Kuipwerk Yamaha R6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chrissifumi39

Die hard MF'er
19 dec 2011
784
4
Woubrugge
Na de verkoop van mijn R6 had ik nog wat JVP kuipdelen in bestelling liggen. Deze zijn inmiddels binnen en mogen evenals wat andere delen die ik nog over heb nu weg:

- 1 nieuwe topkuip.
- 2 nieuwe zijpanelen.
- 2 zijpanelen. Rechts: als nieuw. Links: mee gecrasht maar met polyesther aan elkaar geplakt. Is nog goed te gebruiken als trainingskuip of de handige poly-meister kan hem weer als nieuw maken.
- 1 onderkuip. Mee gecrasht maar ook deze is te repareren en afhankelijk van je skills als nieuw te maken of als trainingskuip te gebruiken.
- 1 spatbord als nieuw
- 1 goede kuipruit

Nieuwe topkuip en 2 zijpanelen heb ik 240 euro voor betaald. Voor de goede zijkuip, kuipruit en spatbord ook nog wat eurootjes en overige beschadigde delen krijgt de koper erbij.

Mooie prijs lijkt me daarom:

300,- -->275,- --> 225,-

720.jpg

720.jpg


Bij interesse zijn de spullen af te halen in Rotterdam of Alphen ad Rijn. Verzenden ga ik met kuipwerk niet aan beginnen.
 
Laatst bewerkt:
Bij interesse zijn de spullen af te halen in Rotterdam of Alphen ad Rijn. Verzenden ga ik met kuipwerk niet aan beginnen.

Ach joh, dat houd het spannend! ;)
Misschien dat je er dan een soort poule van kan maken: geld inzetten op in hoeveel stukjes jij denkt dat het aankomt.
 
Prijs is aangepast, voor zoveel kuipdelen lijkt me dit een strakke prijs. Daar kan je niet tegen-aan polyesteren en plamuren ;)
 
En een kickje! Kan me niet voorstellen dat er niemand vloekend aan het polyesteren is en eigenlijk op zoek is naar goedkope kuipen!
 
Hoop niet dat er mensen met veel brokstukken uit de voorjaarstrainingen zijn gekomen, mocht dat wel het geval zijn dan heb ik nog wat mooie kuipdelen liggen voor de RJ15 R6 O-) O-)
 
Het seizoen begint bijna weer Chris. Dan hebben mensen waarschijnlijk sneller dan gewenst een nieuwe set nodig!
 
Ha mannen! Ja ik ben niet gewend dat er opeens zoveel interesse is. Maar krijg opeens allemaal pb'tjes. Ik zal M-F weer in de gaten houden en reageren ;-)
 
Kuipruitje en spatbord zijn in principe verkocht. De transactie moet alleen nog even plaats vinden, zodra dat gedaan is zal ik de advertentie aanpassen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan