Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Heeft iemand een linker koplamp liggen voor een Aprilia RSV1000r 2004+? De mijne had steenslag...
 
Vandaag terug de rsv1000r van stal gehaald voor een ritje. Vorige week vrijdag nog stil komen te staan zonder benzine. Vandaag kon ik na 125km al terug 15l tanken. Dat is toch niet normaal meer volgens mij. Dit bij gematigd sportief rijgedrag. Ik heb de tank enzo al es losgehad en kon geen losse of defecte slangen ontdekken. Ik denk eraan om de rsv es op de testbank te plaatsen. Zou dit abnormaal verbruik eventueel op te lossen zijn met een powercommander ofzo? Dat ze een slokje lusten ok maar zo is het niet aangenaam meer om een treffen te rijden.
 
whoop whoop,

Een mille gekocht vorige week. Gelijk even de tank gepolijst en alles netjes in de limeprime en daarna in de was gezet.

Rijd heerlijk moet ik zeggen. Hiervoor een MV F4 gehad, wel veel meer topvermogen maar een Vtwin rijd toch wat lekkerder op de straat.

plaatjes

[afbeelding]

Heel mooi :} :9~

Vanavond even staan kijken naar de zonsondergang
14207634_1195183953856346_6076492374751989375_o.jpg


Wanneer er een plots een Bulgaar voorzichtig vroeg of die op de foto mocht...
28859078113_cfe8f9a33f_b.jpg

_O-
 
Vandaag terug de rsv1000r van stal gehaald voor een ritje. Vorige week vrijdag nog stil komen te staan zonder benzine. Vandaag kon ik na 125km al terug 15l tanken. Dat is toch niet normaal meer volgens mij. Dit bij gematigd sportief rijgedrag. Ik heb de tank enzo al es losgehad en kon geen losse of defecte slangen ontdekken. Ik denk eraan om de rsv es op de testbank te plaatsen. Zou dit abnormaal verbruik eventueel op te lossen zijn met een powercommander ofzo? Dat ze een slokje lusten ok maar zo is het niet aangenaam meer om een treffen te rijden.

Als je banden ook zo'n 1000 km meegaan,zou het best eens kunnen :P
 
Vandaag terug de rsv1000r van stal gehaald voor een ritje. Vorige week vrijdag nog stil komen te staan zonder benzine. Vandaag kon ik na 125km al terug 15l tanken. Dat is toch niet normaal meer volgens mij. Dit bij gematigd sportief rijgedrag. Ik heb de tank enzo al es losgehad en kon geen losse of defecte slangen ontdekken. Ik denk eraan om de rsv es op de testbank te plaatsen. Zou dit abnormaal verbruik eventueel op te lossen zijn met een powercommander ofzo? Dat ze een slokje lusten ok maar zo is het niet aangenaam meer om een treffen te rijden.

Dat verbruik hoort idd niet. Als er fysiek niets geks te vinden is, zeker ff op de bank gaan dan. :)
 
hoog verbruik, was dat niet de dunne slangetjes van de (map) sensor? Zitten onder je airbox op de trottle bodies.
Zijn dan lek, goed checken door te buigen etc
 
full

ander setje uitlaten erop.
akra's maken het mooi af :Y
mag deze in de O.P
 
Laatst bewerkt:
hoog verbruik, was dat niet de dunne slangetjes van de (map) sensor? Zitten onder je airbox op de trottle bodies.
Zijn dan lek, goed checken door te buigen etc


Twee weken terug eentje vervangen omdat die duidelijk gescheurd was net boven de nippel op de throttlebody. Andere leek me ok. Heb al gelezen dat sommige ze vervangen door siliconeslangen uit de modelbouw?

Wat is de airoscoop trouwens?
 
Laatst bewerkt:
Twee weken terug eentje vervangen omdat die duidelijk gescheurd was net boven de nippel op de throttlebody. Andere leek me ok. Heb al gelezen dat sommige ze vervangen door siliconeslangen uit de modelbouw?

Wat is de airoscoop trouwens?

Luchthapper aan de voorzijde.
 
Heeft er iemand nog een linkerkoplamp? Ik maak van 2 kapotte 1 goede. Ik zoek er nu 1 waar het glas nog heel van is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan