Het 35kw Rijders/Lessers Topic [1]

Hierbij-! :+
full
 
Bedankt allemaal! En Inderdaad Monomuis.. Hoop ook dat het nog een beetje op temperatuur blijft. Verwacht dat ik Vrijdag mijn rijbewijs mag ophalen, dus hoop dat het weekend wat goeds brengt. :]



--
De beste man bij de gemeente was volgens mij ook een motorliefhebber *O* , morgen het rijbewijs ophalen zonder spoed.
 
Laatst bewerkt:
Net toch alvast even gaan kijken bij de Gemeente... YASSSSSSSSS, HIJ IS BINNEN! Dus... nu nog even werken tot 16:30 en dan is het hopelijk goed genoeg voor een eerst legaal ritje!
 
naar een Yamaha xt600e supermotard en een kawasaki zzr600 die een flop was

stel ik hierbij me nieuwe motor voor
een Honda cbr 600 f3


1vu7rbja3icj5.jpg


ljsnqfbxg57e7.jpg


b24rq9cqzrlki.jpg
 
Goeden avond!

Zal me na een tijdje meelezen eens voorstellen. Ik ben Paul, 21 jaar en ben afgelopen september geslaagd voor m'n A2 rijbewijs. Na 1x gezakt te zijn voor mijn AVD (onterecht) de tweede keer gelukkig wel geslaagd (naar mijn mening ook onterecht haha). Heb vervolgens een Ducati Hypermotard 796 gekocht en heb gelukkig nog een paar weken kunnen genieten van het weer voordat het echt waardeloos werd. Als er vragen zijn moeten jullie ze maar stellen!
 
naar een Yamaha xt600e supermotard en een kawasaki zzr600 die een flop was

stel ik hierbij me nieuwe motor voor
een Honda cbr 600 f3


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


:o :o :o
Mag niet!!!!! :(
Wel leuke fiets tho'

Goeden avond!

Zal me na een tijdje meelezen eens voorstellen. Ik ben Paul, 21 jaar en ben afgelopen september geslaagd voor m'n A2 rijbewijs. Na 1x gezakt te zijn voor mijn AVD (onterecht) de tweede keer gelukkig wel geslaagd (naar mijn mening ook onterecht haha). Heb vervolgens een Ducati Hypermotard 796 gekocht en heb gelukkig nog een paar weken kunnen genieten van het weer voordat het echt waardeloos werd. Als er vragen zijn moeten jullie ze maar stellen!

Welkom!
Foto's? *D

Het seizoen is nou toch echt wel afgelopen ben ik bang voor.
Vandaag ook nog de SV gepakt naar school maar met dit weer is er ook maar weinig aan... -O-
 
Ik ben wel fan van deze Ducati. Lijkt me echt een lache ding. Het achterlicht unit die zo 'zweeft' vind ik ook wel gaaf.
 
Vandaag van A2 naar A gegaan. :) Ik mag dus eindelijk op alles rijden met 22 jaar. Moest toch nog aardig wat doen tijdens het examen. Je kreeg een clusteropdracht, halve draai, parkeren in vak, stop n go en wegrijden uit vak. Dat was dus meer dan ik had verwacht en dat deed hij bij iedereen zei hij, omdat er teveel mensen kwamen die twee jaar lang niet gereden hadden en ook niet gelest.

Lessen was voor mij dus wel noodzakelijk om even weer alles op te halen. Toch nog 4.5 uur, omdat er wel wat foutjes waren ingeslopen, maar liever iets meer les dan een extra examen. Dat kost meer geld. ;)

Succes aan alle mensen die ook van A2 naar A gaan binnenkort. Het was echt steenkoud vandaag. 4 graden en erg glad.
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd! Ik ga zo voor mn herexamen A2, inderdaad al ondervonden dat t echt koud en nat is. Zal vast ook glad zijn, daar gelukkig nog niks van gemerkt ;)
 
Langzaam aan kan ik ook al vast vooruitkijken naar mijn A rijbewijs.
Nog een half jaar en dan heb ik mijn A2 rijbewijs al weer 2 jaar.

Gaat voor mijn gevoel sneller dan ik had verwacht...
 
Langzaam aan kan ik ook al vast vooruitkijken naar mijn A rijbewijs.
Nog een half jaar en dan heb ik mijn A2 rijbewijs al weer 2 jaar.

Gaat voor mijn gevoel sneller dan ik had verwacht...

Same here.
Prima vermaakt met m'n SV's maar kan niet wachten tot ik in juli m'n A rijbewijs kan halen en dan legaal een PK pakhuis mag rijden :9~

Ondertussen natuurlijk al een beetje aan het oriënteren op een vervanger van m'n SV en dat moet dan natuurlijk wel weer een Vtwin worden O-)
VTR, RSV of een TL1000 ofzo :j
 
Same here.
Prima vermaakt met m'n SV's maar kan niet wachten tot ik in juli m'n A rijbewijs kan halen en dan legaal een PK pakhuis mag rijden :9~

Ondertussen natuurlijk al een beetje aan het oriënteren op een vervanger van m'n SV en dat moet dan natuurlijk wel weer een Vtwin worden O-)
VTR, RSV of een TL1000 ofzo :j

*kuch kuch* TDM 900 8-)
 
Langzaam aan kan ik ook al vast vooruitkijken naar mijn A rijbewijs.
Nog een half jaar en dan heb ik mijn A2 rijbewijs al weer 2 jaar.

Gaat voor mijn gevoel sneller dan ik had verwacht...

Hoooi 35kw'ers,
Is iedereen nog een beetje aan het rijden?
Ik heb nog een jaar te strijden op A2,
meer dan genoeg vermaak maar je wil toch die extra kW's! :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan