Livio Loi fan topic

Heeft inderdaad wel ergens in de race de snelste rondes Gereden, vandaar dat ie goed opgerukt was naar P6. Wel sneu voor hem dat ie 4plaatsen heeft laten afspoelen.
 
Goed nieuws! 2017 wordt zo een mooi Moto3 seizoen :Y *O*
Hopelijk vindt Peter Bom ook weer een nieuw mooi plekje!

Belachelijk dat het team na alle gezamenlijke successen met Peter Bom de mening van een naar mijn mening middelmatige coureur volgt. Als teameigenaar zou ik de coureur een schop scheven :+
 
Peter Bom als persoonlijke begeleider van Livio lijkt me machtig.
Peter Bom gaat niet verder als begeleider van Danny Kent, maar stopt hij ook helemaal bij Leopard ?
 
Wat hebben ze eigenlijk gevonden dat hij achteraan moet starten

Een gearbox die niet toegestaan is.

https://gallery.mailchimp.com/828d0...s/GP14_Aragon_16_Loi_11_Technical_Gearbox.pdf

"On 24 September 2016 at post qualifying technical control after the Moto3 Qualifying Practice of the
GRAN PREMIO MOVISTAR DE ARAGON, you were found to be using a non-homologated gearbox.
This contravenes the Article 2.6.3.9. of the FIM World Championship Grand Prix Regulations."

 
Laatst bewerkt:
De 2e versnelling zou er eentje zijn van 2015... hoe kan dit? Honda schijnt nog al precies te zijn op welke onderdelen er gebruikt en geleverd worden. Alles nieuw uit het plastic en oud spul moet terug naar hun..?!
 
Vreemd verhaal en zware straf ook weer. Gevaarlijk rijgedrag van toprijders in de MotoGP wordt niet bestraft maar iets als dit, bij een rijder die geen WK kandidaat is, wel. Dat Livio alsnog veel plaatsen goed mag maken dadelijk. Go Livio, Gooooo!
 
Vreemd verhaal en zware straf ook weer. Gevaarlijk rijgedrag van toprijders in de MotoGP wordt niet bestraft maar iets als dit, bij een rijder die geen WK kandidaat is, wel. Dat Livio alsnog veel plaatsen goed mag maken dadelijk. Go Livio, Gooooo!

De reglementen voor wat er op de motor mag zitten zijn superhelder en de straffen ook, om te voorkomen dat teams illegale dingen gaan doen met de motoren. Niet iedereen wordt onderzocht, maar de top drie sowieso wel volgens mij.
 
Gewoon heel stom van het team. Wat dat betreft: Leuke tijd gehad bij RW, maar ik denk dat hij volgend jaar beter af is.
 
Tja, Livio Loi dat gaat 'm toch echt niet worden. Z'n 5e jaar in de Moto3 nu, z'n 3e team (en toch niet het minste). In dat 5e jaar weer helemaal onzichtbaar en heeft in al die jaren maar 1 keer op het podium gestaan. Jammer maar ben bang dat het z'n laatste jaar in de GP's is.
 
Tsja, jammer hoor!

In de quali haalde Bo hem in, gaaf heel duidelijk een seintje dat Livio hem moest volgen, maar 3 bochten verder alweer een gat van +0.500

Had duidelijk een slecht weekend.
 
Ook gezien.
Geen idee waar het aan ligt maar het bolt voor geen meter dit jaar.
Na 5 jaar moto3 zou ie voor de podiums moeten vechten iedere keer.


Tsja, jammer hoor!

In de quali haalde Bo hem in, gaaf heel duidelijk een seintje dat Livio hem moest volgen, maar 3 bochten verder alweer een gat van +0.500

Had duidelijk een slecht weekend.
 
Zeker omdat z'n teammaat wel elke wedstrijd voor het podium vecht.
Dan behoor je, met zijn ervaring, elke wedstrijd in de top 10 te rijden.
 
Zeker omdat z'n teammaat wel elke wedstrijd voor het podium vecht.
Dan behoor je, met zijn ervaring, elke wedstrijd in de top 10 te rijden.

Deed Brad Binder dat vorig jaar niet op de KTM ? Na ongeveer 5 jaar redelijk onzichtbaar te zijn geweest was daar ineens het seizoen voor Binder, niets of niemand kon hem tegen houden en zn team maat kwam er lang niet bij in de buurt.. idd de heer Bendsneyder.

Ik ben het met je eens dat Loi toch we top 10 zou moeten kunnen rijden maar blijkbaar loopt het toch niet allemaal zo lekker en het lukt het hem gewoon niet om vriendjes te worden met deze fiets/ dit team ??
 
19388681_1754801034548227_915834602156267012_o.jpg
 
Deed Brad Binder dat vorig jaar niet op de KTM ? Na ongeveer 5 jaar redelijk onzichtbaar te zijn geweest was daar ineens het seizoen voor Binder, niets of niemand kon hem tegen houden en zn team maat kwam er lang niet bij in de buurt.. idd de heer Bendsneyder.

Ik ben het met je eens dat Loi toch we top 10 zou moeten kunnen rijden maar blijkbaar loopt het toch niet allemaal zo lekker en het lukt het hem gewoon niet om vriendjes te worden met deze fiets/ dit team ??

Hier doe je Bo te kort. Eerste seizoen en kon redelijk meekomen.. Dat is iets anders dan het verhaal van Livio
 
Deed Brad Binder dat vorig jaar niet op de KTM ? Na ongeveer 5 jaar redelijk onzichtbaar te zijn geweest was daar ineens het seizoen voor Binder, niets of niemand kon hem tegen houden en zn team maat kwam er lang niet bij in de buurt.. idd de heer Bendsneyder.

Ik ben het met je eens dat Loi toch we top 10 zou moeten kunnen rijden maar blijkbaar loopt het toch niet allemaal zo lekker en het lukt het hem gewoon niet om vriendjes te worden met deze fiets/ dit team ??
Had blijkbaar nieuwe onderdelen gekregen en kreeg net voor de race te horen dat zijn favoriete oom een zwaar motorongeluk had gekregen. Maar inderdaad hoort in de top 10 thuis. Ontbreekt hem aan vertrouwen denk ik.
 
Hier doe je Bo te kort. Eerste seizoen en kon redelijk meekomen.. Dat is iets anders dan het verhaal van Livio

Bo deed het super in z'n rookie jaar ! Maar hij kwam lang niet aan de prestaties van Binder ;)
Mir doet het dit jaar heel goed en stijgt aardig boven de rest uit... maar vooral boven zn teammaat.

Ik zei ook niet dat het exact het zelfde was he ;) Bo zat er vorig jaar beter bij dan Livio dit jaar , zo is het wel
 
Bo deed het super in z'n rookie jaar ! Maar hij kwam lang niet aan de prestaties van Binder ;)
Mir doet het dit jaar heel goed en stijgt aardig boven de rest uit... maar vooral boven zn teammaat.

Ik zei ook niet dat het exact het zelfde was he ;) Bo zat er vorig jaar beter bij dan Livio dit jaar , zo is het wel

De prestaties van Binder in z'n eerste paar moto3 jaren waren ook niet om naar huis te schrijven hoor :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan