Weer een GS1000

hey amigo, leuk van je te horen. Gaat langzaam steeds beter,en ga rustig aan weer aan de GS bezig.
Heb de bodem vd buddy opnieuw gemaakt, was helemaal verkeerd.Ben nu bezig met de zij-strips aan de zijkant vd buddy, gaat nu de goeie kant op.
Als deze klaar zijn kan de buddy bekleed worden(gaat samen met frame -tank en kontje naar de tijger leathers om te doen, en daarna nog een paar dingen aan het frame, en dan coaten en monteren.
Dan kom ik waarschijnlijk nog wel de nodige dingen tegen, maar dat hoort erbij.
Heb van jouw GS ook niks meer gezien na de uitlaten, hoe gaat het daarmee??
 
Rijd ermee om alles te testen en zo daarna deze winter uit elkaar puntjes op de i zetten , aanpassen , vervangen poedercoaten spuiten , weer in elkaar en dan rijden

Ik hoop dat het deze winter allemaal lukt gezien de narigheid met mijn rug
 
ken die klote problemen, ook jij beterschap en vooral doorgaan!!
 
Eindelijk maar weer eens wat melden, lang weer stil geweest, maar niet helemaal stil gezeten.
Heb er nu weer een beetje de gang in, en gaat allemaal steeds beter.hier volgen wat fotootjes met de voortgang.
als eerste: achterwiel klaar voor montage.
full
 
heeee da's leuk om te vinden Nico, ik hoop dat die van mij half zo mooi wordt.
Geinig om de spullen eerst in het echt gezien te hebben !
Volgmodus aan ...

Tot volgende week.
Groeten Rijk
 
Laatst bewerkt:
gaat eindelijk weer wat gebeuren, Frame is bij de poedercoater.
Buddy is voorzien van schuim, nog niet bekleed, moet later gebeuren als ik de juiste hoogte van de voetsteunen heb kunnen bepalen.de buddy krijgt niet de vorm die ik zou willen hebben,maar wordt aangepast naar de hoogte die ik nodig heb om te er op te kunnen rijden, dus er zit een dikke laag schuim op, om ruimte te winnen tussen de voetsteunen en de hoogte van de buddy.
Alleen dan is het mogelijk om er op te kunnen rijden.
Dit ivm met mn knieen, links al een prothese, en rechts krijg ik er 1 op 6 maart.
Hoop nog voor mn operatie het blok in te kunnen bouwen, dan kan ik af en toe tijdens het herstel nog wat aankloten, maare het blok moet er eerst in, anders lukt dat niet.

:Y :Y :Y
 
volgende week proberen de eerste en 2e foto samen te voegen tot 1 foto!
full
 
Blok is in het frame gemonteerd,nog een paar klusjes voor iemand opknappen
en maandag weer onder het mes, en weer een tiental weken uitgeschakeld.
Komt wel goed schatje!!

full
 
Het gaat nog wat traag, kan momenteel alleen vanaf een kruk werken, maar het herstel van mn knie gaat wel prima.
ondertussen wel alvast wat dingen van de voorpartij kunnen monteren.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan