het bovenvermelde telefoonnummer. Mocht je nog belang hebben bij textiel- en/of leren kleding, helm, handschoenen, laarzen, onderkleding en nog veel meer, laat het maar weten, daar komen we wel uit.

Voor de goede orde, er worden geen losse delen van de motor verkocht.

Je kunt me eventueel ook via Facebook vinden (Gertie Barendsen)
 
Jammer Gertie! Maar ken het gevoel. Rijdt ook praktisch nooit meer,ondanks dat ik twee fietsen in de schuur heb staan. De lol is weg.... Succes met de verkoop, Aan je omschrijving zal het niet liggen, behoorlijk volledig zeg maar ;)
 
Jammer om te lezen Gertie. Is er een bijzondere reden dat je ermee stopt?

Ik rijd zelf ook niet meer zoveel als eerst, heb ook 2 motoren. Maar het inkrimpen blijft beperkt, 1 van de 2 (De VFR) gaat weg. De Diversion blijft en daar moet tzt een goede opvolger voor komen. Waarom de VFR en niet de Div verkopen? Simpel, ik heb een (lichte) hernia en daarom is de Div prettiger voor mijn rug dan de VFR (daar zit ik net iets tever voorover).
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zaterdag Erik gespot op de Tuono (A28 De Wijk-Zwolle net voor afslag Lichtmis)
Blauw/wit met dikke Akrapoevic en een zwart met groen Sidi pak
 
Jammer Gertie! Maar ken het gevoel. Rijdt ook praktisch nooit meer,ondanks dat ik twee fietsen in de schuur heb staan. De lol is weg.... Succes met de verkoop, Aan je omschrijving zal het niet liggen, behoorlijk volledig zeg maar ;)

Dankje Patrick.......we wachten het af. Aan de advertentie zal het inderdaad niet liggen verwacht ik zo......
 
Jammer om te lezen Gertie. Is er een bijzondere reden dat je ermee stopt?

Ik rijd zelf ook niet meer zoveel als eerst, heb ook 2 motoren. Maar het inkrimpen blijft beperkt, 1 van de 2 (De VFR) gaat weg. De Diversion blijft en daar moet tzt een goede opvolger voor komen. Waarom de VFR en niet de Div verkopen? Simpel, ik heb een (lichte) hernia en daarom is de Div prettiger voor mijn rug dan de VFR (daar zit ik net iets tever voorover).

Hoi Martin. Ja, er is inderdaad een speciale reden, maar die gaat niet over het forum. Ik ga er gemakshalve vanuit dat je het wel begrijpt.. :$ :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan