Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

Hier ook maar weer even hoi zeggen :W

Na 7 jaar weer op de CB1300 :]

full
 
Lang verhaal. In het kort: Destijds lullig ongeluk gehad met redelijk wat letsel. Eerste jaar nadien sowieso niet kunnen rijden. Daarna zat de rest van 'leven' ff serieus in de weg.. zeg maar.

Goed dat je weer kan rijden.
ik ben al ongedurig als ik dag niet gereden heb...

heeft die CB1300 ook 7 jaar in t vet gestaan ?
 
Laatst bewerkt:
Ja ik heb het gehoord. Tegen een tractor aangeknald op de Thoolseweg en dat stukje is onoverzichtelijk voor landbouw verkeer dat het erf verlaat :) en dus voorrang moet verlenen aan alle weggebruikers.
Lijkt er denk ik op dat dit dus niet gebeurd is.
 
Laatst bewerkt:
Bizar dat iemand van mijn leeftijd zo om het leven moet komen....
Woont een paar straten van mij vandaan.
Kende hem niet.
 
Een neef van me is in 2010 ook al op zo'n lullige manier om het leven gekomen. 35 jaar oud, en de jongste was nog maar net 1 maand.
 
Ja weer een voorrang verleend ? Gezien hoe dat bestelbusje staat.

Echt jammer voor de motor rijder, want kost behoorlijk wat geld om een andere motor aan te schaffen.
 
Ja weer een voorrang verleend ? Gezien hoe dat bestelbusje staat.

Echt jammer voor de motor rijder, want kost behoorlijk wat geld om een andere motor aan te schaffen.

Dat is wel het laatste waar je als motorrijder dan aan denkt. Eerst zelf maar eens opgelapt worden en hoe is je mede weg-misbruiker er aan toe? Een andere motor kan altijd nog, een nieuwe knie heb je niet zomaar 'eventjes' geïnstalleerd..
 
Toch leert de ervaring dat mensen vaak ook zelf enorm balen van de materiële schade/kapotte motor t.o.v. hun eigen leed. Al is alles relatief denk ik dan aan hoe ernstige verwondingen het zijn enz. Ik denk dat er een keerpunt is ergens tussen die 2 :)
 
Toch leert de ervaring dat mensen vaak ook zelf enorm balen van de materiële schade/kapotte motor t.o.v. hun eigen leed. Al is alles relatief denk ik dan aan hoe ernstige verwondingen het zijn enz. Ik denk dat er een keerpunt is ergens tussen die 2 :)

zeker, dat was opt moment het enige wat door me heen ging _O-
Ook toen ik in de ambu naar het ziekenhuis mocht was dat waar ik aan dacht, 'oooh m'n motor, wat zonde, gaat een hoop knaken kosten' _O-
 
Tja, dat krijg je als je een van origine retro-look CB1300 probeert om te bouwen naar een meer streetfighter look 8-)

Ik moest in het begin ook even wennen toen het schermpje er op stond, maar ik vind het ondertussen wel gaaf staan. Overigens doen foto's geen recht aan de werkelijkheid, het lijnenspel van het schermpje op de motor kloppen van alle kanten vrijwel perfect, wat niet meevalt als je een 'standaard' custom schermpje op een motor sleutelt.

Ik ga nog wel proberen om het scherm een fractie vlakker geplaatst te krijgen, maar dat zal niet meevallen vanwege de dashboard eronder.

full
 
Laatst bewerkt:
Heel kort dag nu maar post het toch even hier:

Lijkt er op dat het morgen mooi weer weer wordt dus motor weer afstoffen!
Ritje Noord-Beveland en Zak van Zuid-Beveland. Tot nu toe 3 deelnemers ;)

Vertrekpunt: MacDonald's Middelburg! iedereen welkom :)

Hoelaat: 11 uur vertrek

Hoelang: +-2,5 uur

Laat even weten of je mee rijdt, als je dit nog leest.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan