CBR1000F clan: Part (00)10, shaken, not stirred

Iemand hier nog een DD erbij? Of ken je iemand die er een wil? Mijn DD mag de deur uit.

yxkSR.jpg

Tellerstand: 26500 mijl (=42400 km)
Bouwjaar: 1994 (eerste toelating 1996, in NL sinds 1998, in mijn bezit sinds 2009)
Mankementjes: Voorband is op, scheuren in zadel

Nu aanschaffen - de hele winter de tijd om hem te verwennen met nieuw rubber, olie en een zadelovertrek - en komend seizoen lekker genieten.

Prijs: €1250
 
Laatst bewerkt:
@ Valentino
ik heb interesse ik zoek namelijk een technisch goede DD
zodat ik van 2 1 hele goede kan maken
zadel etc heb ik nog liggen in goede staat
probleem met mijn DD is de motor zelf als die goed is bij jou kan ik van mij de rest zo over bouwen en weer rijden
grt Marco
 
Welkom op het forum. Nette fiets. Hier al gekeken?:
Honda CBR1000F 1994 (R) EUROPEAN DIRECT SALES STRIPE/MARK (3) - buy STRIPE/MARK (3) spares online

Volgens mij zie ik daar de stickers voor de onderzijde van je bovenkuip (1000F Dual....) zo staan in de juiste kleurstelling. Of heb ik het mis?
De bovenste strepen (van de spiegel langs de koplamp) kun je er wellicht op laten spuiten?

Inderdaad! Bedankt. Die zocht ik. Die andere streep vind ik iets minder belangrijk, maar deze wel. Misschien kan die inderdaad gespoten worden.

Ik vraag me alleen af wat het verschil tussen type17, 18 en 19 is?
 
Helaas. Soms zit een ongelukje in een klein hoekje. In mijn geval een stoeprandhoekje. Wilde de motor voor de deur parkeren maar ging mis op het stoeprandje. Motor helde over naar links en hield m niet meer. Heel voorzichtig weten neer te leggen en gelukkig is de schade minimaal.

Hitteschild uitlaat krasjes. Uitlaat zelf nog goed
Zwarte ronde kapje links krassen, kuipwerk onbeschadigd
Kuipruit ingescheurd
Spiegel gekrast maar dat was ie toch al

Verder gelukkig niets dus het is te repareren
 
Hmm ik zat eens naar de kosten te kijken voor een Koprevisie maar dat gaat best aan de prijs worden ben ik bang voor. Andere optie is een ruilblok maar ik kan geen ruilblok vinden voor een fatsoenlijke prijs en geringe stand. Die op marktplaats heeft links een gat zitten wat me niet bevalt. Stand is wel maar 25000 maar toch. Vertrouw het niet. Nou ziet die van jou er wel interessant uit Valentino alleen ben ik benieuwd wat die van mij oplevert in de staat as is.

Wat er mis mee is:
Voorband op
80k op de klok en verbruikt wat olie. Niet extreem maar mij stoorde het voldoende.
Naks moet gedaan worden

Remmen zgan
Uitlaten wil ik over zetten (lasers)
Vorkpoten gepolijst
Achterband zeer goed

Noemen jullie eens een redelijke prijs. Heb namelijk wel interesse in die van Valentino als ie verder goed is
 
Dooie boel hier. Zeker allemaal kauwe klauwe?! Iemand toevallig nog een DD sc24 ruit voor mij? Zoek er eentje van t laatste model oftewel na 1993. Prijs komen we vast over uit. Voorkeur heeft toer.

Zie ze wel op Mp maar daar vraagt men goud
 
Hoi 1000f-ers.. Mijn 1000f is helaas al een tijdje ter ziele.. Kort gereden op een voorligger.. :$ -O- Zelf weinig aan overgehouden gelukkig en er is een leuke FJR1300 voor in de plaats gekomen.. Ik mis die dikke duizend wel een beetje natuurlijk..

Tijdens het opruimen net kwam ik nog een Krauser kofferset incl. beugels voor de 1000f tegen. Zou compleet moeten zijn maar ik heb ze zelf nooit gemonteerd gehad.

Mag gratis opgehaald worden in het idyllische Den Haag.

Een van de koffers is een beetje vet aan de binnenkant, er is bus kettingvet in leeg gelekt, ik heb het ergste eruit gehaald maar heb geen goede ontvetter in huis om het echt schoon te krijgen.. dus dat zou je zelf nog even moeten doen.

full


Ik weet niet waarom die foto zo belachelijk groot moet.. O-)

Edit: Zou trouwens moeten passen op het model uit 1993, het zelfde model als op de foto van Wim1967 uit de OP.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Chase,

Past die ook op een '91? Zou het zo niet weten.
Maar zoals je weet woon ik niet dichtbij, kan eventueel wel ophalen een keertje.

Groeten,
 
Als alle beugels erbij zitten past het op alle CBR1000F's SC24 van 1989 tm de laatste. De bevestiging is op de schroefpunten van de passagiersbeugel. Wel moeten de bagagehaken van de beugel worden verwijderd. Ook moeten de originele knipperlichten aan de achterzijde eraf. Verder is het niet lastig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan