RW RACING

Wel een Kalwx, dus lijkt me prima fiets!

Axel Pons heeft natuurlijk veel ervaring en dst is voor een nieuw moto2 team niet geheel onbelangrijk.
 
Prima wat mij betreft, maar dan zal ie volgend jaar wel GP's moeten winnen.
Ja, want dat deden alle andere AJO coureurs ook. :N

Laat dat managen en doelen stellen maar gewoon aan het team over, of zullen we met z'n allen een MF Racing team opzetten. Dan kunnen we dit soort onzin lekker uitkramen tegen de coureurs die ervoor rijden. :+
 
Nou dan gaan ze niet voor kwaliteit...maar voor de euro's :(

Vind de "prijs/kwaliteit" :+ verhouding best aardig hoor. Axel Pons doet het dit jaar niet slecht (als hij erop blijft zitten O-) ). Op 2 races na, alle races die hij gefinished is binnen de top 10. :t
 
Ja, want dat deden alle andere AJO coureurs ook. :N

Coureurs die zijn doorgestroomt naar hogere klasses bij topteams wel ja.

Laat dat managen en doelen stellen maar gewoon aan het team over, of zullen we met z'n allen een MF Racing team opzetten. Dan kunnen we dit soort onzin lekker uitkramen tegen de coureurs die ervoor rijden. :+

Prima dat jij het onzin vindt. Mag je vinden. Maar als je werkelijk denkt dat een Nederlandse coureur zonder eigen grote sponsor jarenlang bij Ajo de hand boven het hoofd wordt gehouden dan heb je het echt wel mis. In het topteam van KTM worden op een gegeven moment resultaten verwacht. Ik lach me ziek om mensen die denken dat Bo vijf jaar de tijd krijgt bij Ajo "want Binder heeft er ook vijf jaar over gedaan om wk te worden". Klopt, maar niet vijf jaar lang bij Ajo.

Velen denken omdat Ajo eind vorig jaar zei dat de Nederlanders niet gelijk te hoge verwachtingen moesten hebben dat er geen enkele druk op Bo ligt. Daarmee bedoelde hij dat er niet gelijk overwinningen verwacht moeten worden. Dit jaar kreeg hij idd de tijd om wat te wennen en te leren maar dat gaat echt geen jaren duren hoor.

Als je werkelijk denkt dat zonder een rits aan mooie resultaten nog een jaar de rode loper wordt uitgerold voor Bo dan heb je het echt wel mis.
 
Laatst bewerkt:
Coureurs die zijn doorgestroomt naar hogere klasses bij topteams wel ja.Prima dat jij het onzin vindt. Mag je vinden. Maar als je werkelijk denkt dat een Nederlandse coureur zonder eigen grote sponsor jarenlang bij Ajo de hand boven het hoofd wordt gehouden dan heb je het echt wel mis. In het topteam van KTM worden op een gegeven moment resultaten verwacht. Ik lach me ziek om mensen die denken dat Bo vijf jaar de tijd krijgt bij Ajo "want Binder heeft er ook vijf jaar over gedaan om wk te worden". Klopt, maar niet vijf jaar lang bij Ajo.

Velen denken omdat Ajo eind vorig jaar zei dat de Nederlanders niet gelijk te hoge verwachtingen moesten hebben dat er geen enkele druk op Bo ligt. Daarmee bedoelde hij dat er niet gelijk overwinningen verwacht moeten worden. Dit jaar kreeg hij idd de tijd om wat te wennen en te leren maar dat gaat echt geen jaren duren hoor.

Als je werkelijk denkt dat zonder een rits aan mooie resultaten nog een jaar de rode loper wordt uitgerold voor Bo dan heb je het echt wel mis.

Ik hoor het al, jij hebt het management van Aki Ajo gesproken betreffende Bendsneyder en de lange termijn plannen met hem.

Ik denk helemaal niets overigens, zal me ook een zorg zijn. Dat is iets tussen Bo en het management van zijn team. Denken voor een coureur, of het management van het team waar deze coureur voor rijd, zonder ook maar enige relevante info vanuit het team of bronnen kort bij het team, daar lach ik me ziek om. Time will tell hoe ver Bo gaat komen, enige wat hij kan doen is z'n stinkende best en voorlopig geniet ik van z'n optredens in het WK Moto3. :t
 
Ik hoor het al, jij hebt het management van Aki Ajo gesproken betreffende Bendsneyder en de lange termijn plannen met hem.

Nee. Jij wel? Zo nee, waar haal jij je stelligeheid uit je eerste post naar mij dan avandaan?

Ik denk helemaal niets overigens, zal me ook een zorg zijn. Dat is iets tussen Bo en het management van zijn team. Denken voor een coureur, of het management van het team waar deze coureur voor rijd, zonder ook maar enige relevante info vanuit het team of bronnen kort bij het team, daar lach ik me ziek om.

Laat ik nou toch altijd gedacht hebben dat wij als motorsportfans op forums als deze een beetje lekker met elkaar kunnen bomen over motorsport en hoe we er aan tegenaan kijken. Maar blijkbaar mag dat alleen als je zo ongeveer zelf lid bent van een team volgens jou. Oke ook goed. Zal een lekker rustig forum worden dan. Veel plezier gewenst.

Time will tell hoe ver Bo gaat komen, enige wat hij kan doen is z'n stinkende best en voorlopig geniet ik van z'n optredens in het WK Moto3. :t

Dan genieten we samen. Maar fan zijn hoeft echt niet te betekenen dat je elk gevoel voor realisme moet loslaten.
 
Laatst bewerkt:
Nee. Jij wel? Zo nee, waar haal jij je stelligeheid uit je eerste post naar mij dan avandaan?Laat ik nou toch altijd gedacht hebben dat wij als motorsportfans op forums als deze een beetje lekker met elkaar kunnen bomen over motorsport en hoe we er aan tegenaan kijken. Maar blijkbaar mag dat alleen als je zo ongeveer zelf lid bent van een team volgens jou. Oke ook goed. Zal een lekker rustig forum worden dan. Veel plezier gewenst.Dan genieten we samen. Maar fan zijn hoeft echt niet te betekenen dat je elk gevoel voor realisme moet loslaten.

Dat mag idd en dit is hoe ik er tegenaan kijk. Even goede vrienden.

Fan is een groot woord, ik vind het bijzonder wat hij presteert na zo'n lange tijd zonder Nederlander op dit niveau in de GP's
 
Laatst bewerkt:
Een ervaren moto2 rijder is belangrijk. Het jaar erna kan je voor betere resultaten gaa n. Het gashendel blijft rechts zitten maar er verandert heel veel voor zon team. En meneer Janssen is ook al weer wat jaartjes weg uit de moto2
 
Dan weet je zeker dat je achteraan rijdt.

Ja dat lijkt me gezien zn verleden ook geen beste keuze! Maar goed, dan lijkt Axel Pons me echt een stuk beter, dan weet je dat je (mits een fatsoenlijke machine) ongeveer iedere wedstrijd voor de punten mee kan vechten en wie weet wel meer.

Hij heeft over de afgelopen jaren progressie laten zien en en verdwijnen natuurlijk een aantal mannen uit de top 10
 
Ja dat lijkt me gezien zn verleden ook geen beste keuze! Maar goed, dan lijkt Axel Pons me echt een stuk beter, dan weet je dat je (mits een fatsoenlijke machine) ongeveer iedere wedstrijd voor de punten mee kan vechten en wie weet wel meer.

Hij heeft over de afgelopen jaren progressie laten zien en en verdwijnen natuurlijk een aantal mannen uit de top 10


Ik had stiekem gehoopt op Gabon Talmasci
:')
 
Anthony West maakte vorige week nog 'bel me' gebaren op de grid toen de camera langs kwam. :Y _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan