Kawasaki ER-6N / ER-6F Topic: Deel 7

Nope. Officieel alleen voor motorscooters, maar dat wil niet zeggen dat ik 'm ook niet kan gebruiken. Binnenkort heb ik er ook een testje van op m'n website.
Het is net wat je wilt, ik vind van A naar B belangrijk, die bochtige wegen tref ik vanzelf wel aan en ik wil geen 400 euro neerleggen voor navigatie. Zo vaak gebruik ik het namelijk niet, vaak kijk ik op google maps hoe ik moet rijden en dan weet ik het meestal wel.

Maar een 50cc versie, dus met fietspaden, ik denk dat dat absoluut goed zou kunnen verkopen.
 
Bj 2014, Performance Edition
full
 
11807166_10153308246882935_7561526034181710432_o.jpg


volgepakt onderweg naar Kroatië ...

11947473_10153365373752935_7731244811066898030_n.jpg

overzet nemen in Kroatië ...


ER6n kan dus wel gebruikt worden als tour machine !
wel een gel zadel aanschaffen, is echt geen overbodige luxe!
 
Ik heb zadeltassen, maar gebruik ik bijna nooit. Komend jaar maar eens wat vaker doen.
Verder nog een 46 liter topkoffer zo af en toe.
 
Heb besloten dat mijn er6 de deur uit gaat. Heb een jaartje en ruim 15.000km gestuurd op het fietsie dus tijd voor wat anders :0 als iemand interesse heeft hij staat hier ook op het forum zo goed als origineel aangeboden!
Groetjes!
 
Dat moet zeker leuk rijden! Blokje van een Duc er onder, als ik het zo op de plaatjes zie en wat meer koppel dan de ER-6.
 
Dat moet zeker leuk rijden! Blokje van een Duc er onder, als ik het zo op de plaatjes zie en wat meer koppel dan de ER-6.

Klopt idd! Het rijd erg goed moet ik zeggen en het blok van een ducati 900ss er in gelukkig met injectie. Een stuk meer umpf dan de er6 inderdaad. Maar eerst toch de er6 verkopen helaas weinig reacties tot nu toe...
 
De er6 is ondertussen verkocht.. bij deze neem ik afscheid ben erg blij met de nieuwe vroem en ik blijf wel af en toe meelezen hier!
 
Hoe zit het met jullie (die de motor binnen hebben staan voor de winter)? Ik kan nu echt niet meer wachten de weg op te gaan!!

Laat die sneeuw en het zout maar verdwijnen, en die zomer maar komen!
 
Was laatst 10*C dus had gehoopt dat het wel weer wat beter zou worden, maar nu ligt er sneeuw -O-

Maargoed als ik er niet op rijd word ie ook niet vies :+
 
Veel plezier met je Gran Canyon, Z1m0wns!

Ik rij nu niet, veel pekel en geen zin om de boel als ik al koud ben, met koud water af te spoelen. Lente komt wel weer. Ben net terug uit Florida, daar was het 29 graden, HEERLIJK!

Enige nadeel daar; je mag met de motor niet tussen de auto's door. Serieus waardeloos en zeer gevaarlijk. 2017 Chevy Camaro V6 3.6L met 335pk gehuurd, leuk bakkie, maar van 0 naar 100 trager dan mijn ER-6N. :)
 
Veel plezier met je Gran Canyon, Z1m0wns!

Ik rij nu niet, veel pekel en geen zin om de boel als ik al koud ben, met koud water af te spoelen. Lente komt wel weer. Ben net terug uit Florida, daar was het 29 graden, HEERLIJK!

Enige nadeel daar; je mag met de motor niet tussen de auto's door. Serieus waardeloos en zeer gevaarlijk. 2017 Chevy Camaro V6 3.6L met 335pk gehuurd, leuk bakkie, maar van 0 naar 100 trager dan mijn ER-6N. :)

Gaat helemaal goed komen! Hopelijk het komende jaar veel kilometers maken
 
Ben ik weer heb het namelijk toch gedaan _O-

Sorry kon het toch niet laten om een ER6-N te halen *D *D

140lnb5.jpg


Fietsje is uit '08
Aankomende week haal ik hem op, dus laat de zon maar komen :] :]

:W
 
Echt werkelijk een prachtige kleurstelling! :+ veel plezier gewenst!

Ik heb vandaag een rondje gereden, startte alsof hij niet stil heeft gestaan, kouw viel mee :]
 
Zo. Lekker begin van het seizoen. Eerst lege Accu, daarna lege tank en bij de pomp wil hij ook niet starten... 😭 Het positieve is dat het alleen maar beter kan gaan..
 
Haha oei, voor de volgende winterstop toch maar even de tank volgooien dan :P

Ik sluit de accu om de zoveel weken een paar dagen op de optimate 3 aan. Dat zal ook wel helpen.
 
Lege tank.. als in, helemaal leeg gereden de eerste keer of als in 'wegzetten zonder brandstof'? ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan