Mijn ervaring met Rena Motoren te Dordrecht

Nou hup, posten dan. TS is nog wel even onderweg naar huis. :+

Eindresultaat:

- Brandstofslang zat geknikt
- Achterste bout vd tankbevestiging zat niet vast
- Bougies zaten handvast, net genoeg om ze er niet uit te laten trillen maar bij lange na geen 12,5nm
- Klepspeling stond goed
- Hij stond niet synchroon, alsnog synchroon gesteld, stond wel op de factuur van het vorige werkplaatsbezoek
- Radiateur even losgehad dus ook de koelvloeistof meteen ververst, kabeltje van de fan had wat schuurplekken dus gerepareerd & ingetaped

Krassen op het frame zijn overduidelijk van de tank, maar uiteraard valt er niet te zeggen wanneer die schade is ontstaan. Synchroon stond ie bij lange na niet (en dat hoorde je ook bij het stationairlopen). Opzich kan ik de gedachtegang nog wel volgen dat je niet synchroniseert als je geen klepspelingen hebt veranderd, maar zet het dan niet op de bon. Dat riekt naar praktijken van een andere grote franchiseketen. Daarnaast was duidelijk te horen dat ie niet synchroon stond dus ook dat had een reden moeten zijn om -ongeacht het al dan niet stellen van enkele kleppen- de synchronisatie te gaan controleren.
Co ook gesteld?
 
Nee, liep prima na het synchronen en we zaten ergens rond 1700 toen ik aan het syncen was. Had ik wel effe gecheckt had ik meer tijd gehad overigens.
Klepspeling verloopt nauwelijks met zo,n ding. Synchr. En co wel
 
en dat die kip misschien wel een puntje had :?
Misschien, maar zolang ik 1 kant van een half verhaal hoor trek ik geen conclusie behalve dat ik verbaast ben dat de topic titel nog niet gewijzigd is.
 
Misschien, maar zolang ik 1 kant van een half verhaal hoor trek ik geen conclusie behalve dat ik verbaast ben dat de topic titel nog niet gewijzigd is.

De conclusie is dus eigenlijk dat het voor jou logischer is dat Pollo alles verzint en zelf een bonnetje met (zelf verzonnen) uitgevoerde werkzaamheden heeft geschreven, om vervolgens een monteur ergens van te beschuldigen, dan dat er monteurs bestaan die zulk prutswerk leveren als dit geval?
 
Nou, weer thuis uit Amsterdam. Ook daar niet blij van geworden. Bij thuiskomst kijk ik nog eens goed naar de mooie Cat en ja hoor, een dikke deuk in de tank. Die zat er nog niet :(


















:+ :+ :+ ;)

Nee hoor, klasse monteur die Tommy! Motor loopt weer netjes en ben weer helemaal blij. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten 8-) Tommy, nogmaals dank!

Sync voor/na

282nm85.jpg


auwgt0.jpg
 
De conclusie is dus eigenlijk dat het voor jou logischer is dat Pollo alles verzint en zelf een bonnetje met (zelf verzonnen) uitgevoerde werkzaamheden heeft geschreven, om vervolgens een monteur ergens van te beschuldigen, dan dat er monteurs bestaan die zulk prutswerk leveren als dit geval?
Ga nou gewoon niet meer in op die zuurpruim joh ;) Hij moet zelf synchroon gesteld worden :X
 
Ga nou gewoon niet meer in op die zuurpruim joh ;) Hij moet zelf synchroon gesteld worden :X


Zal ik ouwe Zot eens synchroon stellen. :+ })

1 slang in de plassert de 2e in de aaaanus , 2 in beide neusgaten dan loopt hij weer als kale kip :+

Maar goed dat Tommy het opgelost heeft :Y
 
Laatst bewerkt:
Jep gouden handjes die kerel. Kunnen veel monteurs een voorbeeld aan nemen :Y


Mooi toch 8-)

Goed sleutelen is een gave .............. :Y daarom doe ik ook het onderhoud ( en meer ) zelf *D

Het synchroon zetten bij mijn SRAD's is een jaarlijkse check up die verlopen altijd wel iets.Heb niet zo'n mooie sjieke bmw set als Tommy heeft maar het voldoet.
 
Een paar krasjes op een woon/werk-motor, hoe erg is dat nou? Het is geen schilderij toch.

Toegegeven, wanneer ik mijn motor naar een motorzaak breng verwacht ik ook dat ze er zorgvuldig mee omspringen. Maar op de krasjes op je frame na vind ik het allemaal niet heel schokkend eigenlijk.


nou zulke klanten zien dealers graag zoals jij :X
wel makkelijk leven als je zo ongeinteresseerd bent in spullen en dingen
 
Laatst bewerkt:
'Rena Motoren te Dordrecht beschadigt motor' > 'Mijn ervaring met Rena Motoren te Dordrecht'
 
Terug
Bovenaan Onderaan