25-sep-2016 Distinguished Gentleman’s Ride (DGR)

Mr. M

MF veteraan
17 feb 2014
1.835
119
Wageningen
Facebook
Twitter
Ik doe weer mee in Wageningen: https://www.gentlemansride.com/rider/mrenkema

Het gaat dus hierom: https://www.gentlemansride.com/about/mens-health


Our focus is on gentlemen who have been dealt a tough hand in life. In particular, we raise funds for research into prostate cancer and mental health programs as part of our mission to support men’s health globally. These funds are invested by our partners The Movember Foundation, the world’s largest men’s health organisation.
Prostate Cancer

Prostate cancer is the second most commonly diagnosed cancer in men (after skin cancer). In some western countries, more men die of prostate cancer than women do breast cancer. The Movember Foundation is the largest funder of prostate cancer programs in the world.

What is prostate cancer?

The prostate is a gland located immediately below the bladder, in front of the bowels. It produces fluid that protects and enriches sperm. Prostate cancer occurs when some of the cells in the prostate reproduce far more rapidly than normal, resulting in a tumour. If left untreated, prostate cancer cells may eventually spread from the prostate and invade distant parts of the body, particularly the lymph nodes and bones, producing secondary tumours in a process known as metastasis.

One of the most worrying aspects of the disease is that most prostate cancers develop without men experiencing any symptoms in the early stages.

Ik hoop wat mensen van hier te ontmoeten in Wageningen.

gr Marten
 
Ik vind het er supergaaf uitzien. Alleen heb ik noch geschikte kleding noch een geschikte motor. De Hawk is dan wel oud maar niet zó oud :P
 
Weersvoorspellingen zijn weer gunstig...
Dat is mooi!
Ik rij met de boardtracker in Wageningen of Nijmegen...
 
Morgen wederom fantastisch weer dus mensen doe mee of ga eens kijken bij een van de DGR ritten in verschillende steden in Nederland (het vindt wereldwijd plaats trouwens)
Heb een aantal jaar geleden meegereden in LONDON:
(een na laaste )

Erg gaaf maar ook dichterbij in Wageningen:

Dit jaar ga ik naar Nijmegen op een boardtracker.
Eens kijken of ik bekende MFers tegen kom ;)
 
Ik ben erbij in Wageningen.
Helaas met de 1150GS, want de R60 krijg ik niet op tijd klaar.

gr Marten
 
Iemand een idee waar in Enschede ik moet zijn om ze te bekijken? Had zelf graag meegedaan alleen ik heb er de motor niet voor helaas. Misschien toch eens wat regelen voor volgend jaar..
 
Ik ben, als "No Distinguished Gentleman Whats So Ever", meegereden, afdeling Rotterdam, maar er reden meer, van alles en nog wat, tussen hoor :]

Moderne motoren in gewone moderne (motor)kleding tussen de "Classic Gentleman Bikes" door })
 
Laatst bewerkt:
Ik ben, als "No Distinguished Gentleman Whats So Ever", meegereden, afdeling Rotterdam, maar er reden meer, van alles en nog wat, tussen hoor :]

Moderne motoren in gewone moderne (motor)kleding tussen de "Classic Gentleman Bikes" door })


En dat is exact de reden dat ik afgehaakt ben. Ik maak wel wat geld over en heb mijn eigen rondje gemaakt :)
 
En dat is exact de reden dat ik afgehaakt ben. Ik maak wel wat geld over en heb mijn eigen rondje gemaakt :)

Bij welke algemene toerrit, rijden er alleen maar motoren die aan de "toerrit regels / verzoeken" voldoen, bij geen één toch :N (bij sommige specifieke MC's uitgezonderd, daar ben je dan ook lid van)

Daarom is het niet minder leuk en gezellig, er reden denk ik wel meer "DGR-ers" maar het was gewoon een gezamenlijke rit met een mix aan variëteit met dezelfde intentie :]
 
Bij welke algemene toerrit, rijden er alleen maar motoren die aan de "toerrit regels / verzoeken" voldoen, bij geen één toch :N (bij sommige specifieke MC's uitgezonderd, daar ben je dan ook lid van)

Daarom is het niet minder leuk en gezellig, er reden denk ik wel meer "DGR-ers" maar het was gewoon een gezamenlijke rit met een mix aan variëteit met dezelfde intentie :]


Bij het veteranentreffen wel hoor ;)

Maar het was geen verwijt, alleen een constatering. Als ik met mijn klassieker met net zulke dramatische remmen als acceleratie tussen zo'n groep moderne motoren was gaan rijden, was het geheid niet goed gegaan.
 
Bij het veteranentreffen wel hoor ;)

Maar het was geen verwijt, alleen een constatering. Als ik met mijn klassieker met net zulke dramatische remmen als acceleratie tussen zo'n groep moderne motoren was gaan rijden, was het geheid niet goed gegaan.

Veteraan ben je...en niet veteranen zullen daar niet snel aan deelnemen.
(is ook een soort van "lid zijn van" gevoel)

Maar de DGR, is voor inzameling van een goed doel, en natuurlijk ook met een knipoog naar
het sjiek verkleed op een classic rijden, waar ook andere motorrijders aan deel mogen nemen.

Het is natuurlijk ook voor de show en commercie.

Zo reden er ook promoauto's mee, en door de stoet, voor foto's en promotiemateriaal, vond ik ook wel wat hinderlijk, beter was geweest als ze daar ook, motoren voor gebruikt hadden.
 
Veteraan ben je...en niet veteranen zullen daar niet snel aan deelnemen.
(is ook een soort van "lid zijn van" gevoel)

Maar de DGR, is voor inzameling van een goed doel, en natuurlijk ook met een knipoog naar
het sjiek verkleed op een classic rijden, waar ook andere motorrijders aan deel mogen nemen.

Het is natuurlijk ook voor de show en commercie.

Zo reden er ook promoauto's mee, en door de stoet, voor foto's en promotiemateriaal, vond ik ook wel wat hinderlijk, beter was geweest als ze daar ook, motoren voor gebruikt hadden.


Het veteranentreffen is voor oude motoren (>25 jr) en heeft niets te maken met in dienst gezeten hebben ;)

Maar promoauto's? Waarvoor?
 
Het was weer beregezellig in Wageningen.

large


Mooie lekkere rustige route door de Betuwe.
 
Laatst bewerkt:
Het veteranentreffen is voor oude motoren (>25 jr) en heeft niets te maken met in dienst gezeten hebben ;)

Oké, er schijnt ook een motor treffen voor militair veteranen te zijn en dacht inderdaad hieraan :Y
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij gaat het allemaal om het goede doel. Dus hoe meer zielen hoe meer poen!!
En er zijn al zoveel regeltjes in dit land, laat toch gaan.
Ben al blij dat er hier niet gezeurd wordt over de spijkerbroeken.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij gaat het allemaal om het goede doel. Dus hoe meer zielen hoe meer poen!!
En er zijn al zoveel regeltjes in dit land, laat toch gaan.
Ben al blij dat er hier niet gezeurd wordt over de spijkerbroeken.

Yep...all about the money *:)

Er werd ook gereden in korte (spijker) broek, T-shirt en sandalen })
 
En dat is exact de reden dat ik afgehaakt ben. Ik maak wel wat geld over en heb mijn eigen rondje gemaakt :)
het is een leuk evenement, maar om de rit hoef je het niet te doen. In Amsterdam ging het dwars door het centrum, dus je kunt je voorstellen hoe dat afliep met al die luchtgekoelde blokken.
 
heb mee gedaan in eindhoven. maat van me op een honda cb360 cafe racertje en ik helaas op een MV turismo.. de cb250 tracker van maat was niet klaar dus werd het de mv.. wel netjes gekleed.


Was super dagje!
 
Geweldig initiatief!
Heb zelf helaas ook geen geschikte fiets, maar heb natuurlijk wel duit in het zakje gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan