De sv1000 cafefighter

Deze winter de brommer maar uit elkaar halen voor het nieuwe kleurtje.

dit wordt het idee, maar dan uiteraard wel met onderkuip.
[afbeelding]

met deze racestreep
[afbeelding]

Niks soeksoeki uit elkaar halen maar die extreme kawa eens gaan opbouwen of wordt dat ook zo'n Jerryt-project waar je nooit meer iets van ziet of soms op een karretje bij een meeting :] van hem.
 
Laatst weer 4 cil gereden. Vond er niks aan. Misdchien moet ik de gpz ook maar van de hand doen zodat iemand anders de motor af kan maken. Maar daar ga ik eerst een paar nachten over slapen
 
Laatst weer 4 cil gereden. Vond er niks aan. Misdchien moet ik de gpz ook maar van de hand doen zodat iemand anders de motor af kan maken. Maar daar ga ik eerst een paar nachten over slapen


Zeer herkenbaar :Y , had ik ook nadat ik m`n eerste Duuc kocht ..
Daarna zijn alle 4 pitters jankers .. O-)
 
Het zit gewoon zo. Als ik de motor af zou maken zou het alleen voor shows zijn. Zou er 1 keer op rijden en dan dat ding in een vitrine zetten en er nooit weer op rijden. De sv is nu volledig afgesteld en stuurt als een malle. Ook heb ik op de carbon zx12r gezeten en dat ding ging als een speer, maar miste echt het geluid en de trekkracht onderin van een 2 cilinder. Ben zo bang dat ik er nog een paar duizend eurie insteek en er dan maar een beetje naar ga zitten kijken. Wist uiteraard dat het nooit een stuurfiets zou worden, maar wist ook niet dat 2 cil zo verslavend was toen ik met het project begon. En wil de fiets ook graag aan iemand verkopen waarvan ik 'weet' dat hij de motor af zal maken, want het is natuurlijk zonde dat die gpz maar wat staat weg te kwijnen in een hoekje. Dus als er gegadigden zijn dan kunnen ze altijd even een pb'tje doen.

hoop dat ik het voldoende heb uitgelegd waarom ik aan verkopen denk.
 
Deze zou goed op de SV 1000 staan Piet................
full

Dubbele katten ogen erin boven elkaar lekker wild. ;)
 
Nee de sv1000 is klaar. Moet nog wel iets op de gpz. Maar dat wordt iets in de vorm van de rest van die brommer.
 
even een kleine update. witte handvatten gemonteerd en nu even wachten op de spiegels, want met de clipons normaal leken de huidige spiegels nergens op. straks snelgas monteren en misschien witte samco slangen erop (moet ik nog even kijken hoe lang deze mooi wit blijven). de handvatten zijn wat dikker dan de originele handvatten en dat wilde ik ook. als de witte snel vies worden, maar ze bevallen wel koop ik ze wel in het zwart. die dingen kosten geen drol.
16649158_10211556646092344_8218030056304992256_n.jpg

16864341_10211556646052343_3740525185654910684_n.jpg


gister ook mijn verjaardag 'gevierd' (ben maandag pas jarig) en mijn neefje wilde even op kaja der brommer zitten en daar moet uiteraard ook een foto van gemaakt worden ;)
15356767_10211556645972341_3392155566792985616_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
even een kleine update. witte handvatten gemonteerd en nu even wachten op de spiegels, want met de clipons normaal leken de huidige spiegels nergens op. straks snelgas monteren en misschien witte samco slangen erop (moet ik nog even kijken hoe lang deze mooi wit blijven). de handvatten zijn wat dikker dan de originele handvatten en dat wilde ik ook. als de witte snel vies worden, maar ze bevallen wel koop ik ze wel in het zwart. die dingen kosten geen drol.
[afbeelding]
[afbeelding]

gister ook mijn verjaardag 'gevierd' (ben maandag pas jarig) en mijn neefje wilde even op kaja der brommer zitten en daar moet uiteraard ook een foto van gemaakt worden ;)
[afbeelding]

Vind hem er niet mooier op worden, maar dat is mijn mening.
Lekker doorgaan met je eigen ontwerp. :Y
 
Vind hem er niet mooier op worden, maar dat is mijn mening.
Lekker doorgaan met je eigen ontwerp. :Y

straks met het nieuwe spuitwerk komt het wit er wel beter uit. maar ik wilde wat dikkere handvatten en wil deze even proberen. ik vind het wel super mooi staan bij de witte velgen en als ze bevallen, maar het wit staat me niet meer aan dan ga ik over op zwarte ;)
 
Ik vind t wel nais zo met witte handvatten. Steekt lekker af joh!

Gave fiets piet, we doen snel een keer meeten. Kom ik met de vfr naar jullie!
 
Ik vind t wel nais zo met witte handvatten. Steekt lekker af joh!

Gave fiets piet, we doen snel een keer meeten. Kom ik met de vfr naar jullie!

iedereen is hier altijd welkom (behalve dieven, die maak ik met de grond gelijk) dus laat het mooie weer maar komen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan