Het Ducati Monster topic *deel 43*

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W Deze Boy _O-
full
 
Even terugkomend op het einde van deel 42: vandaag een windschermpje (zonder tourruit, met standaard ruit) gemonteerd op m'n monster 900 met als gevolg dat ik extreem minder wind voel op de snelweg rond de 150/160 km/h. *O*
 
update van de mijne:
13606917_10154526646199994_5198517807763914708_n.jpg


duozit cover zit er toch weer op, net wat mooier. aan de andere kant vind je twee roadsitalia uitlaten zonder db-killer O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een vraag waar jullie mij misschien mee kunnen helpen.

Mijn benzinelampje bleef branden, dit was al bij aanschaf. Wilde het eerst zo laten, maar uiteindelijk wil je toch graag dat alles werkt. Het gaat om een M600 Dark 1998.

Nu heb ik een gebruikte sensor gekocht, die werkend van een andere monster af komt. Deze sensor heb ik gemonteerd nu in een Tank waar 10L in zit, maar het lampje brand nog steeds.

Het nummer op beide onderdelen is gelijk. Wat mij iig opviel was dat van degene die erin zat je de vlotter niet voelt of hoort bewegen. bij degene die er nu in zit was dat wel het geval. Het lijkt er ook op dat er aan de oude al gerommeld is.

Als ik de sensor los haal dan gaat het lampje uit in het dashboard. Dan ga je toch denken dat het de sensor is. Maar toch heb ik op een forum ook gelezen dat iemand 2 nieuwe sensoren had gekocht en dat het lampje bleef branden. Helaas staat hier niet bij wat het uiteindelijk was.

Nu wil ik toch nog even verder zoeken, hebben jullie tips hoe door te meten of dingen uit te sluiten of ervaringen met dit soort problemen? Welke waarde moet de weerstand(sensor) geven?

Wat me verder op viel, mijn bobines worden best warm als het contact even aanstaat. Is dit normaal?
 
Laatst bewerkt:
zou iemand met een volle benzinetank even de weerstand waarde kunnen meten van zijn brandstofsensor? Zou ik erg mee geholpen zijn.
 
Ha mannen,

Bij mijn ( denk ook bij andere) monster 1200 flapperen de duosteunen er lustig op los :o .
Heeft iemand hier al wat aan gemodificeerd qua ringetjes ertussen o.i.d.?
 
Ach, op zich zie ik er toch niets van als ik rij :+
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan