Westlandse motorrijders deel 6

:W

Zo, na een ( lange ) tijd motorscooter gereden te hebben nu weer een echte motor gekocht ;) [afbeelding]
Mooi ding! Wees er maar zuinig op ;) .

Paar weken geleden een paar dagen naar München geweest op de motor. Vanuit daar oa de grossglockner op geweest, erg gaaf om op de motor te doen!
 
Laatst bewerkt:
Zo, na een ( lange ) tijd motorscooter gereden te hebben nu weer een echte motor gekocht ;) [afbeelding]

Dat is zeker een motor! Stond die 1,5jaar geleden ook niet te koop in Monster? Was toen ook naar Tuono's aan het kijken eigenlijk 2006/7 model maar deze (of vrijwel dezelfde met die accesoires en tuning) viel me ook op. Een keer op dit model en de 2006 gereden en het zijn echt megabrute machines.
 
De vorige eigenaar woont in sgravenzande, maar had hem niet actief in de verkoop staan.

Net nog ff een rondje gereden, maar je stapt altijd met een glimlach af 😉
 
:W :W :W :W :W

In 2017 2 berichten. In 2018 3 berichten + deze zijn 4 berichten *O* .
Er is vooruitgang!!

Wanneer is het weer weer voor :] 8-) ?
 
Zaterdag offroadrit over oirschotter heide. Daar is vast niet gepekeld.
Hoe offroad is dat? XD ik ben aan het zoeken naar offroad routes, lijkt me leuk om aan te sluiten! (als het niet die-hard offroad is en t mag uiteraard)
 
:W :W

:W hopelijk is de russisch beer snel het land uit. De motor beurs is dit weekend dus dan is het motor seizoen officieel geopend O-) zijn er nog mensen heen geweest of gaan ze nog?

Ik ben vrijdag geweest! Nieuwe handschoenen en laarzen gekocht, voor een mooi prijsje. Laat het seizoen maar weer beginnen :+ !
 
Hoe offroad is dat? XD ik ben aan het zoeken naar offroad routes, lijkt me leuk om aan te sluiten! (als het niet die-hard offroad is en t mag uiteraard)

Wordt door het MON als offroad rit georganiseerd. Is zondag ook nog. rondje van 20 km over het zand van de oirschotse heide (militair oefenterrein). Op het eind was het goed losgereden en lekker zwaar (voor iemand zonder crosservaring).

Wel echt enduro werk. Met een 600cc wordt het al pittig denk. Vooral 250 - 450 machines.

Heb me kostelijk vermaakt, al ging het kaarsje de laatste ronde behoorlijk uit. Vooral diepe sporen in bochten wilden niet meer echt lekker lukken.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook niet geweest, maar de fjr wel weer aan het werk gezet. Nog mensen interesse in mijn pekelbrik? Leuke thundercat die je prima de winter doorhelpt!

Zullen we proberen weer wat ritjes te organiseren via dit topic?
 
Zo, het mooie weer is er dan eindelijk! Nu kunnen we van rijden omdat het moet naar rijden omdat we willen. Misschien leuk om eens te kijken om een rondje te organiseren?
 
Strak plan! Toevallig afgelopen dagen weer veel rondgereden. Tijd dat wij weer even een ritje gaan plannen.
 
:W


Mooi ding! Wees er maar zuinig op ;) .

Paar weken geleden een paar dagen naar München geweest op de motor. Vanuit daar oa de grossglockner op geweest, erg gaaf om op de motor te doen!

Dit jaar een weekje naar Oostenrijk geweest op de motor en dus de GroßGlockner nogmaals gereden! Twee jaar geleden, maar beide foto's op dezelfde pagina.. _O- ! Verder nog mensen die mooie (motor)reizen hebben gemaakt?
20180818_104649 - kopie.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan