MF-ers in Ede Deel 18

Ha! Voor het eerst gespot! *O*

Ik zit elke keer te hopen op een spot in het spotterstopic, maar nee... -O- Kennelijk rijden de meeste MF-ers in het westen rond :)

Dat idee heb ik ook wel hoor. In mijn beleving word ik het meest gespot op de dagen dat ik in Leiden werk.
 
Goed dat je het zegt! Dat was ik alweer vergeten door het zachte weer. Ik ga gelijk een fles acf50 bestellen.
 
Ik heb geen ervaring...maar is dat makkelijk weer te verwijderen in de lente? Of is dat niet nodig? Gewoon alles inspuiten en dat is genoeg?
 
Ja dat is het voordeel, vind ik. In de winter haal je het er zo vanaf. Goed wassen, alles goed inspuiten (behalve de banden en remmen uiteraard) en de rest van de winter niets aan doen. Hierdoor wordt de motor wel ontzettend smerig maar dat beschermt dan ook weer...

In winters met veel regen herhaal ik het wel tussendoor. Tectyl is vrij lastig te verwijderen maar beschermt misschien wel iets beter. In het voorjaar weer lekker poetsen en dan is je motor weer als nieuw!

Voor...

full


...en na

full


Alles met:

full


Zo heb je twee motoren in één: een werkpaard in de winter en een glimmende in de zomer!
 
Waar bestel jij dit spul? Heb je ook tips om roestplekjes te verwijderen? Er zitten er wat op mn remschijven. Was al zo toen ik m kocht van de zomer. Niet ernstig hoor...maar het ziet er niet zo mooi uit :P

Edit: zullen we samen poetsen in de lente? Wel zo gezellig ;)
 
Laatst bewerkt:
Ha! Voor het eerst gespot! *O*

Ik zit elke keer te hopen op een spot in het spotterstopic, maar nee... -O- Kennelijk rijden de meeste MF-ers in het westen rond :)
Ach, ik rijd heel wat kilometers en word ook niet veel gespot. Het is nou eeenmaal zo. Maar ja, als je dan gespot wordt is het wel heel leuk! *O* Dus blijf ik gewoon hopen op spotjes.
 
Het is rustig in Ede... Ik post hem hier ook nog even, vanmiddag een blauwe fazer gespot met sticker bij de fietsenstalling in het centrum met het kenteken MJFV22. Iemand van hier?