Valencia

niemand de herhaling gezien dat dat kallio even een bandje oprookt uikomend bocht ... :} :} :} :}
Nee, wel van MM en vervolgens de blik van de Michelin-man :P

mm1_zps14b7qxpv.png

mm3_zpszkkhoujt.png

mm2_zpsz2p0fbrk.png
 
Laatst bewerkt:
Zag er meer die dat deden..

Qua omstandigheden moet het voor Michelin toch geen rocketscience zijn om de juiste compound te leveren lijkt me.
 
Kallio had meer verwacht van 'historische KTM-dag' in Valencia - MotoGP nieuws

Hij zegt dus dat ze tijdens de test op Valencia een aantal weken terug sneller waren dan nu en dat het aan de achterkant ligt en niet aan de temperatuur.

Ben benieuwd waar ze aan het eind van de kwalificatie staan qua tijden.

Vind de livery erg vet, de lijnen iets minder maar het geluid wel weer schitterend!

Yeah nog maar een paar uurtjes tot FP3
 
Komt heus goed met KTM, er is geld en commitment. Dinsdag Pol en Bradley op dat ding en gaan met die banaan. Smith het verstand en Espargaro de snelheid, vast een prima duo om de KTM verder te helpen.

Suzuki staat nu verder dan Ducati. Erg jammer dat Vinales weg is volgend jaar, als Suzuki nog een stapje verder was gekomen zouden ze me hem voor het kampioenschap kunnen gaan. Iannone is te wispelturig.
 
Kallio niet eens laatste, zegt wat over de KTM. Met een coureur van goed niveau staan ze in de middenmoot.
 
Jorge :}

Ben geen fan, maar dit is pure klasse van zowel Jorge als ook MM!

Hield mn hart vast maar Vale toch prima netjes op front row! *O*
 
Lorenzo..topklasse..zo ontzettend soepel..niet schudden.. niet glijden..maar wel ontzettend plat door de bochten....tja...topklasse :} :$ ;)
 
erg goed van Jorge. hopelijk pakt hij morgen de overwinning kan hij na een heel moeilijk seizoen het team met opgeheven hoofd verlaten. En met een goed gevoel op de Ducati stappen.
 
Over spektakel gesproken, ik heb zojuist even Formule 1 gekeken -O- -O-

Fuck me running, wat is dat toch saai....

Morgen Bo op P8, leuke eerste startrijen in de Moto2, en ook de MotoGP heeft weer genoeg spannends voor morgen ! *O* :}
 
erg goed van Jorge. hopelijk pakt hij morgen de overwinning kan hij na een heel moeilijk seizoen het team met opgeheven hoofd verlaten. En met een goed gevoel op de Ducati stappen.

Ben zeker geen fan van Lorenzo maar gun hem wel een mooi afscheid bij Yamaha. En hij was toch wel heel snel in alle trainingen.
 
Ja ben benieuwd hoeveel aliens we volgend jaar hebben. Ik denk weer 3,Pedrosa en Lorenzo zitten daar niet bij... ik hoop dat Dani wel weer wat vind om er bij te komen. Lorenzo heeft zeker een jaar nodig op de lastige Duuc. Ianonne zal de verrassing van 2017 kunnen worden als ie zijn kop er bij houd. Dus denk de top 3 2017 Rossi,Marquez,Vinales
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan