Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

n.a.v. mijn ontvangen schikking op flight forum rijden we nu wel eens ergens anders..

daar ook een staandehouding gehad.. agenten vonden het allemaal wel prima zolang de snelheid maar ''onder het limiet'' was. nu leent die plek zich ook niet voor hele bizarre snelheden maar ik had de beste agent verteld dat we daar voornamelijk komen om vooral zithouding etc te oefenen. Aangezien wij allen enthousiaste beginners zijn met circuitrijden vond die dat wel interessant en na n kwartier buurten gingen ze weer :+

( overigens daarvoor de eerste trackday gehad op zolder met een 2.03xx snelste tijd en daarna op assen voor de eerste keer gereden met een 2.06xx als snelste tijd :D )
 
Op burendag maar even de band met onze buren op het flightforum verstevigd *D . Meteen maar ff de voertuigbeheersing weer bijgeschaafd.. was heerlijk rustig vandaag!

IMG_20160924_163714.jpg
 
Betere overlast begint bij jezelf. Als het weer het toelaat en ik ben in de buurt zal ik nog eens met de KTM de boel wakkerschudden. Oke?
 
Jazeker, niemand van hier is heengegaan.

Alleen rijden is een ander verhaal: mensen zijn verhuisd, hebben kinderen gekregen, vierkante borden gekocht.. je kan 't zo gek niet verzinnen.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag in Deurne geweest!
Zijn er hier mensen die daar ook waren?

Want ik heb gefilmd en ik werd gefilmd! Haha
 
Rooij dus idd. Ik kom zelf uit Veghel :Y Collega komt uit Rooij en ik kom vaak in Schijndel bij Huybers. :)


Ah dan zijn we bijna buren Veldhoven _O- .Kom zelf hiervoor ook uit Veghel :t Meestal is Rooij binnendoor en dan snelweg Eindhoven en Flight-Forum Veldhoven mijn rees-route :+
 
Ik werk op het FF. :+ Dat en Park Forum is altijd wel een leuk stukje ja. Jammer van de stenen daar in de bochten en controles. :P Dadelijk met de nieuwe hal van het werk zitten wij voort ook in Veldhoven, dus als je een K4 Gixxer voorbij ziet komen door de week ben ik het wss. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan