De Motobliekers 11 - meer gezelligheid dan kilometers..

blijf wel in de provincie :9 - toekomstig vrouwtje houd heel erg van leiderdorp :Y

Eerst nog een huis kopen en daar heb ik pas weer tijd voor als we op mn werk de drukke uitlever periode hebben gehad.
 
'Meer gezelligheid dan kilometers' - volgens mij is het vooral meer stilte tegenwoordig :o

Hoe gaat het hier?
Francois al een huisje gevonden? Brandy al klaar met klussen? Richard weer aan het rijden met de Fazer? Cors al weer de 'hoofdmotor' rijdend?

Zelf heb ik nu de GSX gestript in de schuur staan. Probeer mijzelf wat motoronderhoud aan te leren (want het moet low budget blijven voor de challenge).
 
@kiwi.. ja tis heul erg rustig... al heb ik afgelopen weekend toch maar weer eens een tankje leeg gereden, met een motorrit rondom arnhem - airborne evenement.. wel geluk gehad :Y - 1 voorrijder gelaserd met 38 na correctie.. en 1-tje aangereden door een man met volvo uit een uitrit.

Huisje zoeken hadden we even op 'pauze' gezet ivm m'n werk - 20k laptops kost even wat tijd om uit te leveren :+
Maar we zijn weer begonnen en ook bezig met het beginnen van een huwelijk enzo :9
 
@kiwi.. ja tis heul erg rustig... al heb ik afgelopen weekend toch maar weer eens een tankje leeg gereden, met een motorrit rondom arnhem - airborne evenement.. wel geluk gehad :Y - 1 voorrijder gelaserd met 38 na correctie.. en 1-tje aangereden door een man met volvo uit een uitrit.

Huisje zoeken hadden we even op 'pauze' gezet ivm m'n werk - 20k laptops kost even wat tijd om uit te leveren :+
Maar we zijn weer begonnen en ook bezig met het beginnen van een huwelijk enzo :9
Ik ontken alles O-) _O-

En goed bezig, trouwen - samenwonen. Geen gras over laten groeien. Binnenkort Frans Jr.? :$
 
Net terug van vakantie. Heerlijke 2 weken gehad op Curacao. Alleen een hoop kosten gekregen toen ik terug kwam. Nieuwe auto moeten kopen. Motor heeft problemen, dus ik zit er had aan te denken om die weg te doen. Erg weining gereden en staat vreselijk in de weg eigenlijk. Dus ik ben druk bezig met bedenken wat ik er mee ga doen.
 
:W jaja we blijven altijd klussen al stond het afgelopen jaar meer in het teken van revalideren...

Weinig gereden dus -op een weekendje Duitsland na- maar toevallig vanmiddag nog een ritje gedaan met de kids achterop!
 
:W
:^ revalideren, alleen gelukkig niet op de manier van Sandy (alleen materieel).

Heleboel plannen en gewoon te weinig tijd.
Dit jaar een paar keer nog heerlijk gereden op mij tijdelijke vervanger, de 750 srad.
Daarnaast volop met resterende wagenpark bezig geweest :X
Nu begint dan eindelijk alles op z'n plek te vallen (niet zonder tegenslagen). oktober nog een dagje circuit met koekblik gepland, om volgend jaar dan eindelijk weer de 1000 de sporen te geven O-) :]
 
Ik rij wekelijks wel een keertje met mijn oude Suz naar het werk of gewoon een ritje in de buurt.
Ben ook regelmatig bezig met het achterstallig onderhoud aan de Suz weg te werken.

2 weken geleden weer eens op een crossmotor gereden op MCC Bleiswijk.
Yamaha YZF250.
Bochten gingen nog wel lekker, maar de schansen. jee dan wordt ik echt oud.
Die gingen voor geen meter meer.
En een spierpijn van spieren waarvan ik niet eens wist dat ik ze had.
Mijn knieën doen nog steeds zeer.
Maar het was toch wel weer super leuk om te doen.
full
 
jeetje.. das idd vreselijk, het aantal motorrijders neemt nu wel hard af en automobilisten houden er weer minder rekening mee. Maar dit soort nieuws drukt je wel weer met je neus op de feiten hoe kwetsbaar je bent als motorrijder.

Desalniettemin stappen we er met z'n allen toch weer op en genieten van iedere kilometer, iets wat ik met m'n auto nou nooit voel.
De vrijheid heeft een prijs, je levert wat veiligheid in. Maar idd sterkte voor een ieder die hem kent, naast hem heeft gestaan.

Maar nu ook nog een vrolijke noot, of voor ons motorbliekers wat minder.. ik ga de regio verlaten :o
We hebben een geaccepteerd bod op een woning in leiderdorp :Y *O* en het bizarre vind ik nog steeds dat er bij zoiets van kijker naar toekomstig koper nog geen 3 dagen zit :t
 
We blijven genieten van de motor en zijn bewust van het gevaar.
Veiligheid is het bewust nemen van risico's
Nu blijkt dat de motorrijder met hoge snelheid achterop de stilstaande auto is geklapt.
Hij heeft dus iets meer risico genomen.
Vaak is de automobilist die de motorrijder over het hoofd ziet.


Maar dat je de regio ging verlaten wisten we al.
De vraag was alleen wanneer.
Gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe huis. *O* *O*

En het fenomeen van kijken en snel kopen weet ik alles van.
Bij ons was het ook bizar.

Tot op een zekere woensdag wilde mijn vrouw Rotterdam niet uit.
Woensdagmiddag zag ze een leuk huis in Sliedrecht.
Dat ging hem niet worden (veel te klein)
Donderdag op Hemelvaartsdag naar vrienden in Gorinchem.
Bij de buren gekeken want dat stond te koop
Op Maandag de officiële bezichtiging van de woning met de makelaar.
die was overigs niet blij met ons bezoek op de donderdag.
En op woensdag gekocht(mondeling).
De rest duurt natuurlijk langer , notaris hypotheek enzo.

Richard kon wel gelijk in het nieuwe schooljaar hier naar school.
 
Jammer dat je weggaat Franssie, maar we wensen jullie natuurlijk superveel geluk samen in Leiderdorp en met de bruiloft ook natuurlijk *O*
 
Thanks!

2017 wordt een druk jaar :9

@zen, weg is relatief hè.. m'n moeder woont in sleeuwijk en m'n vader in sliedrecht. :+ - dus kom zeker nog wel in de buurt - en ze hebben nergens van die leuke dijkjes als in 'onze' polder ;)

februari sleutel huis en in juni trouwen.. denk dat mn bankrekening een rolberoerte gaat krijgen - maar het is wel goed voor de economie *O*
 
Vanmiddag een motorrijder hier op het kruispunt newtonweg spijkse steeg verongelukt.
Niets gemerkt.
Weet niet wat de oorzaak is geweest.

http://www.ronddelinge.nl/2016/11/dode-bij-ongeval/

Verschrikkelijk voor de nabestaanden.

Wij hoorden er ook van inderdaad! Omstanders zeggen zelfs dat hij onthoofd is doordat hij met hoge snelheid achterop een stilstaande/remmende auto is geklapt. Maar het was wel heftig, want mijn schoonvader zei dat alles was afgezet met doeken en afgesloten was... Maar er is nog geen officieel bericht van het onderzoek, alleen dat het om een 57 jarige man uit Haaften ging.
 
jeetje.. das idd vreselijk, het aantal motorrijders neemt nu wel hard af en automobilisten houden er weer minder rekening mee. Maar dit soort nieuws drukt je wel weer met je neus op de feiten hoe kwetsbaar je bent als motorrijder.

Desalniettemin stappen we er met z'n allen toch weer op en genieten van iedere kilometer, iets wat ik met m'n auto nou nooit voel.
De vrijheid heeft een prijs, je levert wat veiligheid in. Maar idd sterkte voor een ieder die hem kent, naast hem heeft gestaan.

Maar nu ook nog een vrolijke noot, of voor ons motorbliekers wat minder.. ik ga de regio verlaten :o
We hebben een geaccepteerd bod op een woning in leiderdorp :Y *O* en het bizarre vind ik nog steeds dat er bij zoiets van kijker naar toekomstig koper nog geen 3 dagen zit :t

Leuk hoor *O* *O* Veel plezier samen!

Veel plezier en uiteraard zien we je graag terug bij onze ritjes in 2017 ;) Altijd gezellig en welkom :)
 
Wij hoorden er ook van inderdaad! Omstanders zeggen zelfs dat hij onthoofd is doordat hij met hoge snelheid achterop een stilstaande/remmende auto is geklapt. Maar het was wel heftig, want mijn schoonvader zei dat alles was afgezet met doeken en afgesloten was... Maar er is nog geen officieel bericht van het onderzoek, alleen dat het om een 57 jarige man uit Haaften ging.
Collega zit bij de brandweer.
Die vertelde dat volgens de politie dat de snelheid ergens tussen 150 en 200 km/h lag.
De helm met inhoud lag ergens in de middenberm.
spatbord vd motor zat vast gepriemd in het dashbord vd auto.
De bestuurster heeft ontzettend veel geluk gehad.
Men vermoed dat het zelfmoord was, maar zeker weten doe je dat nooit.
 
Collega zit bij de brandweer.
Die vertelde dat volgens de politie dat de snelheid ergens tussen 150 en 200 km/h lag.
De helm met inhoud lag ergens in de middenberm.
spatbord vd motor zat vast gepriemd in het dashbord vd auto.
De bestuurster heeft ontzettend veel geluk gehad.
Men vermoed dat het zelfmoord was, maar zeker weten doe je dat nooit.

Heftig zeg! Maar kan ook bijna niet anders of er moet iets met je remmen zijn, maar anders klap je lijkt mij niet zomaar zo op die auto met een dergelijke snelheid. Maar goed, we zullen het nooit weten en gelukkig is de bestuurster oké(als in levend). Maar heeft wel een trauma voor haar leven..
 
Maar als het dan zelfmoord zou zijn, waarom zou je dan in vredesnaam een persoon meenemen? Of zoals nu met een enorm trauma bezorgen. Vraag me echt af of het zelfmoord zou zijn.

Ben zijn naam vergeten maar volgens mij had hij een eigen bedrijf in Haaften. Als je naar de foto's kijkt zou je ook verwachten dat ie misschien de auto volledig over het hoofd heeft gezien of een enorme fout heeft gemaakt (naast het feit dat hij dergelijke snelheden rijd op zon stukkie).
 
Terug
Bovenaan Onderaan