Het grote CRF topic deel IV

Hallo,

Mijn HM CRM F450R gaat in de verkoop. Eerste toelating 29-05-2009, maar is 2008 carb model. Zowat in nieuwstaat, ong 1000 asfalt kilometers op de teller. Bij interesse even een PB sturen.
Gr Jeff
full
 
Iemand hier nog een compleet lopend crf250 2009 blok liggen?
Of weet iemand iets te liggen?
De drijfstang is gebroken en heeft huisgehouden.
 
Das een hele dure.
Wel geteld 20 min mogen genieten vanaf aanschaf.
Oorzaak weet ik nog niet.
Hoe kan ik zien of het een olie probleem was?
 
Laatst bewerkt:
Blok zit nog dicht.
Vorige eigenaar geeft niet thuis.
Wat kan ik en nu voor beuren?
Verder is hij nog in goede staat.
 
Wat je er nu nog voor kan beuren is wat de gek er voor geeft.... waarschijnlijk niet al te veel. Als de carters nog heel zijn zou ik het spul gewoon maken. Kost ff wat centen maar dan weet je voorlopig ook wat je hebt.
 
Wat je er nu nog voor kan beuren is wat de gek er voor geeft.... waarschijnlijk niet al te veel. Als de carters nog heel zijn zou ik het spul gewoon maken. Kost ff wat centen maar dan weet je voorlopig ook wat je hebt.

Carters zijn ook kapot.
Stuk uit cilinder. Kop zal ook wel kapot zijn.
Bak zit vast.
Maar zou ik er nog 1250 voor kunnen krijgen?
 
Carters zijn ook kapot.
Stuk uit cilinder. Kop zal ook wel kapot zijn.
Bak zit vast.
Maar zou ik er nog 1250 voor kunnen krijgen?
Nee, want een revisie van wat jij beschrijft kost meer dan 1000 euro en de waarde van die motor als hij heel is ligt rond de 2000-2100.
 
Wat zou ik dan moeten reviseren?
Blok is compleet kapot.
Heb bel motoren al 2 mailtjes gestuurd maar niks van hem voornomen
 
Het probleem is dat het niet echt in de buurt ligt.
Zal ze eens bellen vandaag.
Het zou natuurlijk ook een ideaal project zijn voor een cr500af project. Of is dit frame er niet voor geschikt?
 
Het probleem is dat het niet echt in de buurt ligt.
Zal ze eens bellen vandaag.
Het zou natuurlijk ook een ideaal project zijn voor een cr500af project. Of is dit frame er niet voor geschikt?

Die markt raakt redelijk verzadigd en vindt maar eens een los CR500 blok. Een ongereviseerd CR500 blok kost al zo'n 1000-1250,- en dan komt de rest er nog bij... Dan kun je beter jou oude blok repareren met 2de hands onderdelen.
 
Als je ziet wat ze ervoor vragen tegenwoordig.
Losse onderdelen heb ik niks aan.
Het complete blok is kapot.
 
Ik denk dat de drijfstang door de carter / cilinder is heen geslagen, dat zou ik echt niet meer gaan lassen..

Klote aankoop :r :r

Als ik jou was zou ik hem proberen te verkopen (in onderdelen) en een nieuwe terug kopen óf een blok ophalen bij bel.

Sterkte!
 
Laatst bewerkt:
Je kunt Koen Engelbertink Motorsport nog proberen, die heeft ook massa's gebruikte onderdelen liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan