Miniaturen verzameltopic deel 10

"Dit omdat ik er nooit echt plaats voor had"

Zonde man. Kun je dan niet beter naar een groter huis verhuizen? ;) :)
 
Jack Miller's race winning Assen bike (1/43 scale)

14884642_10154611228086779_947501107571455990_o.jpg
 
Mooie collecties hebben jullie allemaal!

Hebben jullie een idee waar ik mogelijk een miniatuur Suzuki RF900r kan vinden? Ik heb hem nog niet kunnen vinden.
 
rossishop is net afgefikt,daar had je misschien een kansje gehad. anders op Suzuki rf 900r diecast googlen,grote kans dat als er iets is dat je het via dat vindt
 
rossishop is net afgefikt,daar had je misschien een kansje gehad. anders op Suzuki rf 900r diecast googlen,grote kans dat als er iets is dat je het via dat vindt

Wow wat een troosteloze aanblik zeg! Hopen maar dat ze een goede verzekering hebben. Maar bij brand valt dat meestal hard tegen, helaas.
 
Volgens mij heeft Minichamps onderhand toch wel een een groot probleem of zie ik dat verkeerd :?
 
als in?
verkoop lijkt me wel drastisch gedaald,lijkt alleen nu niet zo omdat ze alle modellen maar maken in maximaal 1000 ofzo,dat is zo verkocht.
maar december komt er weer aan,dan goien ze meestal weer veel op de markt,al zullen het wel kleine aaantallen zijn
 
Als in dat de modellen die ik graag wil gewoon niet uitkomen. ik denk dat ze vreselijk spijt hebben dat ze gestopt zijn met de oude fabrikant.
 
ze houden het op moto gp,en enkele straatmodellen.
moto 2 of superbikes en 1:6 gaan ze niet meer maken.
als ze klaar zijn met rossi items zullen ze denk ik helemaal stoppen,die is de enige die centjes voor ze oplevert
en andere fabrikanten hebben gèèn interesse in 1:12 kwaliteit modellen te maken
 
laatste modellen 1:8 helmen,pramac gp13 ben spies en de 2015 Monza rally winner (ixo)











en natuurlijk weer zoals we gewend zijn van minichamps dumpen ze gewoon 9 helmpjes tegelijk aan het eind van het jaar.
zou mij niet verbazen als er nog meer komt als dure verassing ! :r
 
dan maar hopen dat ze ooit blijven liggen op de plank,worden ze in de aanbieding gegooit.
al zie ik dat met de iannone en bradl niet gebeuren.
 
dan maar hopen dat ze ooit blijven liggen op de plank,worden ze in de aanbieding gegooit.
al zie ik dat met de iannone en bradl niet gebeuren.

Als je geduld hebt, kom je de meeste items wel een keer tegen voor een redelijkere prijs. Op enkele uizonderingen na.
 
Laatst bewerkt:
Prijzen gaan ook nergens meer over. vroeger kocht je op ebay nog tussen de 30 en 40 euro een mooi model, nu vindt je niks betaalbaars meer.
helaas is mijn andere hobby(1:50 dakar trucks) net zo duur
Volgens mij heeft Minichamps onderhand toch wel een een groot probleem of zie ik dat verkeerd :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan