Ducati Streetfighter 848 Seconda Parte

Vraagje voor degene met een ander stuur : welk type hebben jullie en hoe lang ben je?
Twijfel zelf tussen de Rizoma MA005 en MA008, zit een paar cm verschil tussen maar kan nergens passen/proberen. Weet niet eens een zaak welke ze heeft liggen omgeving z.o. brabant.


[afbeelding]

Ik rij met een Ma-008 en ben 1.89 gaat goed wat mij betreft stuurtje is ook iets minder breed dan het standaard stuur
 
Ma009 in zwart besteld.
MA008 is niet meer leverbaar maar de 009 is bijna hetzelfde.

Op MP staat 008B voor 35 euro als nog iemand iets wil testen voor weinig.
 
Zoer wel eentje maar voor de dikke as, delft is ook re ver weg.

MA009B stuur gemonteerd!
Ongelofelijk veel fijner op alle fronten, nu nog met fijnafstelling bezig.
Zwart staat hem ook nog eens erg goed, zit verder weinig of geen zilver aan verder.
 
Foto? Een ander stuur staat nog ergens onderaan op mijn lijstje, niet vanwege de zit maar vanwege de kleur. Zoveel mogelijk zwart lijkt me wel wat op mijn SF.
 
je kan instellen hoeveel posts er op 1 pagina gaan, maar je bedoelt waarschijnlijk deze :

full
 
Ja, het kan zo simpel zijn. Maar niet iedereen is even handig met een computer.
 
Even voorstellen. Dick uit Den Haag en vanaf 12 november trotse eigenaar van een 848SF uit 2013 met slechts 6600km op de klok.

Ben bezig om het eerste deel te lezen om helemaal bij te zijn. Tot afgelopen zaterdag Tuono rijder geweest.
full
 
Gefeliciteerd!

Helaas de mijne dus gestolen iets meer dan een maand geleden. Heb nog de originele uitlaat en het originele kentekenplaathouder liggen. Dus wie daar naar op zoek is, kan een berichtje sturen ;)
 
welkom, hier ook de ocer stap van een bijna tuono (falcuono) naar de Sf (1098S).
Mij bevalt het allemaal prima!
 
Heb een tijdje getwijfeld tussen de 1098SF en de 848SF. Uiteindelijk is het de 848 geworden doordat ik die over de hele lijn net even prettiger vindt. De 1098 heeft voor mij een te hoog hooligan gehalte, wil in de Dolomieten aan het einde van elke bocht gewoon het gas open kunnen trekken, de 2 keer dat ik een 1098 gereden heb hing na iedere rotonde het voorwiel in de lucht...
 
Heb niet op een 848 gereden maar keek erna om dezelfde redenen.
Zag mijn 1098 en was verkocht om de looks, puur op uiterlijk gekocht en idd, het is een intimiderend beest.Ben waarschijnlijk sneller op een 848 ook om die reden.

Krijg er ook heel veel complimenten, vooral van niet motorrijder/sters opvallend genoeg.
En ben iedere blij als ik in de garage kom, toch wel een beauty.
Gister handvatverwarming erop geklust, het Rizoma MA009B stuur eerder al en de open koppelings veren vervangen.(van roest naar rood).
Zal vd week eens wat plaatjes posten.

Volgende klus : mijn dubbele carbon termi verbouwen naar een enkele, zie je het achterwiel beter.
Daarna op een droge dag de voorvork laten servicen bij J&J suspension en een mooie afstelling laten maken. Is nu veel te hard.
 
Koppeling opgefrist, plaat zwart gespoten, rode veren matchen het frame en zwarte veerdeksels.
De orginele veren waren bruin van de roest, bleh.
full
 
Zoals beloofd een plaatje van het zwarte stuur, alsof het zo hoort!
Handvat verwarming vrijwel onzichtbaar verbouwd, als je goed kijkt zie je het.
En ook eentje zonder de onderste uitlaat, veel lichter en je ziet nu de eenzijdige arm en het achterwiel tenminste! Nog wel even naar de lasser vd winter.
full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan