Post hier foto's van jouw sleutelplek

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Ik ben op dit moment druk bezig om in een hoekje van mijn loods een heuse motor sleutelplek in te richten.

Vandaag nog deze gekocht...

P1010770.jpg


ik wil deze aanpassen zodat hij ongeveer zo wordt als op deze afbeelding..


FT_133_M_a_PP.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wyb
Goede tip. Echter wil ik persoonlijk zelf zeggenschap hebben over geplaatste foto's. En aangezien je bij MF geplaatste foto's niet meer kan of beter gezegd mag verwijderen, kies ik voor een externe mogelijkheid. Echter krijg je daardoor inderdaad op fora dat veel oude foto's niet meer zichtbaar zijn. Maar ja, niets zo vergankelijk als het www.

En ik weet dat in dit topic enkelen bewust gekozen hebben om geplaatste foto's te verwijderen.

:Y

maar verwijderen en aanpassen van je eigen berichten kan altijd.
dus ook de links naar de afbeeldingen die je zelf geplaats hebt.
op het moment dat je linkt naar een afbeelding op een andere lokatie ben je weer afhankelijk van dat bedrijf/instantie.

zodra je gequote word en je niet wil dat men bij de afbeelding kan, kan dit door MF worden aangepast.

maar overal zitten natuurlijk voor en na delen aan.
 
Ik ben bouwtechnisch niet zo goed, maar volgens mij is je idee wel goed.
Vloer verhoogd laten. Spul gebruiken dat voor buiten bestemd is.
Binnenzijde netjes glad afwerken met platen. En ev kun je er 2k epoxy vloerverf overheen doen. paar laagjes met een roller. Goed laten uitharden, en is supersterk, waterdicht, olie en benzinebestendig.

Top, bedankt! Die 2k vloerverf is inderdaad een goed idee.
 
Begon als opslag voor 1 auto...maar inmiddels staat het iets voller :+ Staan nu 3 project auto's en 1,5 motor (hyundai en groene mx5 kwamen toevallig ff langs).
14691295_1173440612726183_3595444244713837524_o.jpg


En sinds een paar weken eindelijk een brug om fatsoelijk te werken. Misschien een inrij klem halen zodat ik em ook voor de motor kan gebruiken
14859879_1192310057505905_8511653794328192690_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Begon als opslag voor 1 auto...maar inmiddels staat het iets voller :+ Staan nu 3 project auto's en 1,5 motor (hyundai en groene mx5 kwamen toevallig ff langs).
[afbeelding]

En sinds een paar weken eindelijk een brug om fatsoelijk te werken. Misschien een inrij klem halen zodat ik em ook voor de motor kan gebruiken
[afbeelding]

Grappig! Paar weken geleden met Mattijs, Tim en Rayner even jullie hok uitgechecked! Ik ben meer een motorman, maar toch een beetje verliefd op die Opel van Max!
 
Vanaf februari staat dit in mijn tuin:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

9 bij 5,40. Volledig spouw, eigen cv ketel erin, werkende keuken (koelkast, oven, kookplaat), vloerverwarming, krachtstroom, zolder erop.
Daar kunnen we knutselen :t

Zow !! Ik heb al heel wat in of bij de motorgarages voorbij zien komen. Tot en met het roeren in een schaal met shoarma aan toe, maar dit mag enige naam hebben.
Tijdens het wachten op de onderhoudsbeurt, genieten van koffie met een rambabbelse uitsmijter, of pizzapunt :}
 
Zow !! Ik heb al heel wat in of bij de motorgarages voorbij zien komen. Tot en met het roeren in een schaal met shoarma aan toe, maar dit mag enige naam hebben.
Tijdens het wachten op de onderhoudsbeurt, genieten van koffie met een rambabbelse uitsmijter, of pizzapunt :}

Alleen jammer dat de garagedeur aan de verkeerde kant zit :+
 
Iemand ervaring hier met PVC garage tegels.
Ik zie ze op diverse sites voorbij komen.
Ik heb een nieuwbouwwoning die in januari wordt opgeleverd en die tegels zie ik wel zitten.
Je kan ze evt helemaal waterdicht maken met een koude las maar door de zwaluwstaart verbinding kunnen ze wel al iets van water/olie af.

Graag hoor ik mensen de er ervaring mee hebben.
Ik heb zelf zitten kijken naar tegels van 49x49 cm en 7mm dik.

Alvast bedankt.
 
Iemand ervaring hier met PVC garage tegels.
Ik zie ze op diverse sites voorbij komen.
Ik heb een nieuwbouwwoning die in januari wordt opgeleverd en die tegels zie ik wel zitten.
Je kan ze evt helemaal waterdicht maken met een koude las maar door de zwaluwstaart verbinding kunnen ze wel al iets van water/olie af.

Graag hoor ik mensen de er ervaring mee hebben.
Ik heb zelf zitten kijken naar tegels van 49x49 cm en 7mm dik.

Alvast bedankt.

Wat wil je weten? Ik heb in 2 werkplaatsen gelopen waar we ze professioneel gebruikten. Prima vloer, niet erg bestand tegen burnouts O-)
 
Vanaf februari staat dit in mijn tuin:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

9 bij 5,40. Volledig spouw, eigen cv ketel erin, werkende keuken (koelkast, oven, kookplaat), vloerverwarming, krachtstroom, zolder erop.
Daar kunnen we knutselen :t

Toilet en douche erin en je hebt er een huis bij. Jaloers :t


Zijn die PVC tegels door en door PVC of alleen de toplaag met troep eronder? In dat laatste geval zou ik de praatjes over slijtvast en duurzaamheid niet geloven.
Bij normaal woonhuisgebruik is dat ook zo, mooiweer verhalen over hoe enorm sterk, slijtvast en duurzaam het allemaal is maar maar een beetje puntbelasting of je laat iets hards vallen en je hebt schade. Dan komen de praatjes ja maar dan is de toplaag niet dik genoeg blahblahblah. Tja. Het is gewoon plastic dat op de vloer ligt en dat is niet zo kogelvrij als op de verpakking staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan