zadels

Op advies van Yellowrider heb ik voor mijn Giuliari zadel contact opgenomen met Toni (www.toniworks.nl) in Enschede.
Wat een artiest!

De keuze was om voor zo origineel mogelijk te gaan, of een custom twist te doen. Na een uurtje brainstormen was er een plan en dit is ervan geworden.

Ik ben echt super tevreden met het resultaat:

1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


De logo's zijn deels uit nieuw materiaal gesneden en deels uit het oude dekje (omdat die 40 jaar oude kleurschakering niet na te maken is). Er is een heel klein beetje schuim toegevoegd omdat de lijn van de zitting iets ronder is gemaakt dan origineel, en om de ruitjes er mooi uit te laten springen.

Ik zal later nog even wat betere foto's maken met wat details van het geleverde vakwerk.
 
Laatst bewerkt:
De seatking👍
Mijn multistrada 1200 seats komen binnenkort ook jouw kant op nopper,als je tenminste tijd hebt😁
 
De seatking👍
Mijn multistrada 1200 seats komen binnenkort ook jouw kant op nopper,als je tenminste tijd hebt😁

De bovenstaande is niet van bart. Wel een heel mooi zadeltje. En tijd of niet die multistrade zadel komt in belgie ;), wanneer hij em maakt dat is weer een ander verhaal als het maar na kaja der zadeltje gemaakt wordt.
 
De bovenstaande is niet van bart. Wel een heel mooi zadeltje. En tijd of niet die multistrade zadel komt in belgie ;), wanneer hij em maakt dat is weer een ander verhaal als het maar na kaja der zadeltje gemaakt wordt.


Dat komt omdat die koekert (gerard) z`n leesbril niet opzet om te lezen . _O-

want dan weet je het niet he`... ;)
 
De bovenstaande is niet van bart. Wel een heel mooi zadeltje. En tijd of niet die multistrade zadel komt in belgie ;), wanneer hij em maakt dat is weer een ander verhaal als het maar na kaja der zadeltje gemaakt wordt.

Haha,heb alle tijd,ben een geduldig persoon en volste vertrouwen in t(n)opper dat die tijd maakt,VRIEND. :+
 
Laatst bewerkt:
Komt wel goed zonder dat je op de knieen gaat en m'n schoenen kust hoor ;)

Inderdaad mooi dat four zadeltje!
 
Ziet er weer super strak en lekker custommade uit👌
En welke is nu aan de beurt??????😁😁😁😁😁
 
Heb er weer het volste vetrouwen in dat je weer wat moois uit je hoge hoed toverd👍
 
full

Ook mijn zadel binnengekregen *O*

lekker snel klaar, goed geprijsd en heel mooi afgewerkt.
Ziet het er toch net even wat sjieker uit allemaal.
Erg blij mee
 
Laatst bewerkt:
Gerard, wat doe je me aan ? Echt leder : het blijft toch werken hoor. Ik heb letterlijk spierpijn van het stofferen.

full
 
Haha,no pain no gain! _O-
Maar je hebt het weer geflikt Bart,ziet er weer super uit en net zo als ik het mooi vind. :} :}
Geen poespas/strak/geen kermis en er gaat niks boven een natuurproduct,echt leder!
Neem mijn hoedje weer af voor je. :+
 
Alle productjes die je op schoenen gebruikt kunnen ook hier worden toegepast. Zelf poets ik em gewoon af en toe met ledercreme.
 
Ben toch mooi weer rijder en heb jaren naar volle tevredenheid een lederen nopperzadel op de triple gehad,dus komt helemaal goed👍
En die is nooit ingevet.......
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn dat toch iedere keer kunstwerken wat daar uit Belgie komt rollen zeg, schitterend.

Ga er januari het zadel van mijn TDM brengen, ben echt zo nieuwsgierig hoe dat terugkomt...

Echt vakwerk, klasse
 
Terug
Bovenaan Onderaan