Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Enduro was gaaf! Maak je morgen maar op voor een behoorlijk technisch parcours! :]
 
Lelystad was echt leuk ( vonden wij ) alleen single tracks , delen van de baan en het Extreme gedeelte...
Wij hebben iig veel lol gehad.
Wel hoorde ik soms dat mensen de maisplakken miste want ze konden nu niet uitrusten haha
Was behoorlijk technies met aardig wat klimmetjes erin , ja , ook dat kan in de polder blijkbaar.
Zal als hij goed opgenomen heeft van de week wel een link naar YT plaatsen , reed vol met de camera tegen een lage boomtak aan , waren ik en de camera niet zo blij mee !
 
Zaterdag de enduro gereden en zondag nog wat OTR rondjes. Wat een fantastische route! Top weekend gehad.
 
Ik vond het ook heel mooi! Heb me echt vermaakt. Heb wat gefilmd met de camera maar had hem helaas te laag staan voor mooie beelden. Heb 1 ronde op YT gezet.

 
Hier wat goed beeld van de proef tijdens de jeugdenduro:

https://youtu.be/ltGPtRysVvw

Wat een gave en pittige proef zeg. Ben zaterdag wezen kijken en baal er nog steeds van dat ik niet mee kon doen! Echt een proef waar ik goed mee uit de voeten zou kunnen. Hopelijk volgend jaar weer! :Y

Echt top werk van MC Flevoland. Vooral Rik Vierhuizen heeft hier machtig veel werk verzet om zo'n wedstrijd op dit niveau te kunnen neerzetten! Top!!
 
Bij deze meld ik me eigen hier ook aan,
Mijn naam is Rob,
heb mijn eerste 2 Takt motort gekocht en wil eens wat otr ritjes mee pakken.
De eerste op mijn kalender zal eindhoven zijn
 
Welkom Rob!

Iemand een idee waarom me bio luchtfilterolie in een soort van stroop veranderd is binnen een maand?... heb het in een emmertje gedaan van Twinair maar de normaal zo dunne olie is echt gewoon niet meer te gebruiken nu :-/
 
Het oplosmiddel is verdampt door het plastic van de emmer heen.
Wanneer het uit de fles komt is het fijn dun, na het op je filter te hebben gedaan is het na een aantal dagen alleen nog sticky en niet meer vloeibaar. Anders zou de olie ook zo je filter uitlopen en onderin de luchtfilterbak gaan staan. Vergelijk het met verf, alleen wordt de filterolie niet hard, maar blijft een plakkerig goedje.
 
Welkom Rob!

Iemand een idee waarom me bio luchtfilterolie in een soort van stroop veranderd is binnen een maand?... heb het in een emmertje gedaan van Twinair maar de normaal zo dunne olie is echt gewoon niet meer te gebruiken nu :-/

Ik had dit ook met m'n luchtfilter olie op waterbasis, na dat het zolang 27grd+ was geweest.
Heel klein beetje water doorheen geroerd, en t was weer bruikbaar..

LUCHTFILTER OLIE BIO TWIN AIR
TWINAIR
Verbeter de prestaties van uw motor met de eerste Biologische olie die werkt in alle omstandigheden. Green Liquid Bio Power voorkomt dat er vuil, stof en zelfs water in uw carburateur of motor komt. De olie is gebaseerd op alocohol en dringt gemakkelijk door in de filter om daarna te stollen en een super kleverige massa achter te laten als bescherming. Inhoud 1L

Jij zult vast wel ergens wat alcohol hebben slingeren waarmee je het kunt verdunnen :+
 
Ik ga ook mijn eerste OTR doen, ook Eindhoven, met mijn nieuwe 125 cc crosser! yeahooo

29360806540_7a213d5be2_b.jpg
 
leuk hoor, ik ben ook wel heel benieuwd wat ik er van ga bakken op mijn 2takt.
helemaal geen ervaring mee hahha
 
Doen er nog meer mensen van hier mee met de Cross Country in Varsseveld?
 
Ik weet wel wat routes in en langs de drents friese wolden.
Althans ik heb al wat aardigs verkent.

Hallo,
Mijn naam is Yke, ben 26 jaar oud en kom uit Bakkeveen Friesland. Ik rij nou al een paar jaar offroad en sinds een jaar ook offroad ritten (wegens aanschaf wr450f).
Nou rij ik altijd met een kameraad in omgeving noord Drenthe (norg,een) en weet daar de paden wel te vinden. Nou leek het mij wel leuk om ook een keer met andere die daar in de buurt ook rijden te rijden. Zo kunnen we misschien wat paden uitwisselen. Uiteraard rijden wij alles over toegestane paden (uitzondering daar gelaten).
[afbeelding]
 
Terug
Bovenaan Onderaan