Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik al zei; De personen die die klokjes kopen zijn geen horloge-fanaten en het zal aan hun reet roesten dat het uurwerk zelf 30,- waard is. Mijzelf inclusief.

Voor Yamaha tikt de tijd ook.. Ik begreep dat Rossi niet tevreden was over de voortgang van de M1.

(mooi bruggetje) :+


Klopt te weinig vooruitgang.
Het blok heeft nog steeds te weinig vermogen.
En ze hebben nog steeds last van dezelfde problemen.
Ik denk dan ook last van te weinig grip/gevoel aan de voorkant met natte/koude omstandigheden.

MotoGP: Rossi criticises new Yamaha engine
 
Ik denk iedereen hier het in zijn broek doet van de remkracht in de MotoGP. :+
 
Waar kan ik me inschrijven? *O*
Gezellig.. :+

sunday-rider3---ross-noble_0.big.jpg
 
Laatst bewerkt:
mmm,bij rossi weet je het nooit hij"vind'altijd wel wat in wup waardoor hij toch het tempo kan volgen mits hij zijn banden niet sloopt zoals met iannone.

Rossi zou dat gat nooit dichtgereden hebben, en dat weet Iannone ook. Als hij iemand had moeten volgen was het Marquez, maar ook dat zou Iannone niet gelukt zijn. Heb je de vrije trainingen een beetje gevolgd, of baseer je je strategie puur op de race van vanmiddag?
 
Mwah Michael Jordan heeft ook eens een rondje mogen doen. En wat te denken van Loris Baz, meet ruim 1.93m. Dus alle kansen van de wereld ZXR ;-)


Als ze mij voorop laten zitten dan redt ik me wel ;) achterop word gewoon heel lastig , met de knie naast het hoofd van Mamola _O-
 
Rossi barges over woman in Valencia GP paddock -->

Perhaps Valentino Rossi was desperate to end the 2016 MotoGP season in Valencia this weekend, with one fan finding herself in the way of the Italian.Riding a motorcycle through the paddock crowds at Circuit Ricardo Tormo, the Yamaha veteran barged through a woman while she posed for a selfie with a friend.Rossi seemed less than repentant after the incident, escaping the scene and zooming off into the distance.
Heb het nu 10x gezien maar helaas, ze blijft toch elke keer weer overeind.


:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan